Vrouwen 8)
Nu word de CBR pas echt gevaarlijk

Mij niet gezien, ik zit alleen.
Hold on your horses zegt de man heel subtielHANZ06 schreef:Jongens,jongen hold you horses.
Ze is al helemaal verkocht aan de m6 van m-bitious (frank)en je auto moet al minimaal de 300 aantikken.
Wel grappig is dat ze in Rotterdam woont dus Simone als je eens echt snel in Frankie zijn auto wil zitten heb ik de snelste taxi van schiedam![]()
Grtz,Hanz06
AlmeloGTRene schreef:Hold on your horses zegt de man heel subtielHANZ06 schreef:Jongens,jongen hold you horses.
Ze is al helemaal verkocht aan de m6 van m-bitious (frank)en je auto moet al minimaal de 300 aantikken.
Wel grappig is dat ze in Rotterdam woont dus Simone als je eens echt snel in Frankie zijn auto wil zitten heb ik de snelste taxi van schiedam![]()
Grtz,Hanz06met meer dan 500pk onder z'n kapje
ben wel blij dat je zo'n snelle auto hebt, dan kun je haar oppikken want je woont in haar buurt? en heeeeeeel snel afleveren bij mij thuis in Almelo, breng ik haar naar de CBR in 1 van de zeldzaamste auto's on this planet, the one and only Hartge :twisted: het gaat immers niet om het aantal pk's maar wat je er mee kan
8) lol
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten