allen schreef:En jij zit grapjes te maken over een Defender van Jan terwijl je een Duits en Amerikaans hok stil hebt staan. Ik moet er bijna van lachen!
HOHO hij heeft ook nog een stilstaand Frans hok

allen schreef:En jij zit grapjes te maken over een Defender van Jan terwijl je een Duits en Amerikaans hok stil hebt staan. Ik moet er bijna van lachen!
allen schreef:Dennis, tenzij ik me vergis, kan ik de 110 niet op grijs kenteken rijden op de zaak. En dan valt het voor mij al per direct af. Maar zal eens kijken wat de maten van de laadbak zijn. Verder moet ik naast 2 hondenboxen nog ruimte overhouden voor bijv. een kinderwagen.
Draaicirkel is gewoon een kwestie van van wennen en die is bij een Transporter lwb bijna net zo ruk. Ik red me er toch prima mee in de binnenstad.
@Martijn, Ik heb m'n Caterham bijna een jaar lang als daily gebruikt (muv al m'n pechgevallen). De Defender is een comfortabele Rolls Royce vergeleken met dat hok.![]()
Ik meen dat een Defender zelfs de 140 km/u niet haalt op de gps. Dat boeit niet. Ik heb nog nooit moeite gedaan om te zien wat de top van de bus is. 130 als ik haast heb en 110 als ik geen haast heb. Onthaasten leer je als je een gezin hebt. Bevalt me allemaal prima.
land rover 90 defender county hybrid R reg 4.0 v8 tvr engine 260bhp a 1off
Downforce Hans schreef:Met een beetje mazzel valt die voorruit er vanzelf wel uit.........
Dit is die wagen die ze bij Wheeler Dealers hebben opgeknapt, zag die aflevering nog een paar dagen geleden ofzo op TV.GTRene schreef:dit is toch wel een leuk speeltje![]()
zit een 4.0 TVR motor (V8 Rover) in met 260pk
land rover 90 defender county hybrid R reg 4.0 v8 tvr engine 260bhp a 1off
wat zal dat lekker klinken, die TVR motoren klinken vaak geweldig![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/land-rover-90 ... e64&_uhb=1
Zo'n TVR joekel in een Land Rover is alleen geschikt voor de sadomasochistisch ingestelde automobilist. Zo'n lijpo die er van geniet als zijn auto weer stuk gaat.Downforce Hans schreef:Moet je blij zijn met een TVR motor?
Ik neem voor het gemak maar evn aan dat je het over Allen hebt........Petrolhead Tom schreef:Zo'n TVR joekel in een Land Rover is alleen geschikt voor de sadomasochistisch ingestelde automobilist. Zo'n lijpo die er van geniet als zijn auto weer stuk gaat.Downforce Hans schreef:Moet je blij zijn met een TVR motor?
OMGallen schreef:Eikels!![]()
![]()
De drang naar een Defender wordt groot zeg. Nog 3 jaar en 6 dagen voor de bus vervangen mag worden van mezelf. Zal vast een 'welke Defender met welke opties' draadje moeten aanmaken a la Smacboy of Bram.
Ben benieuwd of je dan ook aan de 80 paginas komtallen schreef:Eikels!![]()
![]()
De drang naar een Defender wordt groot zeg. Nog 3 jaar en 6 dagen voor de bus vervangen mag worden van mezelf. Zal vast een 'welke Defender met welke opties' draadje moeten aanmaken a la Smacboy of Bram.
Nog meer onthaasten.........je komt al overal te laatallen schreef:Nee, is geen BMW Luco.
Zoals die bruine hieronder. Als dat nu incl. achterbank op grijs kenteken kon was ik verkocht. Echt een plaatje!
Het zal met die logge banden hoogstwaarschijnlijk nog trager vooruit komen dan het standaard doet, maar dat boeit niet. Onthaasten is het nieuwe rijden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten