M135i //Macboy
- Joop
Re: M135i handbak van ///Macboy
...idd. en ook gelukkig dat iedereen er anders over denkt, anders reden we allemaal dezelfde auto.
- Roy RS
supercool, dat wordt lachen....al heeft er nog nooit iemand ter wereld zijn keuze van een lease auto zo serieus genomen! (positief bedoelt!)
- Knot
Gaaf, gefeliciteerd!
Opties blijft lastig, al vind ik het nieuw allemaal erg duur die foefjes. Electrisch met memory vond ik in de M5 heerlijk, stoelen, spiegels, stuur etc in de juise stand. Heb er een hekel aan als iemand iets versteld of na garagebezoek oid de stoelen anders staan.
Opties blijft lastig, al vind ik het nieuw allemaal erg duur die foefjes. Electrisch met memory vond ik in de M5 heerlijk, stoelen, spiegels, stuur etc in de juise stand. Heb er een hekel aan als iemand iets versteld of na garagebezoek oid de stoelen anders staan.
- RVV
Dit is al de 8e keer ofzo in 10 jaar tijd, dus er van opkijken doen we niet meerRoy RS schreef:supercool, dat wordt lachen....al heeft er nog nooit iemand ter wereld zijn keuze van een lease auto zo serieus genomen! (positief bedoelt!)

- frank de jonge
Congratz Ilja, mooie machine!
- Macboy
Leaseauto nummer 7 alweer in 11 jaar tijd idd bizar Rico !
Altijd leuk om serieus op Hans in te gaan
Natuurlijk is de 2-deurs niet mooier. Een coupe is wel vaak mooier en mensen die design niet zo goed begrijpen associeren die 2 deuren met een coupe dus denken ze dat dit mooier is. Een coupe is echter als 2 deurs ontworpen en een coupe is dan ook vaak een prachtige verschijning. Maar de 1 serie is als 4-deurs ontworpen en ontwikkeld dus kan de 2 deurs versie natuurlijk nooit mooier zijn. In autoland zijn hier maar een paar uitzonderingen op maar zeker niet de BMW aan wie je duidelijk kan zien dat hij niet als 2-deurs is ontworpen. Er zit dan ook geen balans in die versie. Zeker bij BMW horen 2 deuren op een coupe en niet op een hatchback.Downforce Hans schreef:Een 2 deur`s kan dan misschien in jou ogen een zinloze auto zijn maar hij is toch duidelijk mooier dan de 4 deur`s, zoals eigenlijk altijd wel bij 2 deur`s auto`s het geval is..............

-
Gaaf, man! Gefeliciteerd met de nieuwe leaser. Zeker geen straf om je daar je werkkilometers mee te doen.
Gaat er nu nog iets scherper bij komen of is dit een "one car do it all"?
Gaat er nu nog iets scherper bij komen of is dit een "one car do it all"?
- Downforce Hans
Tja, alleen kan ik iemand die verteld de 6 en de 7 serie die door Chris Bangle zijn ontworpen mooie auto`s zijn niet serieus nemen, die moet toch maar weer eens voor controle naar Hans Anders.Macboy schreef:Leaseauto nummer 7 alweer in 11 jaar tijd idd bizar Rico !
Natuurlijk is de 2-deurs niet mooier. Een coupe is wel vaak mooier en mensen die design niet zo goed begrijpen associeren die 2 deuren met een coupe dus denken ze dat dit mooier is. Een coupe is echter als 2 deurs ontworpen en een coupe is dan ook vaak een prachtige verschijning. Maar de 1 serie is als 4-deurs ontworpen en ontwikkeld dus kan de 2 deurs versie natuurlijk nooit mooier zijn. In autoland zijn hier maar een paar uitzonderingen op maar zeker niet de BMW aan wie je duidelijk kan zien dat hij niet als 2-deurs is ontworpen. Er zit dan ook geen balans in die versie. Zeker bij BMW horen 2 deuren op een coupe en niet op een hatchback.Downforce Hans schreef:Een 2 deur`s kan dan misschien in jou ogen een zinloze auto zijn maar hij is toch duidelijk mooier dan de 4 deur`s, zoals eigenlijk altijd wel bij 2 deur`s auto`s het geval is..............
Het is een mooi verhaal wat je schrijft, vol overtuiging alsof je het bij het rechte eind hebt maar kennelijk is dat in jou beleving zo, je merkt dat trouwens vaker in jou posts.
Het komt bij mij vaak over alsof je iemand in een rechtbank aan het verdedigen bent zo stellig ben je vaak in je uitspraken alsof alleen jij de wijsheid in pacht hebt.
Gelukkig weten we dat dit niet zo is, en dat maken jou post`s daarom wel vermakelijk.

Grtz,Hanz06
Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 18 feb 2013, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Ah, ja. Daarom waren de 2002 Touring, de E36 Compact en de E46 Compact er natuurlijk ook alleen als 5-deurs.Macboy schreef:Zeker bij BMW horen 2 deuren op een coupe en niet op een hatchback.
- Tristan
Gefeliciteerd, Mac!
Alleen beetje jammer dat je niet voor rood leer ben gegaan.
Veel plezier met afwachten.
Alleen beetje jammer dat je niet voor rood leer ben gegaan.

Veel plezier met afwachten.
-
Downforce Hans schreef: Gelukkig weten we dat dit niet zo,
Grtz,Hanz06

Edit: sorry, +1000
- Dennis Cavallino
Gefeliciteerd Macboy! Die 1 serie móest er een keer van komen en dit is wel een topper. Ik had wel gelachen als je opeens toch een BlueMotion-ding had gekozen, maar ik ben blij voor je dat deze droom, want dat is 't voor jou, toch uitkomt, met een bak vermogen waar je u tegen zegt én een complete uitrusting. Deze moet je na de lease overnemen man. Gewoon houden, koesteren en nooit meer wegdoen.
-
Gewoon volledig slopen dat ding. Veel trackdays en driftdagen bezoeken en ondertussen her en der wat tweaks toepassen. Geef je Kees 100 euro om de 106 naar de sloop te brengen.
- Macboy
Hans, zoals je weet heb ik mijn keuze al gemaakt voor de 5-deurs versie. Dat heb ik in het andere draadje uitgebreid toegelicht. Nu heb ik een draadje gestart over mijn bestelde auto. Dat jij dan toch weer een opmerking moet plaatsen dat de 2-deurs versie mooier is getuigt voor mij dat je aan het trollen bent. Daarom reageer ik zoals ik reageer. Bij anderen doe ik dat zelden.
Jussi: ik heb een Peugeot 106 Rally voor de fun en trackdays.
- Erik K.
Leuk man!! 

- Downforce Hans
Je gaat er echt serieus op in.........Macboy schreef:Hans, zoals je weet heb ik mijn keuze al gemaakt voor de 5-deurs versie. Dat heb ik in het andere draadje uitgebreid toegelicht. Nu heb ik een draadje gestart over mijn bestelde auto. Dat jij dan toch weer een opmerking moet plaatsen dat de 2-deurs versie mooier is getuigt voor mij dat je aan het trollen bent. Daarom reageer ik zoals ik reageer. Bij anderen doe ik dat zelden.

- Sjoerd
106 is toch 2-deurs?
- Macboy
Hans ik beloof je bij deze dat je als eerste in de M135i mag rijden.
Of je achterin mag zitten of dat je zelf mag rijden ben ik nog niet over uit

- Luco
In een 1 serie wil je nog niet dood gevonden worden

- Downforce Hans
Dan trakteer ik op een etentje.........en praten we ff bij....Macboy schreef:Hans ik beloof je bij deze dat je als eerste in de M135i mag rijden.

- Fedmas
- Auto: A3 45 TFSIe
In deze wel hoor... Mooie wagen, met de neus even vergeten is het een prachtwagen.Luco schreef:In een 1 serie wil je nog niet dood gevonden worden![]()
- Dennis Cavallino
Downforce Hans schreef:Dan trakteer ik op een etentje.........en praten we ff bij....Macboy schreef:Hans ik beloof je bij deze dat je als eerste in de M135i mag rijden.

- Luco
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk dingFedmas schreef:In deze wel hoor... Mooie wagen, met de neus even vergeten is het een prachtwagen.Luco schreef:In een 1 serie wil je nog niet dood gevonden worden![]()

- Fedmas
- Auto: A3 45 TFSIe
PestkopLuco schreef:
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding

- RVV
Een 1 serie koop je ook niet omdat je een schoonheid van een auto zoekt. Al sinds 2004 roepen mensen dat een 1 serie lelijk is. Maar wat is dan wel mooi in de hatchback klasse? Je kunt opmerken alles is mooier dan een 1 serie. Maar dan rijden er nog steeds geen schoonheden rond in de hatchback klasse. Elke auto heeft genoeg tekortkomingen in het design. De vraag is? Wat zoek je? Een muurbloem of een auto met een markante en vooral kenmerkend design? Zet 20 auto's in de hatchback klasse op een rij, plak logo's af, de vraag is? Welke model is welk merk. Ik durf te wedden dat iedereen de 1 serie als BMW zal herkennen. Een basis 1 serie is niet spannend en idd veel lelijke kenmerken. Maar de uitvoering gekozen door Macboy is absoluut een auto die ergens voor staat. Ik weet ook zeker dat het een "nekkendraaier" is (bij autoliefhebbers dan) ook Luco zal zo'n dikke M135i even nakijken als die voorbij komt. Wat je er van denkt is punt 2, maar kijken zal je. En dat doe je niet als het een saai muurbloempje is.