Misschien even op ebay kijken of heeft iemand hier een kopietje liggen op dvd?
Doet eens een link naar de verkopert dan!!///Joost schreef:Vandaag een pakketje binnengekregen via Ebay UK...TIS, ETK en WDS op 3 DVD'tjes voor een dikke 7 pleuro's incl. verzendkosten.
Nu alleen nog even installeren en ik ben weer up en running.![]()
Linkje is handig idd, maar heb je het al werkend ?Martin van der Zwaard schreef:Doet eens een link naar de verkopert dan!!///Joost schreef:Vandaag een pakketje binnengekregen via Ebay UK...TIS, ETK en WDS op 3 DVD'tjes voor een dikke 7 pleuro's incl. verzendkosten.
Jups...gisteren in ieder geval TIS geinstalleerd, geen centje pijn. WDS en ETK heb ik nog niet geprobeerd. Maar wat staat er in die TIS veel info zeg! Echt veel meer dan in die spaghetticoder die op Internet stond.Will F. schreef:Linkje is handig idd, maar heb je het al werkend ?Martin van der Zwaard schreef:Doet eens een link naar de verkopert dan!!///Joost schreef:Vandaag een pakketje binnengekregen via Ebay UK...TIS, ETK en WDS op 3 DVD'tjes voor een dikke 7 pleuro's incl. verzendkosten.
My thoughts exactly.Martin van der Zwaard schreef:Thanks![]()
Vanavond maar eens bestellen. Voordat ik een BMW van na 2008 kan betalen heb ik wel ff genoeg aan deze set
Volgens mij zijn mijn laptops beide een 64-bit systeem. Dan moet ik ff iets verzinnen om het werkend te krijgen op een andere pc.Please note that this WILL NOT WORK ON 64 bit systems
Hij zal meer op volume draaien dan op marge mag ik dan aannemen. Overigens heb ik gisteravond weer effe een stuk zitten bladeren en lezen...Je blijft gewoon weer pagina's met informatie vinden, d'r komt geen eind aan.Macboy schreef:Ik snap dan weer niet waarom zon gast niet gewoon £35 vraagt ? Dit is weggeefgeld en heel nobel maar lekker even wat knaken verdienen zou ik dan denken in deze economische tijden.
Wel heerlijk voor jullie om praktisch gratis gewoon lekker door te kunnen knallen
lol...ik wilde dit al gaan checken voordat ik reageerde. Ik heb het geinstalleerd op mn vriendins laptop en ik weet zo even niet of dat 32 of 64bit is. Ik zal het vanavond voor je checken!Martin van der Zwaard schreef:Joost, draai jij op 32-bit of 64-bit?
Heb even een maatje van me gevraagd maar die zei al dat ie het op 64-bit ook wel aan de gang krijgt mocht het zo niet lukken.///Joost schreef:lol...ik wilde dit al gaan checken voordat ik reageerde. Ik heb het geinstalleerd op mn vriendins laptop en ik weet zo even niet of dat 32 of 64bit is. Ik zal het vanavond voor je checken!Martin van der Zwaard schreef:Joost, draai jij op 32-bit of 64-bit?
Gebruikers op dit forum: Bjorn1404, Google [Bot] en 3 gasten