BMW M135i
- Peric
Re: BMW M135i
De grille van een Golf 7 is altijd zwart toch?
- Downforce Hans
Gewoon doen...............Macboy schreef:Hans: die zwarte nieren op witte auto doen of niet doen ?
- Mathieu
En anders doe je het niet......................................Downforce Hans schreef:Gewoon doen...............Macboy schreef:Hans: die zwarte nieren op witte auto doen of niet doen ?
- Downforce Hans
Dat is keuze twee........Mathieu schreef:En anders doe je het niet......................................Downforce Hans schreef:Gewoon doen...............Macboy schreef:Hans: die zwarte nieren op witte auto doen of niet doen ?

- JP
(Biljartvereniging) Keus zat !!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Nog niet besteld? Ding gaat bijna uit productie. 

- Downforce Hans
Komt al bijna in aanmerking voor de oldtimer verzekering..........Wouter81 schreef:Nog niet besteld? Ding gaat bijna uit productie.

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Is volgende week in waarde verdubbeld......
- Macboy
Mooie hoek zo toch ? M135i op wintervelgen. Als mijn GTD deze kleur niet had gehad zou ik hem zo bestellen.

- Sperdy
schitterendMacboy schreef:Mooie hoek zo toch ? M135i op wintervelgen. Als mijn GTD deze kleur niet had gehad zou ik hem zo bestellen.

De conclusie is duidelijk voor het konijn: dat hok rijdt goed, maar is lelijk.
"beauty is in the eye of the beholder.."
Lekker wijf:
- Tim N
Spermie, kun je niet gewoon een post over de 1-serie maken en die keer op keer copy pasten? Scheelt je een hoop werk, iets nieuws melden doe je nl toch niet.
- Downforce Hans
Als je een beetje oplet dan zie je dat Macboy niet veel anders doet, dus die raad had je al veel eerder kunnen geven..............Tim N schreef:Spermie, kun je niet gewoon een post over de 1-serie maken en die keer op keer copy pasten? Scheelt je een hoop werk, iets nieuws melden doe je nl toch niet.
- Sperdy
Tim, Hans en ik willen MacBoy redden. Als je een van je goede df-makkers het afgrond in ziet duikelen, heb je de taak, nee de plicht(!), om de life-line te gooien. Als je de wijste bent, draag je die verantwoordelijkheid ...

Ilja moet dat ding gewoon niet doen. Wachten op een 2 serie (dus met een kontje), ook met dat lekkere twinturbo 3 ltr blok er in. De opgeleukte koplampen, en we zijn weer allemaal rustig. Maar ik ben bang dat het er nooit van komt, omdat deze auto economisch (zakelijk) in de fase waarin het bedrijf van Ilja zich bevindt, op dit moment, geen goede keuze is. Dergelijke auto's zijn alleen voor het leuk. Als er voldoende ruimte is om te genieten van een extraatje dan is het prima, niet als zakelijke kilometevreter voor een beginnende ondernemer.

Ilja moet dat ding gewoon niet doen. Wachten op een 2 serie (dus met een kontje), ook met dat lekkere twinturbo 3 ltr blok er in. De opgeleukte koplampen, en we zijn weer allemaal rustig. Maar ik ben bang dat het er nooit van komt, omdat deze auto economisch (zakelijk) in de fase waarin het bedrijf van Ilja zich bevindt, op dit moment, geen goede keuze is. Dergelijke auto's zijn alleen voor het leuk. Als er voldoende ruimte is om te genieten van een extraatje dan is het prima, niet als zakelijke kilometevreter voor een beginnende ondernemer.

- dvh
Voor zover ik het kan beoordelen, +1 voor Sperdy.
Zag overigens onlangs een witte 1 met m-pakket..
Was best te pruimen..
Zag overigens onlangs een witte 1 met m-pakket..
Was best te pruimen..

- Macboy
Je snapt toch wel dat dit niet hetzelfde is ? Bovendien is die geplaatste foto van de 1 serie gewoon super. Behoorlijke plaat voor je kop als je dat nog steeds lelijk noemt. Koplampen zijn niet te zien namelijk.Downforce Hans schreef:Als je een beetje oplet dan zie je dat Macboy niet veel anders doet, dus die raad had je al veel eerder kunnen geven..............Tim N schreef:Spermie, kun je niet gewoon een post over de 1-serie maken en die keer op keer copy pasten? Scheelt je een hoop werk, iets nieuws melden doe je nl toch niet.
- Downforce Hans
Ik heb niet gezegd dat hij van dit oogpunt lelijk is..........
Maar wat is nu de volgende foto van die wagen die je gaat posten.alleen het dak of de binnenkant van de achterklep?
Die auto is al 6000x op een foto langsgekomen dus nu weten we het wel........over een bord voor je kop gesproken..........

Maar wat is nu de volgende foto van die wagen die je gaat posten.alleen het dak of de binnenkant van de achterklep?
Die auto is al 6000x op een foto langsgekomen dus nu weten we het wel........over een bord voor je kop gesproken..........

-
Zo leuk dat jij dat voor hem beslist!Ilja moet dat ding gewoon niet doen. Wachten op een 2 serie (dus met een kontje), ook met dat lekkere twinturbo 3 ltr blok er in. De opgeleukte koplampen, en we zijn weer allemaal rustig. Maar ik ben bang dat het er nooit van komt, omdat deze auto economisch (zakelijk) in de fase waarin het bedrijf van Ilja zich bevindt, op dit moment, geen goede keuze is. Dergelijke auto's zijn alleen voor het leuk. Als er voldoende ruimte is om te genieten van een extraatje dan is het prima, niet als zakelijke kilometevreter voor een beginnende ondernemer.

Ik zeg, sparen en geld wegzetten als beginnend ondernemer is verstandig. (Doe nu zelf ook al 3 jaar niks anders dan alleen sparen in de zaak.....) Maar Ilja heeft dat al een keer uitgeschreven, en als hij werk voldoende heb moet ie het lekker doen.
- Macboy
Waarom bezoek je dit draadje dan ? Het is het M135i draadje dus ik geloof dat ik hier nog wel zon twee jaar fotos ga posten. Dan komt de LCI denk ik dus die zal ook nog wel 2 jaar gepost gaan worden.Downforce Hans schreef:Ik heb niet gezegd dat hij van dit oogpunt lelijk is..........
Maar wat is nu de volgende foto van die wagen die je gaat posten.alleen het dak of de binnenkant van de achterklep? Die auto is al 6000x op een foto langsgekomen dus nu weten we het wel........over een bord voor je kop gesproken..........![]()
Zoals in eerdere draadjes al is gezegd: blijf gewoon uit dit draadje weg of hou je negatieve commentaar voor je. Negatieve comments hebben we zo weinig aan en niemand die je verplicht om weer een saaie foto van een M135i te gaan bekijken.
- Downforce Hans
Misschien ben je nog niet helemaal wakker maar ik reageer op de post van Tim en niet die van jou.......Macboy schreef:Waarom bezoek je dit draadje dan ? Het is het M135i draadje dus ik geloof dat ik hier nog wel zon twee jaar fotos ga posten. Dan komt de LCI denk ik dus die zal ook nog wel 2 jaar gepost gaan worden.Downforce Hans schreef:Ik heb niet gezegd dat hij van dit oogpunt lelijk is..........
Maar wat is nu de volgende foto van die wagen die je gaat posten.alleen het dak of de binnenkant van de achterklep? Die auto is al 6000x op een foto langsgekomen dus nu weten we het wel........over een bord voor je kop gesproken..........![]()
Zoals in eerdere draadjes al is gezegd: blijf gewoon uit dit draadje weg of hou je negatieve commentaar voor je. Negatieve comments hebben we zo weinig aan en niemand die je verplicht om weer een saaie foto van een M135i te gaan bekijken.
Sperdy reageerde met die foto op jou dus richt je kromme pijlen even op hem....
Verder laat ik niet door jou bepalen waar ik op reageer positief of negatief, en al plaats je hier nog 6000 foto`s dat zal mij om het even wezen het zal alleen wat mensen te denken zetten.............

-
Ben je er al uit Macboy - HE of EXE?
- Macboy
Het zou gewoon een executive moeten worden. Ik wil gewoon dat alcantara erin hebben en waarom meer betalen voor opties die ik eigenlijk niet wil. Basic. Zo kaal mogelijk met alle noodzakelijke opties. Was even nadenken maar dit is eruit gekomen 

- Alex
Volgens mij krijg je het HE pakket nu voor de prijs van het EXE pakket..
-
Dacht dat die actie tot begin januari liep?
Executive
€ 2.495,00 of
€ 29,14 per maand
High Executive
€ 4.995,00 of
€ 58,35 per maand
Staat er nu op de ste van BMW.
Executive
€ 2.495,00 of
€ 29,14 per maand
High Executive
€ 4.995,00 of
€ 58,35 per maand
Staat er nu op de ste van BMW.
- Macboy
Onmogelijk. Deze pakketten komen pas in maart 2013 uit voor de 1 serie.
- Alex
Ik heb het even nagekeken en de actie is inderdaad afgelopen. En bij de 1-serie was dit het business + pakket voor de prijs van het business pakket.
@macboy: de HE en Exe kun je wel al kiezen in de configurator.
@macboy: de HE en Exe kun je wel al kiezen in de configurator.