Hmmz mooi ding zon Rs4 dit was nog het model wat Marc had.. zwart, de standaard wielen eronder.. maar wel een dikke roffel!
Denk daar moeten we maar eens achterna en hopen dat ie ergens even de snelweg opdraait zodat we eens kunne kijken wat een ///M3 daar tegen in te brengen heeft..
Jongens in de RS4 hadden ook allang door waar ik zin in had.. en tataatadaaa de N31 op richting LWD..
Rs4 knalde meteen op het gas , ik er meteen achteraan... snelheden meteen al tegen de 200.. onderin spoot die RS4 ervandoor.. maar bovenin kwam ik toch leuk bij.. RS4 naar de rechterbaan ik ernaast.. duimpjes omhoog.. duimpje terug.. ik links zij achter me.. ik op het gas.. Rs4 op het gas en tot zon 240/250 bleef het gat precies zon 15 mtr.. daarna de kraan dichtgegooid, nogmaals duimpjes uitgewisseld..
Ding zal ongetwijfeld standaard zijn geweest.. anders had ie me zeker gepakt.. maar dit was een closecall.. jammer dat er verderop geen ruimte meer was.. hij deed nog een flyby, waarop ik de eerstvolgende afslag maar gepakt heb.. want de ///M had dorst...
Het was een zwarte.. met als ik het goed heb... en nieuw kenteken.. 48 geloof ik nog wat .. met VD Brug (plaatselijke VW dealer) onder het kenteken..
Vorig jaar nog eens gespeeld met een grijze RS6 avant... met dikke zwarte 19inch wielen... die kon ik duidelijk niet bijbenen.. zij met 5 man erin ik alleeen.. en ding reed me compleet weg... toch maar even gebabbeld bij de BP verderop.. en tja.. ding bleek 490 pk te hebben.. tja..