Hoe weet je dat het te laat is voor je turbo's......

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Marc R

Hoe weet je dat het te laat is voor je turbo's......

Bericht door Marc R » 16 apr 2007, 13:19

GTRene

Bericht door GTRene » 16 apr 2007, 13:41

wat was dat dan? drooggelopen? lagerschalen verbrandt oid?

Ik had ooit een Renault 18 turbo(long time ago) op een gegeven moment wilde ik inhalen en eenmaal op stoom een hoop geratel en kabaal? ik schrok me rot..maar de auto lipe gewoon door alleen geenturbo druk meer, dus rustig al rammelent naar huis gereden en turbo eraf gehaald, bleek de as helemaal door midden haha en lag 1 schoepenrad los in de kamer dus vandaar rammel haha..toen maar voor 350,-gulden destijds een andere van de sloop gehaald en meteen het overdruk ventiel wat opgeschroefd voor meer powerrrr :twisted: maar zoals jullie al weten hield ik destijds auto's gemiddels zo'n 3 maand en voor die tijd was een turbo renault redelijk haha...maar de olie soorten nog niet zo goed als nu!

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 16 apr 2007, 15:12

Goed bezig deze heren! Gewoon even tot op het naadje gaan en vervolgens door alle warmte en extra interne weerstand verlaten bij 80000RPM even een paar schoepen de rotor.........niet alleen bye bye Turbo maar ook zwaai zwaai V6 :?

Kan nooit zo goed tegen dat expres stukmaken van auto's :wink: Die gasten gun ik werkelijk alle auto ellende die er maar bestaat ...

wimwerf

Bericht door wimwerf » 16 apr 2007, 17:17

Nou..de turbo was nog niet dood...maar giert wel leuk..lijkt wel een compressor op hele hoge druk...

Gezond is t niet voor de turbo dat geluid..

Plaats reactie