Eind september vorig jaar stonden er nog genoeg projecten in de shop toen Skeeter me een rondleiding gaf... moet eerlijk zeggen dat de sfeer/fun er een beetje uit is bij de serie nu senior en junior ieder een eigen shop hebben

Dennis Cavallino schreef:Dat is de ellende bij veel ondernemers met (kortstondig) succes. Alles op de pof gekocht. Te groot, te veel, te weinig eigen middelen. Helaas zie ik dat bij wat bekenden van ons ook. Een belangrijke klant gaat koppie onder en opeens valt de droom in duigen. Niet slim aangepakt. Geld genoeg, maar teveel leningen nekt ze uiteindelijk. Op school irriteerde ik mij er ook al aan, dat je enkel geleerd om een businessplan te schrijven omdat je dan geld kunt lenen, zonder dat je wordt geleerd om verstandig met geld en kapitaal om te gaan. Eén van de redenen van onze crisis' imho. Het wordt ons niet meer geleerd en gestimuleerd om met eigen middelen groter te groeien. Misschien is OCC een goed voorbeeld van die afhankelijkheid.
Toch nog een mooi einde in die zelf geregiseerde meuk.InjectTheVenom schreef:Tijdje later zijn Senior en Junior met elkaar verenigd.
NYpost.comTV star Paul Teutul Sr., founder of Orange County Choppers Holdings, sought Bankruptcy Court protection for his merchandising unit with plans to liquidate its assets.
The family-run custom-built motorcycle company operated by Teutul and his son, Paul Jr., is based in the Hudson Valley town of Newburgh, NY.
Its Hudson Valley Merchandising LLC listed $1.12 million in assets and $1.44 million in debts in papers filed Thursday in Poughkeepsie, NY.
The parent company didn’t file.
Under Chapter 7 of the Bankruptcy Code a trustee will automatically be appointed to dismantle the company, sell its assets and distribute the proceeds to creditors.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Arstey, Bob Gervais, Darudevampire, Edwin de Haas, Enzo, Gijzert, Majestic-12 [Bot], Tristan, wackywim en 2 gasten