Leon Cupra R gestolen van D-F lid CRZ
-
- Desmond Prins
Ik Zal in Apeldoorn mijn ogen goed de kost geven. Mij is het ooit overkomen met mijn scooter. Incl fietsenrek waar ie aan vast stond. (Toch anders)
In zutphen heeeft de politie voor een tijdje terug een loods binnengevallen. Hier werden divers VAG onderdelen gevonden + wat onherkenbare carroserietjes. En losse kentekenplaten.
In zutphen heeeft de politie voor een tijdje terug een loods binnengevallen. Hier werden divers VAG onderdelen gevonden + wat onherkenbare carroserietjes. En losse kentekenplaten.
-
Even een vraag voor mensen die ervaring hebben met verzekeringen.
Mijn auto staat nu bij de politie in den haag voor sporenonderzoek, echter blijf ik in het ongewisse betreffend mijn audio. Zat namelijk nogal wat in, echter had ik dit nog niet apart bijverzekerd (was nog niet geheel af namelijk). Ofwel vraag ik me af of dit niet op de een of andere manier te verhalen is op de verzekering, indien dit niet meer in de auto ligt.
Ik ben WA beperkte casco verzekerd bij Interpolis.
Wat achtergrondinfo;
Mijn auto staat nu bij de politie in den haag voor sporenonderzoek, echter blijf ik in het ongewisse betreffend mijn audio. Zat namelijk nogal wat in, echter had ik dit nog niet apart bijverzekerd (was nog niet geheel af namelijk). Ofwel vraag ik me af of dit niet op de een of andere manier te verhalen is op de verzekering, indien dit niet meer in de auto ligt.
Ik ben WA beperkte casco verzekerd bij Interpolis.
Wat achtergrondinfo;
diefstal van het motorrijtuig of onderdelen daarvan,
verduistering, inbraak of joyriding door anderen dan de verzekerde of
pogingen daartoe en beschadiging die ontstaan is terwijl het motorrijtuig
was ontvreemd. Bij diefstal van de autosleutels worden de nieuwe sloten vergoed, zonder consequenties voor de bonus/maluskorting. Niet vergoed
wordt schade ontstaan door vandalisme, baldadigheid of vernieling;
Er dient altijd aangifte bij de politie te hebben plaatsgevonden onmiddellijk na ontdekking van de diefstal en voor de schademelding aan ons.
tot een maximum van € 1.000,de accessoires en
bijzondere constructies.
-
dat begrijp ik er ook uit, maar nu vraag ik me bijvoorbeeld het volgende af;volvoc30 schreef:Naar mijn weten wordt audiovisuele apparatuur voor maximaal 1000eu.
Als ik claim voor 1000 euro extra te hebben ingebouwd, door een sub en een versterker. Kan ik dan bijvoorbeeld een nieuwe radio claimen die er standaard in hoort te zitten?
Als de dader bekend zou zijn, kan ik dan alles op hem verhalen?
- Kasteel
Volgens mij gaan er wat dingen van af, het is niet meer nieuw, je hebt er zoveel jaar gebruik van gemaakt enz enz. Maar als jij kan aan tonen meer dan 2000eu afgelopen jaar er aan uit gegeven te hebben, moet die 1000eu makkelijk haalbaar zijn.CRZ schreef:dat begrijp ik er ook uit, maar nu vraag ik me bijvoorbeeld het volgende af;volvoc30 schreef:Naar mijn weten wordt audiovisuele apparatuur voor maximaal 1000eu.
Als ik claim voor 1000 euro extra te hebben ingebouwd, door een sub en een versterker. Kan ik dan bijvoorbeeld een nieuwe radio claimen die er standaard in hoort te zitten?
Een auto van ons werd een keer gestolen bij de Mercedes garage tijdens een proefrit en toen kregen we radio+cd's in wisselaar+losse cd's+net gemonteerde winterbanden vergoed; soms zit het dus mee met verzekeringen

Wanneer kan je de Cupra inzien?
-
Audio is/was 2 weken oud...Kasteel schreef:
Volgens mij gaan er wat dingen van af, het is niet meer nieuw, je hebt er zoveel jaar gebruik van gemaakt enz enz. Maar als jij kan aan tonen meer dan 2000eu afgelopen jaar er aan uit gegeven te hebben, moet die 1000eu makkelijk haalbaar zijn.
Een auto van ons werd een keer gestolen bij de Mercedes garage tijdens een proefrit en toen kregen we radio+cd's in wisselaar+losse cd's+net gemonteerde winterbanden vergoed; soms zit het dus mee met verzekeringen.

Hoop vrijdag de auto te kunnen bekijken, echter hield de politie nog een slag om de arm...

Laatst gewijzigd door CRZ op 10 apr 2007, 22:04, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Audio is/was 2 weken oud...Kasteel schreef:
Volgens mij gaan er wat dingen van af, het is niet meer nieuw, je hebt er zoveel jaar gebruik van gemaakt enz enz. Maar als jij kan aan tonen meer dan 2000eu afgelopen jaar er aan uit gegeven te hebben, moet die 1000eu makkelijk haalbaar zijn.
Een auto van ons werd een keer gestolen bij de Mercedes garage tijdens een proefrit en toen kregen we radio+cd's in wisselaar+losse cd's+net gemonteerde winterbanden vergoed; soms zit het dus mee met verzekeringen.

Hoop vrijdag de auto te kunnen bekijken, echter hield de politie nog een slag om de arm...

- Stéphane
Als je de facturen hebt sta je al sterk natuurlijk. Desnoods laat je ze nog een keer uitdraaien door het bedrijf dat de spullen geleverd heeft.
Ik heb zelf b.v. al contact gehad met mijn verzekeraar over de zaken die ik aan mijn zwarte roadster laat doen en heb gedaan inclusief de tuning. Dat is straks allemaal meeverzekerd. Ik heb hem trouwens wel all-risk verzekerd.
Ik heb zelf b.v. al contact gehad met mijn verzekeraar over de zaken die ik aan mijn zwarte roadster laat doen en heb gedaan inclusief de tuning. Dat is straks allemaal meeverzekerd. Ik heb hem trouwens wel all-risk verzekerd.
-
--------------------------------------------------------------------------------
Net even wezen kijken bij de auto;
- 2 zonnenbrillen weg
- 10 cd's weg
- sloten kapot (kon dus ook niet rijden)
- LCR-lip zag er wat brak uit
- was in de auto gerookt
Wat was er niet uit;
- de audio!!!!!!
Al met al ziet het er redelijk uit zo. Morgen gaat de auto naar VDV voor eventuele schade.
Ben een (relatief) blij mens.
Net even wezen kijken bij de auto;
- 2 zonnenbrillen weg
- 10 cd's weg
- sloten kapot (kon dus ook niet rijden)
- LCR-lip zag er wat brak uit
- was in de auto gerookt
Wat was er niet uit;
- de audio!!!!!!
Al met al ziet het er redelijk uit zo. Morgen gaat de auto naar VDV voor eventuele schade.
Ben een (relatief) blij mens.
-
Schade;
- Bumper beschadigd, 2 dikke butsen aan de zijkanten van de bumper, waarschijnlijk door de sleper veroorzaakt
- 2 zonnenbrillen van Rayban pleitos
- Lucht in het interieur
Ze hebben de startonderbreker met de computer verwijderd en de dealercodes gewist. Hierdoor hebben ze de auto kunnen starten. VDV zelf had geen flauw idee hoe ze het voor elkaar hadden gekregen.
- Bumper beschadigd, 2 dikke butsen aan de zijkanten van de bumper, waarschijnlijk door de sleper veroorzaakt
- 2 zonnenbrillen van Rayban pleitos
- Lucht in het interieur
Ze hebben de startonderbreker met de computer verwijderd en de dealercodes gewist. Hierdoor hebben ze de auto kunnen starten. VDV zelf had geen flauw idee hoe ze het voor elkaar hadden gekregen.
-
-
Contact is naar zijn grootje dus heb nog niet kunnen starten. Moet sowieso eerst op de schade-expert wachten voordat er iets gedaan mag worden. Laat gelijk een grote beurt aan de auto doen, ondanks dat ik nog +/- 4000 km 'moest' rijden. Geeft me een wat beter gevoel, zodoende kunnen ze alles nog beter checken. Mochten ze dan nog wat vinden dan kan ik alsnog bij de verzekering aankloppen.Maik schreef:Damn, niet al teveel schade lijkt het maar daarom niet minder köt...
Loopt de motor nog wel netjes? Je weet natuurlijk niet of ze koud hebben lopen trappen met je leon![]()
Sowieso maar even een oliebeurtje laten doen?