Ik ben opzoek naar style 44 velgen voor onder mijn e46 320D touring. Toevallig nog een DF'er die zo'n set heeft liggen en er vanaf wil?
Andere ideeën qua velgen zijn ook welkom.
Style 32 of 44?Petrolhead Tom schreef:Heb ik voor je liggen volgens mij.
hanske schreef:Voor diegene die niet weten welke "STYLE" er bedoeld word hier, op onderstaand linkje heb je ze allemaal bij elkaar.![]()
http://www.bmwstylewheels.com/
Persoonlijk vind ik de breedset lekker ogen. Hou er wel rekening mee dat de breedset 18inch meet.Riceaux schreef:Style 73 vind ik iets te netjes. Style 32 is wel gaaf! Weet alleen niet of ik een breedset wil.
Het staat natuurlijk super, daar is geen twijfel over mogelijk. Maar het maakt een nieuwe set banden direct weer een stuk duurder. Daarom ook de twijfel.Ahmed schreef:Persoonlijk vind ik de breedset lekker ogen. Hou er wel rekening mee dat de breedset 18inch meet.Riceaux schreef:Style 73 vind ik iets te netjes. Style 32 is wel gaaf! Weet alleen niet of ik een breedset wil.
Setje die op DF te koop staat moeten nieuwe banden om. Dan haal ik liever voor 100 euro minder een setje style 44 met goede banden.ErikS schreef:Er staat een breedsetje 18" styling 32 hier @ DF te koop!
Ik houd de mijne, en zou ze ook niet snel voor dat bedrag weg doen............ Dus snel halen!
2 nieuwe bandjes ; 120 euro pst...Riceaux schreef:Setje die op DF te koop staat moeten nieuwe banden om. Dan haal ik liever voor 100 euro minder een setje style 44 met goede banden.ErikS schreef:Er staat een breedsetje 18" styling 32 hier @ DF te koop!
Ik houd de mijne, en zou ze ook niet snel voor dat bedrag weg doen............ Dus snel halen!
Voorbanden moeten ook nieuwe om. 1 moet een prop in. En ik heb het niet zo op banden repareren. Dus dan ga je totaal al richting de 800 euro. En ik twijfel nog of 18 inch wel een optie is weet niet hoe het comfort dan is. Kan het in principe binnenkort wel even uittesten met de zomervelgen van m'n vader, hij rijdt toch nog op wintervelgen rond.2 nieuwe bandjes ; 120 euro pst...
640 voor een setje 18" met zgan + nw banden vind ik niet duur.....
Die zijn ook wel erg gaaf ja!En check ook even de laatste velgen die ik postte(na de edit).
Haha nee, de touring wordt geleverd met winterbanden op staal en zomerbanden op lichtmetaal. Als er geen winterbanden bij gezeten hadden had ik ze wel gekocht van je, maar is nu een beetje overbodig.Moet je m'n setje winterbanden nog wel hebben?
68 is alleen gaaf inderdaad icm met M-pakket en verlaging. En ik was eigenlijk niet van plan om de auto te gaan verlagen.Ahmed schreef:68 is gaaf, maar alleen icm het M-pakket....
Zonder vind ik het mwaah......
Haha nee niet verlagen. Wil 'm wel comfortabel houden. En ik ga volgende maand waarschijnlijk een Mazda Mx-5 erbij kopen voor de echte DF.Peric schreef:Niet verlagen???? Je zit op DF hoor...
Ik heb eigenlijk hoofdzakelijk op 17 inch gezocht, dacht dat je geen 18 inch wilde..
Ik vind de styling 162 ook erg mooi onder een E46.
Komt van de E90
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten