BMW X6 4.4
96-HKD-7
Auto rijdt/reed op bovenstaande wintervelgen ...
Ben
Indirect waardeloos voor mij ja, nu moet ik voorlopig even met de GT-R (of de fiets) ipv de Mini naar het werk...Bram schreef:Lekker waardeloos voor je Ben![]()
Je bent vast goed verzekerd, maar het gevoel dat anderen aan je bezit komen...
Een stalen container werkt zelf ook al als een 'kooi van Faraday' dus lijkt me niet dat het bekleden met lood heel nodig is? Een dikkere metalen wand weert singalen nog beter, maartoch.peu 207 schreef:klote man., het maakt niet uit tegenwoordig meer of er een track and trace of allerlei alarm shit op zit, dingen worden gewoon op bestelling gejat..
mijn baas had 2 jaar terug een dikke q7 4.2 tdi quatro met s-line pakket. speciaal geimporteerd omdat ze in nl bijna niet rondrijden.. s,nachts ingebroken via klepraam sleutels gejat weg audi. paar straten verderop namen ze een bmw 4.4 x5 mee van 3 maand oud op dezelfde manier. beide met track en trace nooit meer terug gevonden. ze schijnen die wagens in zeecontainers te rijden bekleed met lood binnenin. daar werkt dergelijk systeem niet meer volgens de politie.
+1 dat is het hele probleem... je koopt voor een paar tientjes een GPS/GSM jeamer op ebay neemt die mee de auto in en weg signaal je laat dat ding in de auto tot je ergens rustig in rusland ofzo de track-trace appartuur er uit sloopt en je vind die auto dus nooit meer.Hans schreef:Ik denk dat een gps blocker van een paar tientjes al voldoende is om de track and trace uit te schakelen.
Klopt 2/3 maanden terug waren een hoop snackbar achtige zaken hier overvallen, pas een RNS gejat bij een maatje die twee weken later naar beneden stormde omdat hij wat hoorde en toen bleek de volgende ochtend dat ze bij de buren hadden proberen in te breken in huis.WJ schreef:Regio Rotterdam is echt een drama op het moment, en niet alleen met auto's. Inbraken ook, ze zijn hier ten zuiden van Rotterdam (omg Barendrecht, Ridderkerk, etc) al verscheidene huizen binnengedrongen, toevallig zelfstandig ondernemers, en niet alleen s'nachts maar ook overdag. Wapen op de kop zijn ze ook niet vies van..
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten