Nederland gaat naar de haaien
- GTRene
Re: Nederland gaat naar de haaien
klasse justitie?
afijn de druk wordt wel wat opgevoerd zo en hij zal toch binnenkort wel opgepakt worden neem ik aan, anders nemen burgers het recht in eigen handen nu ze weten waar ie woont en naam e.d. en wordt de politie aldaar niet serieus genomen lijkt me.
afijn de druk wordt wel wat opgevoerd zo en hij zal toch binnenkort wel opgepakt worden neem ik aan, anders nemen burgers het recht in eigen handen nu ze weten waar ie woont en naam e.d. en wordt de politie aldaar niet serieus genomen lijkt me.
- WJ
- Luco
Ja zolang er geen verzoek om uitlevering of arrestatie is kan de belgische justitie volgens mij weinig doen he, nu is uiteindelijk dat verzoek gedaan en zijn ze opgepakt.
Wat ik veel erger vind is die slijmerige advocaat van een van de verdachten, het is zon lieve jongen en hij weet niet wat hem bezielde en hij heeft spijt.
GTFOH omdat het zon lieve jongen is is die al vaker in verband gebracht met mishandeling en vechtpartijen (volgens diverse inwoners van turnhout)
Wat ik veel erger vind is die slijmerige advocaat van een van de verdachten, het is zon lieve jongen en hij weet niet wat hem bezielde en hij heeft spijt.
GTFOH omdat het zon lieve jongen is is die al vaker in verband gebracht met mishandeling en vechtpartijen (volgens diverse inwoners van turnhout)
- Hans
Die advocaat is al met de verdediging bezig, ze zijn al genoeg gestraft want iedereen weet nu wie ze zijn, normaal is het zo'n lieve jongen hij weet zelf niet goed waarom hij het gedaan heeft, ze werden bedreigd en kunnen nu niet normaal meer over straat en ze slapen ook slecht en hebben psychische klachten, het slachtoffer had ze ook nog eens aan gesproken toen ze zonder erg tegen een fiets aan liepen dus jah hij heeft ze eigenlijk geprovoceerd en geen respect getoond. Dus ik vermoed dat de officier van justitie al niet zo hoog van de toren zal blazen met zijn eis en de rechter zal daar nog wel iets onder gaan zitten. Het slachtoffer heeft een hersenschudding en een blauw oog, conclusie: 3 man een paar uur schoffelen en een boete, de rest krijgt niets, zijn al genoeg gestraft door wat ik hier boven al schreef. Als ze nou iemand dood hadden geschopt zouden ze natuurlijk wel een echte straf krijgen, ahum, nouja "straf" Hier eist het OM celstraffen tot 3 jaar, waarvan 6 maanden voorwaardelijk.
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... is_wo.html
Tenminste als de rechter wakker kan blijven, fuck man in wat voor land leven we hier eigenlijk? Als je zoiets overkomt kan je beter de politie, Om en de rechterlijk macht buiten de deur laten en het zelf oplossen.
Tenminste als de rechter wakker kan blijven, fuck man in wat voor land leven we hier eigenlijk? Als je zoiets overkomt kan je beter de politie, Om en de rechterlijk macht buiten de deur laten en het zelf oplossen.
- ///Joost
Ik kan opmaken dat je dit met veel emotie getypt hebt. Ik voel me net zo. Echt, die advocaat ook zeg...Die is nu al een paar dagen zo in het nieuws met z'n publieke verdediging. Ik zou bijna zeggen jammer dat die gasten vastzitten. Ik had graag gezien dat ze nog een keer naar Eindhoven kwamen. Eens kijken wat er dan zou gebeuren. Hopelijk hebben ze hier hun leven lang last van.Hans schreef:Die advocaat is al met de verdediging bezig, ze zijn al genoeg gestraft want iedereen weet nu wie ze zijn, normaal is het zo'n lieve jongen hij weet zelf niet goed waarom hij het gedaan heeft, ze werden bedreigd en kunnen nu niet normaal meer over straat en ze slapen ook slecht en hebben psychische klachten, het slachtoffer had ze ook nog eens aan gesproken toen ze zonder erg tegen een fiets aan liepen dus jah hij heeft ze eigenlijk geprovoceerd en geen respect getoond. Dus ik vermoed dat de officier van justitie al niet zo hoog van de toren zal blazen met zijn eis en de rechter zal daar nog wel iets onder gaan zitten. Het slachtoffer heeft een hersenschudding en een blauw oog, conclusie: 3 man een paar uur schoffelen en een boete, de rest krijgt niets, zijn al genoeg gestraft door wat ik hier boven al schreef. Als ze nou iemand dood hadden geschopt zouden ze natuurlijk wel een echte straf krijgen, ahum, nouja "straf" Hier eist het OM celstraffen tot 3 jaar, waarvan 6 maanden voorwaardelijk.
Ik ben nu ECHT benieuwd naar de strafeis.
-
TLRS
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat er allemaal echt waar is van wat de media ons nu weer voorschotelt. Filmpje is duidelijk, zoiets kan niet.. ze verdienen een pak zinvol geweld.
Maar diverse
inwoners van turnhout? de media kennende zijn het er dan twee. En zo klinkt het alsof hij/ze berucht zijn in heel turnhout? Sorry, I'm not buying..
Maar diverse
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik las gisteren in 't AD(...) een interview met scheidend banktopman Boele Staal, die vindt dat de banken meer dan genoeg excuses hebben aangeboden nu en dat de 'gewone man' feitelijk de schuldige is aan de crisis. Ik keek er raar van op(understatement) want SNS wordt straks misschien met belastingcenten overeind gehouden. Ik las ook dat hij prominent lid is van D66. Het spijt me nu al weer dat ik op die partij heb gestemd met zo'n figuur als prominent lid.
- Petrolhead Tom
Wat had je verwacht? De D66 heeft nog nooit wat gepresteerd. Een beetje in de oppositie lopen schreeuwen maar als het er op aan komt slaan ze elke keer de plank volledig mis bij de verkiezingen. Pappen en nathouden is het. Geen politieke kleur bekennen en als de dood om een eenduidige beleid uit te zetten.
-
Rupie
Boele Staal:

Zegt genoeg dacht ik zo.
Zegt genoeg dacht ik zo.
-
Robin
@Tom, daar ben ik ook achter:)
Het ging me meer om dhr Staal, die eens goed genomen moet worden door Matthias Rust ofzo...
Ruben, tja. Je hebt van die regenten waar als ik er al naar kijk beroerd van word: Opstelten, Staal, Trix etc.
Het ging me meer om dhr Staal, die eens goed genomen moet worden door Matthias Rust ofzo...
Ruben, tja. Je hebt van die regenten waar als ik er al naar kijk beroerd van word: Opstelten, Staal, Trix etc.
-
Robin
Wat vinden we hier van?
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2013/ ... heveni_617
- Robertdj
Liever daar dan in een woonwijk.
Overigens wel geinig als ze een 'dienst' hebben in de zomer, overal vrouwen in bikini!
Overigens wel geinig als ze een 'dienst' hebben in de zomer, overal vrouwen in bikini!
-
Robin
Topless---->headless denk ik.Robertdj schreef:Liever daar dan in een woonwijk.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Afgelopen weekend nog op/bij de pier geweest. Wat een ontiegelijk lelijk en verouderde locatie, laat ze er maar een moskee van maken 
Maar NL kennende zal het dan vol gepompt moeten worden met subsidie en komt de renovatie volledig voor de rekening van de belastingbetaler, ik vind dat die stichting daar dan zelf ook wel voor op kan draaien
Maar NL kennende zal het dan vol gepompt moeten worden met subsidie en komt de renovatie volledig voor de rekening van de belastingbetaler, ik vind dat die stichting daar dan zelf ook wel voor op kan draaien
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Straks = nuRobin schreef: want SNS wordt straks misschien met belastingcenten overeind gehouden
- Bert ///M3
SNS genationaliseerd inderdaad.
Is niet hetzelfde als met staatssteun overeind houden, de staat is nu gewoon eigenaar.
Er is door wat lieden trouwens wel behoorlijk verdiend aan die nationalisering. AFM heeft vanmorgen de handel in SNS stil gelegd en de aandelen zijn afgeschreven. Leuk als je een grote shortpositie had zoals bijvoorbeeld BlackRock. Dan heb je maximaal gescored als de koers naar nul gaat.
Ik vroeg me al af waarom ING vanmorgen plus deed maar daar begint dus blijkbaar ook door te dringen dat het ze ook geld kosten gaat.
Is niet hetzelfde als met staatssteun overeind houden, de staat is nu gewoon eigenaar.
Er is door wat lieden trouwens wel behoorlijk verdiend aan die nationalisering. AFM heeft vanmorgen de handel in SNS stil gelegd en de aandelen zijn afgeschreven. Leuk als je een grote shortpositie had zoals bijvoorbeeld BlackRock. Dan heb je maximaal gescored als de koers naar nul gaat.
Ik vroeg me al af waarom ING vanmorgen plus deed maar daar begint dus blijkbaar ook door te dringen dat het ze ook geld kosten gaat.
-
Robin
Zojuist een paar jonge Nederlandse gastjes die 'n Dieselhorloge in de etalage wilden zien/voelen. Ik vraag waarom voelen? Ja op internet gezien dan weten ze wat voor materiaal 't is. En bedankt. Maar dat zeiden ze niet. Onbeschoft. Laat ze de tyfus krijgen. 
- Dennis Cavallino
Mijn spaarhypotheek loopt via SNS, ik geloof niet dat ik er heel rouwig om moet zijn.
-
Rupie
En dan ook gewoon de hele dag blijven hangen he.
- dvh
Heel de week al. Combineer dat met de carnaval en je behaald een tob-omzet .
-
Tom
-
TLRS
Once again.. het is en blijft de media en ik dan zie ik toch liever een eerlijke quote. Maar je zou haast de bank bellen om te verontschuldigen, vervolgens de hypotheek niet betalen.. kijken hoelang dat goed gaatRobin schreef:Ik las gisteren in 't AD(...) een interview met scheidend banktopman Boele Staal, die vindt dat de banken meer dan genoeg excuses hebben aangeboden nu en dat de 'gewone man' feitelijk de schuldige is aan de crisis. Ik keek er raar van op(understatement) want SNS wordt straks misschien met belastingcenten overeind gehouden. Ik las ook dat hij prominent lid is van D66. Het spijt me nu al weer dat ik op die partij heb gestemd met zo'n figuur als prominent lid.
Je bent het gesprek niet aangegaan? Volgende keer vragen waarom je hen zou helpen als ze jou niet helpen met een eerlijke boterham te verdienen.Robin schreef:Zojuist een paar jonge Nederlandse gastjes die 'n Dieselhorloge in de etalage wilden zien/voelen. Ik vraag waarom voelen? Ja op internet gezien dan weten ze wat voor materiaal 't is. En bedankt. Maar dat zeiden ze niet. Onbeschoft. Laat ze de tyfus krijgen.
Zelf kom ik er in elk geval van terug om 'zomaar' wat online te kopen en realiseer me de waarde van een fysieke winkel met goed personeel. Echter vrees ik dat dat nog lang gaat duren eer dat weer gewaardeerd gaat worden.
Laatst gewijzigd door TLRS op 02 feb 2013, 03:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peric
Was maar een grapje van de NTR hèh..Robin schreef:Wat vinden we hier van?
- Luco
Dat heb ik gisteren dus gedaan. toen ik zonder werk kwam gelijk de bank gebeld om te kijken wat de eventuele mogelijkheden zijn, uitstel van rente of verzin het maar, gewoon om problemen voor te zijn, doen gewoon niks, ja de deur dichtgooien en beloven dat ze bellen, moet nu nog steeds gebeld worden, dus proberen weer een afspraak te maken, lukt gewoon niet, klachtenformulier via internet, geen reactie.TLRS schreef:Once again.. het is en blijft de media en ik dan zie ik toch liever een eerlijke quote. Maar je zou haast de bank bellen om te verontschuldigen, vervolgens de hypotheek niet betalen.. kijken hoelang dat goed gaatRobin schreef:Ik las gisteren in 't AD(...) een interview met scheidend banktopman Boele Staal, die vindt dat de banken meer dan genoeg excuses hebben aangeboden nu en dat de 'gewone man' feitelijk de schuldige is aan de crisis. Ik keek er raar van op(understatement) want SNS wordt straks misschien met belastingcenten overeind gehouden. Ik las ook dat hij prominent lid is van D66. Het spijt me nu al weer dat ik op die partij heb gestemd met zo'n figuur als prominent lid.
.
Dus van de week weer aan de slag gegaan voor een afspraak, uiteindelijk werd ik gisterenavond gebeld, ze gaan me deze week bellen en kijken wat er kan, heb duidelijk gemaakt als er geen water bij de wijn gaat en ze weer met onzinnige adviezen komen ik per direct alle bankrekeningen opzeg en stop met de hypo betalen, huis raken ze toch niet kwijt
En dan krijg je weer van die verontschuldigingen en een lulverhaal dat de diverse afdelingen (hypo, prive, zakelijk) niet voor elkaar mogen en kunnen beslissen, blablabla, onzin, voor mij is het 1 bank en heb dus ook gezegd dat ik niks te maken heb met hun interne communicatie en dat als ik failiet gaat of het dan nog uitmaakt of het prive, zakelijk of hypoafdeling is die geen centjes meer krijgt, toen was het stil.
-
EG
Dit vinden we ervan:Robin schreef:Wat vinden we hier van?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2126 ... rap__.html