Volgens mij een nieuw record! Komt vast door al die mooie foto,s van de verschillende "auto,s"

Simone welkom.

100 punten Hans!Hans Disco schreef:En jullie vragen je serieus af waarom er zo weinig vrouwen posten? Stelletje haantjes![]()
Welkom Simone. Maak ze maar gek hier.
Enne....er schijnt ook weer een prins vrijgezel te zijn ergens in the UKSimone schreef:En als er foto's zouden verschijnen van de eigenaren dan zal ik nog steeds actief zijn op het forum hoor! Maar voor de zekerheid vraag ik het maar niet. Grapje hoor mannen, ik val toch alleen voor de auto en het geld. Golddigger Simone zal in Duitsland even kijken of wie haar keuze zal vallen..
(oh wat erg..) ik meen het niet hoor.. Echt niet!
Simone schreef:Nee bedankt, prinsen zijn niets voor mij!
(behalve dat, mijn niveau ligt duidelijk lager dan dat van een prins.. We zouden geen klik hebben)
Maar bedankt voor de notitie..
Bedankt voor al jullie welkoms.. Gezellig hoor hier!
[imgHANZ06 schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik recentelijk nog om een bot gevochten heb.
Maar misschien is me iets ontgaan.
Wie is er dan met dat "bot" vandoor gegaan?
Grtz,Hanz06
Op dit moment 3e in het aantal reacties en dat in twee/drie dagen tijd(alleen Fabian en Martijn Koevoets hebben meer reacties, echter over een langere periode). Het wordt tijd dat er meer vrouwen zich op dit forum zodat de aandacht een beetje verdeeld wordt.Luca schreef:Hoe zou het komen: zoveel reacties in maar 4 dagen tijd![]()
![]()
Volgens mij een nieuw record! Komt vast door al die mooie foto,s van de verschillende "auto,s"![]()
![]()
Simone welkom.
En ik wou je nog op een normale manier welkom heetten. Maarja Als je mij al afwijst voor ik wat gezegd heb.Simone schreef:Nee bedankt, prinsen zijn niets voor mij!
(behalve dat, mijn niveau ligt duidelijk lager dan dat van een prins.. We zouden geen klik hebben)
Maar bedankt voor de notitie..
Bedankt voor al jullie welkoms.. Gezellig hoor hier!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten