Gestolen en weer terecht: BMW X6 96-HKD-7
- frank de jonge
Re: Gestolen en weer terecht: BMW X6 96-HKD-7
Geweldig man dat ze hem terug gevonden hebben 

- Ahmed
Dat is wel fijn ja, maar wat nu?
Blijkbaar dus geen inbraakschade. Betekent dus dat ze hem net zo makkelijk weer kunnen meenemen...
Blijkbaar dus geen inbraakschade. Betekent dus dat ze hem net zo makkelijk weer kunnen meenemen...

- ///Joost
Ik ben meer benieuwd hoe ze m nu hebben gevonden, via wat voor tip?? Had je op heel veel plaatsen kenbaar gemaakt dat het ding gestolen was?
Dit kan misschien nuttig zijn voor anderen waarvan in de toekomst hun vehikel weggekaaid wordt.
Dit kan misschien nuttig zijn voor anderen waarvan in de toekomst hun vehikel weggekaaid wordt.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ik heb het als eerste bekend gemaakt via Stichting VBV vervolgens hier en op facebook, over de tip kan en wil ik, zonder geheimzinnig te willen doen, hier (nog) niet te veel over zeggen (misschien lezen ZE wel mee)
...
De auto staat op dit moment al ruim een week bij de politie, verwacht dat ie deze week wel wordt vrijgegeven en naar de dealer kan voor controle en herstelwerkzaamheden (oa weer T&T en LoJack inbouwen), afhankelijk van de restanten van het sporenonderzoek nog cleanen en dan maar weer rijden ...
Ben

De auto staat op dit moment al ruim een week bij de politie, verwacht dat ie deze week wel wordt vrijgegeven en naar de dealer kan voor controle en herstelwerkzaamheden (oa weer T&T en LoJack inbouwen), afhankelijk van de restanten van het sporenonderzoek nog cleanen en dan maar weer rijden ...
Ben
- ///Joost
OK, klinkt goed. Echt superblij voor je dat ie weer terecht is. Dat je m maar weer snel terug mag hebben!Booooh schreef:Ik heb het als eerste bekend gemaakt via Stichting VBV vervolgens hier en op facebook, over de tip kan en wil ik, zonder geheimzinnig te willen doen, hier (nog) niet te veel over zeggen (misschien lezen ZE wel mee)...
Ben