M135i //Macboy
- Leen
Re: M135i handbak van ///Macboy
gewoon zo'n media cradle iphone 5 bij de stealer betstellen met bmw apps , dan kan je toch alles bedienen ??
werkt in de 1M perfect
werkt in de 1M perfect
- JP
Kan die M135i nog afbesteld worden?
Volkswagen Golf GTD met 20 procent bijtelling
In aanloop naar de Salon van Genève is het tijd voor de officiële onthulling van de volgende versie van de Volkswagen Golf: de GTD.
Volkswagen lepelt een bekend blok in de Golf GTD: de 2.0 TDI met 184 pk kennen we immers ook al uit de Seat Leon. Het maximumkoppel is 380 Nm. De topsnelheid van de GTD -de sterkste ooit- is 230 km/h.
Tegelijkertijd voldoet de motor al aan de Euro 6 emissie-eisen. Het gemiddeld verbruik is 4,2 l/100 km. Dat betekent een CO2-uitstoot van 109 g/km en dat is weer goed nieuws voor de leaserijder: de Golf GTD voldoet dan immers aan de eisen voor 20% bijtelling. Overigens is dat ook weer niet extreem bijzonder, want datzelfde geldt voor de Seat Leon 2.0 TDI 184 pk.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik vind de nieuwe Golf zo in GTD uitvoering prachtig en de specs zijn alright, maar realistisch bekeken: De M135i moet je gaan vergelijken met 'n Golf R ofzo. Een GTD met 'n 120d/ 125d 1 serie. Prima prestaties, maar 'n M135i/Golf R etc. vreet die dingen met huid en haar op. 

- Macboy
Golf GTD is subliem in alle opzichten: de verstandige keus.
M135i is een droom in alle opzichten: wie maakt me wakker ?
M135i is een droom in alle opzichten: wie maakt me wakker ?
- dvh
De accountant ? 
Ben benieuwd naar de review als ie er straks is!
vind de nieuwe golf gti/gtd by far niet zo sterk tonen/overkomen als het huidige/oude model

vind de nieuwe golf gti/gtd by far niet zo sterk tonen/overkomen als het huidige/oude model
- Hielke
Nietszeggende auto die Golf. Nou ja, dat ze het qua design bij VW kwijt zijn. Een ratjetoe aan elementen die een gezichtsloze auto hebben opgeleverd. Ik was destijds bij de Golf 5 kritisch op het ontwerp, maar in vergelijking met de 6 en vooral deze 7 is het een clean en harmonisch model.dvh schreef:De accountant ?
-
Ik vind het een prachtwagen Ilija, maar in jouw geval gewoon direct vergeten totdat het leasecontract weer afloopt. 

- Macboy
Na de M135i weer een GTD DSG zie ik wel zitten. Het grote zoeken kan alvast weer beginnen !
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Downforce Hans
Pfff ja die review...........dat zal wel weer zo`n ellelang verhaal worden over hoe lekker hij aan het gas hangt bij 3451 toeren etc etc.........ach,plaats datdraadje gewoon nog een keer van die 1m, want daar zal het wel een kopie van gaan worden........dvh schreef:De accountant ?

-
Eerst heel het draadje in Word zetten. Kun je met de zoekfunctie ook woorden veranderen. 135i wordt GTD en omgekeerd. 

- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
GTD met rood leer?allen schreef:Eerst heel het draadje in Word zetten. Kun je met de zoekfunctie ook woorden veranderen. 135i wordt GTD en omgekeerd.

- Macboy
Ik lees net dat de GTD in maar 3 kleuren leverbaar is. Dat is wel erg weinig. Maar goed heb nog tijd genoeg om daar over na te denken.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Dat zijn de standaardkleuren (non-metallic). Dus je mag er vanuit gaan dat andere kleuren ook leverbaar zijn.
- dvh
Zag vandaag een blauwe M135i rijden..
Wat een heerlijke kleur zeg!
Nooit getwijfeld over een blauwe Macboy ?
Wat een heerlijke kleur zeg!
Nooit getwijfeld over een blauwe Macboy ?
-
Heb je alle 463 bladzijden gelezen? Er is niets dat je op/onder/naast/voor een 135 kunt bestellen waar Maccie niet over heeft gedacht.....
- Sjoerd
Macboy
Berichttitel: Re: Ein F zehn fünffünfunddreißig iGeplaatst: vr apr 23, 2010 4:35 pm
Garagedeur opener had je ook moeten bestellen toch bij BMW ? Heb je speciale optie voor. Maar kan me voorstellen dat dit af fabriek te duur is. Weinig opbergmogelijkheden is funest voor het dagelijkse plezier in een auto. Gelukkig maakt ie een hoop goed op andere vlakken !
Handbak: held !
Handbak: dom !
Tja ... dat wist je van te voren he
Copy/Paste uit een ander draadje
Berichttitel: Re: Ein F zehn fünffünfunddreißig iGeplaatst: vr apr 23, 2010 4:35 pm
Garagedeur opener had je ook moeten bestellen toch bij BMW ? Heb je speciale optie voor. Maar kan me voorstellen dat dit af fabriek te duur is. Weinig opbergmogelijkheden is funest voor het dagelijkse plezier in een auto. Gelukkig maakt ie een hoop goed op andere vlakken !
Handbak: held !
Handbak: dom !
Tja ... dat wist je van te voren he
Copy/Paste uit een ander draadje

- Macboy
Prachtig !
Gisteravond teruggekomen van een 1100km rit naar Stuttgart in de 1M van Romo. Heb ongeveer 12 uur achter het stuur van dat ding gezeten. Magistrale rit waarbij ik vol gebruik heb gemaakt van de handbak. Die auto tovert een smiley op mijn gezicht als geen ander object op deze aarde. Ik had al 2000km met dat ding gereden maar elke keer weer verbaas ik me over deze auto. Wat ben ik blij dat ik voor een handbak heb gekozen ! Elke andere optie is gewoon niet de ware symbiose die je mag verwachten bij een auto van dit kaliber.
Hoewel ik ongeveer 3 uur heb gereden in totaal in een M135i komt de power daarvan toch niet eens in de buurt van die van de 1M. Op papier zijn ze redelijk gelijk: 320pk tegen 340pk en beiden 450nm. Maar de 1M heeft vaak veel meer pk dan opgegeven dus reken op 360 gemiddeld. Dat verklaart ook het verschil in acceleratie van 0,5s naar de 100. Maar het echte gevoel is zeker niet verwaarloosbaar. Qua gevoel is de 1M gewoon een volle klasse sneller.
Stiekum hoop ik dat dit met de overbrengingsverhoudingen te maken heeft van de automaat van Bosch. Heb er inmiddels zeer veel over gelezen en de verhoudingen zijn niet door BMW ontwikkeld. Bij de handbak uiteraard wel. Ik zal nu niet te veel in details treden maar het komt erop neer dat Sportauto niet voor niets de handbak 1,5s sneller op de 200 krijgt dan de automaat versie. De overbrengingen van de automaat zijn gewoon niet top. Dit zou dus weer kunnen betekenen dat de handbak toch sneller aanvoelt boven de 100 richting de 200. En dat zou de handbak M135i dichter bij de 1M brengen.
Dat zou voor mij echt niet te bevatten zijn. We gaan het wel zien. Ik heb in elk geval 100% de juiste keuze gemaakt door voor de handbak versie te kiezen ook al was dit duurder per maand. Belachelijk eigenlijk nu de handbak in de praktijk ook veel zuiniger is. Maar goed.
Verder tijdens de rit ook zeer intensief gebruik gemaakt van de navi pro. Vooral de splitscreen optie en het niet constant hoeven te switchen tussen menus heeft mij overtuigd: ik ga de navi pro bestellen.
Gisteravond teruggekomen van een 1100km rit naar Stuttgart in de 1M van Romo. Heb ongeveer 12 uur achter het stuur van dat ding gezeten. Magistrale rit waarbij ik vol gebruik heb gemaakt van de handbak. Die auto tovert een smiley op mijn gezicht als geen ander object op deze aarde. Ik had al 2000km met dat ding gereden maar elke keer weer verbaas ik me over deze auto. Wat ben ik blij dat ik voor een handbak heb gekozen ! Elke andere optie is gewoon niet de ware symbiose die je mag verwachten bij een auto van dit kaliber.
Hoewel ik ongeveer 3 uur heb gereden in totaal in een M135i komt de power daarvan toch niet eens in de buurt van die van de 1M. Op papier zijn ze redelijk gelijk: 320pk tegen 340pk en beiden 450nm. Maar de 1M heeft vaak veel meer pk dan opgegeven dus reken op 360 gemiddeld. Dat verklaart ook het verschil in acceleratie van 0,5s naar de 100. Maar het echte gevoel is zeker niet verwaarloosbaar. Qua gevoel is de 1M gewoon een volle klasse sneller.
Stiekum hoop ik dat dit met de overbrengingsverhoudingen te maken heeft van de automaat van Bosch. Heb er inmiddels zeer veel over gelezen en de verhoudingen zijn niet door BMW ontwikkeld. Bij de handbak uiteraard wel. Ik zal nu niet te veel in details treden maar het komt erop neer dat Sportauto niet voor niets de handbak 1,5s sneller op de 200 krijgt dan de automaat versie. De overbrengingen van de automaat zijn gewoon niet top. Dit zou dus weer kunnen betekenen dat de handbak toch sneller aanvoelt boven de 100 richting de 200. En dat zou de handbak M135i dichter bij de 1M brengen.
Dat zou voor mij echt niet te bevatten zijn. We gaan het wel zien. Ik heb in elk geval 100% de juiste keuze gemaakt door voor de handbak versie te kiezen ook al was dit duurder per maand. Belachelijk eigenlijk nu de handbak in de praktijk ook veel zuiniger is. Maar goed.
Verder tijdens de rit ook zeer intensief gebruik gemaakt van de navi pro. Vooral de splitscreen optie en het niet constant hoeven te switchen tussen menus heeft mij overtuigd: ik ga de navi pro bestellen.
Laatst gewijzigd door Macboy op 24 feb 2013, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petrolhead Tom
Goed bezig!
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

en voor romo:

- Downforce Hans
Hoe is het met Romo eigenlijk..........ik mis zijn input een beetje........ 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Er staat 'n blauwe 3 deurs bij m'n dealer. Is wel 'n prachtkleur Ilija!
Vergeet die satnav bende zou je niet voor blauw gaan? Je moet doen wat je zelf wil natuurlijk...
Ik wil 't je zeker niet in de maag splitsen ofzo... jij moet er mee rijden...
Verhaal van de 1M is leuk, ik ken de M135i dus niet zozeer, maar geloof je graag. Mijn 1M voelt als minimaal 100pk (1M heeft 500Nm overboost, maar in de praktijk 550-580Nm) meer dan de 335i F30 handbak die ik had en irl stuk sneller dan de E90 M3....maar de verhouding M135i/1M weet ik dus niet....
Vergeet die satnav bende zou je niet voor blauw gaan? Je moet doen wat je zelf wil natuurlijk...
Ik wil 't je zeker niet in de maag splitsen ofzo... jij moet er mee rijden...

Verhaal van de 1M is leuk, ik ken de M135i dus niet zozeer, maar geloof je graag. Mijn 1M voelt als minimaal 100pk (1M heeft 500Nm overboost, maar in de praktijk 550-580Nm) meer dan de 335i F30 handbak die ik had en irl stuk sneller dan de E90 M3....maar de verhouding M135i/1M weet ik dus niet....

- GTRene
je kan altijd nog wat updaten nadien
zelfs over de 600pk
http://www.kk-automobile.de/bmw-tuning/bmw-135i-kk-cs/

zelfs over de 600pk

http://www.kk-automobile.de/bmw-tuning/bmw-135i-kk-cs/
- Macboy
Estoril blauw is een super kleur. Maar zou ik zelf niet kiezen op de M135i. Wel op de F30 de mooiste kleur icm M-pakket. Op de M135i kies ik voor wit omdat di €1000 scheelt. Alle andere kleuren bijbetalen.
Mooiste kleuren voor mij op de M135i:
1. Rood (niet leverbaar op M135i wel op 114i)
2. Alpinweiss
3. Glaciersilber
4. Mineralgrau (heb ik nu al helaas)
Mooiste kleuren voor mij op de M135i:
1. Rood (niet leverbaar op M135i wel op 114i)
2. Alpinweiss
3. Glaciersilber
4. Mineralgrau (heb ik nu al helaas)