Allemaal even wat inleggen en we hebben onze meeting BBQ!!
- Sander S.
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
Ik heb hier nog een neus van een Mini. Onder de motorkap past ook wel een bbq. Staat nu echter nog bij m'n zoon op de slaapkamer. Als hij dat niet meer wil, moet ik toch eens zien of er weer wielen onder gemaakt kunnen worden en zo... 8)
Maar dan heb ik nog steeds een probleem: onder de Morris zit (en komt) geen trekhaak...
Maar dan heb ik nog steeds een probleem: onder de Morris zit (en komt) geen trekhaak...
- Wim te Riet
Niks ervan! De uitlaat komt mooi in het midden uit en dat wil ik zo houden 
Wat de neus van de Mini betreft: die is vrij simpel om te bouwen.
Even een oud voorsubframe van een Mini scoren, compleet met wielophanging. Schoonmaken en stuurinrichting vast zetten.
Aanhangerkoppeling heb ik nog, wat buizen kopen, een lasapparaat er bij en presto!
Maar eerst moet de Morris klaar en moet ik mezelf nog behelpen met een kogelbarbeque...
Nu we het daar toch over hebben: ik denk dat de kolen nu ongeveer op 'bedrijfstemperatuur' zijn. Naar buiten!

Wat de neus van de Mini betreft: die is vrij simpel om te bouwen.
Even een oud voorsubframe van een Mini scoren, compleet met wielophanging. Schoonmaken en stuurinrichting vast zetten.
Aanhangerkoppeling heb ik nog, wat buizen kopen, een lasapparaat er bij en presto!

Maar eerst moet de Morris klaar en moet ik mezelf nog behelpen met een kogelbarbeque...
Nu we het daar toch over hebben: ik denk dat de kolen nu ongeveer op 'bedrijfstemperatuur' zijn. Naar buiten!
- MartijnGizmo
- Wim te Riet