Studie/Studenten
-
Re: Studie/Studenten
Proficiat Niels!!
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Gefeliciteerd 
- ///Joost
Proficiat van een mede-alumi (lichting 2004)!! 

- martll
Nice!Niels v D schreef:Gisteren afgestudeerd aan de HTS-AutotechniekDus voorlopig even geen student meer. Nu eerst een half jaar werken en ik wil graag in september met een wo master beginnen.
Ik zie net dat jij op mijn werkplek verder ging nadat ik klaar was bij e-Traction.

Waar ben je afgestudeerd?
Welke master ga je doen?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Gefeliciteerd Niels
Ik hoop over twee maandjes ook klaar te zijn met mijn studie bedrijfseconomie.
Aansluitend hopelijk beginnen met werken in de accountancy en als het lukt in september starten met de master accountancy.
Kortom, hopelijk ben ik nog lang niet klaar. Maar straks wel lekker aan het werk

Ik hoop over twee maandjes ook klaar te zijn met mijn studie bedrijfseconomie.
Aansluitend hopelijk beginnen met werken in de accountancy en als het lukt in september starten met de master accountancy.
Kortom, hopelijk ben ik nog lang niet klaar. Maar straks wel lekker aan het werk

- Snob
Ben zelf in januari 2011 afgestudeerd aan de HTS Autotechniek (CB richting AD). Half jaar geweest waar ik stage heb gelopen en ben afgestudeerd (Mitsubishi Turbochargers) en vond toch dat ik nog wat meer moest gaan leren. Ben september 2011 begonnen aan het Werktuigbouwkunde schakeljaar aan de TU Delft en begin binnenkort aan de master Materials Engineering and Applications. Tot nu toe zeker geen spijt van gehad, dus ik zou het jullie aanraden als jullie twijfelen. Het is alleen niet makkelijk, dus je moet er wel even zin in hebben 

- Niels v D
Hey, Collega!martll schreef:Nice!Niels v D schreef:Gisteren afgestudeerd aan de HTS-AutotechniekDus voorlopig even geen student meer. Nu eerst een half jaar werken en ik wil graag in september met een wo master beginnen.
Ik zie net dat jij op mijn werkplek verder ging nadat ik klaar was bij e-Traction.![]()
Waar ben je afgestudeerd?
Welke master ga je doen?

Ik ben dus ook afgestudeerd bij e-Traction. Ik wil graag een Master in Engineering, Innovation &Business doen aan de University of Southern Denmark.