Ritje om gemaakt in een 118d, ik naar joure, was wat druk, links stond opeens stil

, was wat teveel aan het prutsen.. gelijk de wendbaarheid van de wagen even getest... zat zo rechts..
Dan kan je wel voelen dat het een lichtere wagen is dan mijn huidige 3. En hij reageert heel direct.
Maar goed, lekker bezig dus

, ik bij joure binnendoor door een bossige omgeving weer richting h'veen. Vol de bocht in duiken, ging wel netjes goeie wegligging wel. Vervolgens halverwege maar naar rechts... , ik reed gewoon achter een taxi aan..
Halverwege een politiemotor.. ik dacht al oh jee.. (ervoor reed ik veels te snel!). Ja hoor stoppen.
Ik mocht daar niet rijden, stond een verbodbord.. , ik vroeg nog, en die taxi dan?

Die moest terplekke zijn, kut had gewoon moeten zeggen dat ik daar ook heen moest. Maar goed, ze moest de papieren zien.. ik zoeken, was een proefrit, niet mijn auto. Ja hoor.. in het dashboardkasje. Shit een kopie. Ja hoor... fout, ze moest en zou het origineel zien.
Stomme bonnelikster en nog lelijk ook! Heel geauhoer gehad, ze vond dat het mijn schuld was.. ja ik vraag ook altijd om de originele papieren bij een proefrit, het eerste waar ik aan denk
Goed een boete van 50 euro of maandag het origineel laten zien op bureau joure. Ja daar ga ik zeker een rit voor maken :nee:.
Bij de beier even gemeld, was geen probleem moest de bon even doorsturen dan zouden zij deze betalen. Dat scheelt weer, moest eens anders zijn als je een wagen koopt
Levertijd zal +/- juni worden.