Wereld record ook nog misschien?
Zijn er nog DF'ers die naar het ZAND festival gaan dit weekend?
Dit is maar tot en met de zomer... Alleen de laatste 3 zijn na de zomer.Richardt. schreef:Gemiddeld meer dan één per maand, valt best mee toch?
Hier ook Hardbass. Zin in!Martijn M schreef:Het zijn niet allemaal festivals... Maar de feestplanning voor dit jaar ziet er tot nu toe zo uit:
Hard Bass · Reclamation
Reverze 2013 · Dimensions
ST8MENT · Fusion 2.0
Rodenburg Label Nights · Minus is More
Kings of Hardstyle
Output · The Raw Society
Qapital
Loudness
Bass Academy · Mathematics in Insanity
Fantasy Island Festival 2013
Decibel · outdoor festival 2013
Q-Base 2013
Thrillogy 2013
Als ik het zo bekijk zijn het er eigenlijk wel asociaal veel
+1. Al vond ik het begin matig (het eerste + beetje tweede team). Vanaf HHZ live vond ik het pas knallen worden.Martijn M schreef:Nondeju wat was HardBass weer vet.
Eerste 2 uur waren ronduit saai inderdaad. 2de Team kon ermee door. Bij het 3de team kwam een beetje de vaart erin. En toen G4H begon was het plankgas.Robin Hartog schreef:+1. Al vond ik het begin matig (het eerste + beetje tweede team). Vanaf HHZ live vond ik het pas knallen worden.Martijn M schreef:Nondeju wat was HardBass weer vet.
Ik had véél meer verwacht van NC idd.. Maar G4H.. Aiaiai.. Helden!Martijn M schreef:Eerste 2 uur waren ronduit saai inderdaad. 2de Team kon ermee door. Bij het 3de team kwam een beetje de vaart erin. En toen G4H begon was het plankgas.Robin Hartog schreef:+1. Al vond ik het begin matig (het eerste + beetje tweede team). Vanaf HHZ live vond ik het pas knallen worden.Martijn M schreef:Nondeju wat was HardBass weer vet.
Noisecontrollers is standaard eet moment.Robin Hartog schreef: Ik had véél meer verwacht van NC idd.. Maar G4H.. Aiaiai.. Helden!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], BMWDennis, D. Peters, dave van marion, EvdP, Kadett, Martijn_bmw, nickdoesburg en 2 gasten