driving-fun analoog aan riding-fun: Een lekker wijf nöken op de achterbank van de Spydermarkk schreef:Het forum is er naar genoemd, maar wat is dat nou "driving-fun" ?

driving-fun analoog aan riding-fun: Een lekker wijf nöken op de achterbank van de Spydermarkk schreef:Het forum is er naar genoemd, maar wat is dat nou "driving-fun" ?
Dikke +1allen schreef:Dennis Cavallino schreef:Jij rijdt ook weinig natuurlijk.![]()
Alle gekheid op een stokje, Lewinsky gaat in de toekomst ook nog maar weinig rijden. De prioriteiten zijn wat verlegd. Pas nog met Emiel over gehad. Die vraagt zo nu en dan of er al wat besteld is om het werk in ene af te maken. Alles loopt momenteel vertraging op en ik kan er gewoon niet mee zitten. Het gezin staat tegenwoordig met stip op 1. De auto komt wel.
Als ik nu met het gezin en de honden in m'n busje rondtuf naar een stuk natuur om even te wandelen heb ik meer plezier dan in m'n eentje in de auto rondrijden. DF zit hem op dat moment in de huiselijke gezelligheid die we in de auto hebben.
PK's hebben ook serieus nooit geboeid. Geef me een Defender. Wat gaat zo'n ding max? 130 km/u? Hoe staat het met de wegligging van zo'n ouderwets hok? Uitermate slecht op asfalt. Veel te zware koppeling, veel te veel herrie en in de winter vast ijskoud met je arm tegen het deurtje of het zijruitje. Toch is dit pure DF!
Ik moet en zal zo'n ding hebben. Ooit...
Robin schreef:Allemaal wel mee eens. Ik rij 120-140 op de cc op de autoweg, wel geinig om te kijken hoe 'zuinig'dat apparaat kan zijn.
Ramme achterafweggetjes/bochtjes pakken, ja dan vind ik 't toch eerlijk gezegd wel fijn dat ie rwd met 'n sperdiff heeft en wat meer vermogen en koppel dan gemiddeld. Ook wat meer kabaal en idioterie dan gemiddeld.![]()
Is het bestaansrecht van pk bolides tot nul gedaald zo te lezen in dit draadje? Houden we onszelf niet 'n beetje voor de gek dan eigenlijk? Kop boven maaiveld gedachte? Formule 1 terug naar max 300pk. WRC wagens max 150pk, GT wagens max 250pk....Wettelijk geen PK meer! ik weet niet of dat wat wordt.Ik weet wel zeker van niet.
Maar ik zeg:Als de package goed is en het kan, waarom niet?Lekker toch? Straks rijden we allemaal electrisch....
Mooi toch dat er een Huayra, One 77, nieuwe GT3/AMG/M , F12, Vette C7, Viper, Aventador etc eens in de zoveel tijd uitkomt? Of heeft dat geen zin(meer)? Zo lees ik 't hier bijna wel.![]()
Niet te vergeten de Nordschleife rondetijden. Ze zijn heilig voor 'ons', daar horen buiten chasissetup etc en massa ook zeer zeker pk's bij.....
Ik miste hier nog: de automags die je in de kiosk koopt en lekker voor gaat zitten, de autoblogs/fora, de filmpjes op internet autogerelateerd. Dat is toch ook DF? Of de schaalmodelletjes, videogames/racesims. Draagt enorm bij aan het complete 'DF' in mijn ogen.
+2Dennis Cavallino schreef:Dikke +1allen schreef:Dennis Cavallino schreef:Jij rijdt ook weinig natuurlijk.![]()
Alle gekheid op een stokje, Lewinsky gaat in de toekomst ook nog maar weinig rijden. De prioriteiten zijn wat verlegd. Pas nog met Emiel over gehad. Die vraagt zo nu en dan of er al wat besteld is om het werk in ene af te maken. Alles loopt momenteel vertraging op en ik kan er gewoon niet mee zitten. Het gezin staat tegenwoordig met stip op 1. De auto komt wel.
Als ik nu met het gezin en de honden in m'n busje rondtuf naar een stuk natuur om even te wandelen heb ik meer plezier dan in m'n eentje in de auto rondrijden. DF zit hem op dat moment in de huiselijke gezelligheid die we in de auto hebben.
PK's hebben ook serieus nooit geboeid. Geef me een Defender. Wat gaat zo'n ding max? 130 km/u? Hoe staat het met de wegligging van zo'n ouderwets hok? Uitermate slecht op asfalt. Veel te zware koppeling, veel te veel herrie en in de winter vast ijskoud met je arm tegen het deurtje of het zijruitje. Toch is dit pure DF!
Ik moet en zal zo'n ding hebben. Ooit...
Wij lijken meer op elkaar dan je op 't eerste gezicht zou zeggen.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten