Gestolen!
- Roy RS
Re: Gestolen!
Kijk maar uit René, met jouw auto kunnen ze nog prima een ramkraak doen en fikken kan die ook vast wel!
- GTRene
Hij belde met een prive nummer dus niet zichtbaar, doch klonk gericht op die Porsche maar hij wist aardig wat van mij...maar dat kan komen omdat ie alle mogelijkheden wil onderzoeken naar de verdachte verdwijning van die Porsche.Roy RS schreef:Kijk maar uit René, met jouw auto kunnen ze nog prima een ramkraak doen en fikken kan die ook vast wel!
edit

Laatst gewijzigd door GTRene op 31 jan 2013, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Hoe komt die beste man dan aan jou nummer Rene? Dat vind ik dan wel frappant dat diegene jou opbelt over een post van jou op een autoforum, terwijl je alleen maar linkt naar een advertentie....
Ik zou je vorige twee posts even weghalen eerlijk gezegd
EDIT: lees je laatste post eens na, als ze jou auto dus echt willen hebben....
Ik zou je vorige twee posts even weghalen eerlijk gezegd

EDIT: lees je laatste post eens na, als ze jou auto dus echt willen hebben....

Laatst gewijzigd door Richardt. op 31 jan 2013, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Riceaux
Die info zou ik even weg halen Rene.
Nu hoeven ze niet meer te zoeken maar weten ze precies waar ze de sleutels kunnen vinden. 

- GTRene
meestal willen ze geen eigenaren wakker maken en hebben ze het vaak voorzien op heel anderen auto types...
doch hebben jullie wel een punt, zal het aanpassen, beter voorkomen dat die ellende.
doch hebben jullie wel een punt, zal het aanpassen, beter voorkomen dat die ellende.

- dvh
Zo ben ik hier ook al een keer benaderd via het forum met een vaag verhaal over een auto die gestolen zou zijn, of nog betaald moest worden..
Ik had een auto gezien in een parkeergarage @ Den Bosch. Fototje gepost in het gespot topic. Waarom ik PM'tjes kreeg. Typische is dat het geen vaste meelezen zijn. Die weten namelijk wel waar ik mij begeef overdag.
Of ik kon melden welke parkeergarage het was, en of de auto er regelmatig stond.
Ik heb ze doorverwezen naar de politie als ze vragen hebben, en ben verder niet op de vragen ingegaan.
Ik had een auto gezien in een parkeergarage @ Den Bosch. Fototje gepost in het gespot topic. Waarom ik PM'tjes kreeg. Typische is dat het geen vaste meelezen zijn. Die weten namelijk wel waar ik mij begeef overdag.
Of ik kon melden welke parkeergarage het was, en of de auto er regelmatig stond.
Ik heb ze doorverwezen naar de politie als ze vragen hebben, en ben verder niet op de vragen ingegaan.
-
Wat ik niet begrijp is dat er bij legio advertenties op marktplaats nog gewoon "toon op kaart" staat. Hoe makkelijk wil je het hebben.. wordt daar wel voor gewaarschuwd bij het plaatsen van de advertentie?
- Ahmed
Inderdaad! Verbaast mij ook altijd.TLRS schreef:Wat ik niet begrijp is dat er bij legio advertenties op marktplaats nog gewoon "toon op kaart" staat. Hoe makkelijk wil je het hebben.. wordt daar wel voor gewaarschuwd bij het plaatsen van de advertentie?
Gaat automatisch wanneer je de postcode invult.
- GTRene
klopt, moet altijd opletten, dat vinkje gaat of ging automatisch aan...
maar ook als jij hem uit had gezet en dan later bv de advertentie wat wijzigt, springt ie weer automatisch aan
dus goed opletten idd als je dat niet wil.
maar ook als jij hem uit had gezet en dan later bv de advertentie wat wijzigt, springt ie weer automatisch aan

-
Rene.. is het ook een idee om "winterfoto's" die je geplaatst hebt ook te verwijderen? 

-
Bij deze heb ik een mailtje gestuurd naar marktplaats om te vragen hoe dat zit met "toon op kaart".
- GTRene
nee, je moet wel een beetje kunnen 'leven' of delen anders gaat al men spontaniteit wegXave30 schreef:Rene.. is het ook een idee om "winterfoto's" die je geplaatst hebt ook te verwijderen?

als ze echt willen weten waar iemand woont kun je er na wat zoeken bij velen denk zo achter komen.
maar bedankt voor het er op attent maken, een gewaarschuwd persoon telt voor 2

-
Oke. 

- Luco
Nadeel van internet en social media, even zoeken en je weet alles.
- Hans
Als ik iets te koop heb op marktplaats vul ik altijd een postcode in die hier ergens in de buurt ligt.
- Arthur
- Auto: Nr.51
^^^ Goed id! Meteen aangepast!
- KW
Idd. daar lijk het (in het algemeen) tegenwoordig vaak wel op jaRVV schreef:Dus als je iets niet gelijk op facebook zet ben je op voorhand verdacht![]()
Ik zet nog geen 1% van de dingen die ik dagelijks in mijn leven mee maak hoe klein of groot dan ook op facebook.
facebook begint echt griezelig te worden op deze manier. Heb je geen facebook account of post je te weinig (non) relevante informatie op facebook dan heb je op zijn minst wat te verbergen of ben je verdacht bezig. Het is nog erger dan Big Brother is watching you.. we zijn ondertussen allemaal de rol van een Big Brother gaan aannemen

Ik heb wel FB maar staat geen info op en zet er ook niks op. Ik ben dus ook verdacht...
/offtopic
-
paar jaar geleden hier uit de straat een nette golf vr6 weggehaalt. ken de jongen waar hij van was. ding op mp gezet beller afgesproken volgende morgen bij hem thuis. verkoper zegt ook nog 1 ding is jammer het alarm werkt niet meer. (slim) eerlijk van de mens laten we maar zeggen. dus volgende morgen komt hij uit bed. kijkt uit het raam tadaaaa. weg golf. s,nachts al opgehaald en je begrijpt het zonder betalen uiteraard..
nu heb ik ook wel eens auto,s op mp gehad. ik deed het toen meestal zoiezo met 06 nummer erbij.. en een andere locatie afspreken voor bezichtigen. parkeer je auto niet recht voor het huis maar uit het zicht als dat kan.
meestal gaat dat goed natuurlijk. of ze moeten je terug volgen naar je huis.
nu heb ik ook wel eens auto,s op mp gehad. ik deed het toen meestal zoiezo met 06 nummer erbij.. en een andere locatie afspreken voor bezichtigen. parkeer je auto niet recht voor het huis maar uit het zicht als dat kan.
meestal gaat dat goed natuurlijk. of ze moeten je terug volgen naar je huis.
- RVV
Was laatst in het nieuws, toekomstige werkgevers scannen oa Facebook van toekomstige werknemers tijdens een solicitatie procudure. Er schijnen werkgevers te zijn die het inderdaad verdacht vinden dat je geen Facebook account hebt. Onder het mom van wat heb je te verbergen.KW schreef:Idd. daar lijk het (in het algemeen) tegenwoordig vaak wel op jaRVV schreef:Dus als je iets niet gelijk op facebook zet ben je op voorhand verdacht![]()
Ik zet nog geen 1% van de dingen die ik dagelijks in mijn leven mee maak hoe klein of groot dan ook op facebook.
facebook begint echt griezelig te worden op deze manier. Heb je geen facebook account of post je te weinig (non) relevante informatie op facebook dan heb je op zijn minst wat te verbergen of ben je verdacht bezig. Het is nog erger dan Big Brother is watching you.. we zijn ondertussen allemaal de rol van een Big Brother gaan aannemen
Ik heb wel FB maar staat geen info op en zet er ook niks op. Ik ben dus ook verdacht...
/offtopic

-
Scheelt dat ik er dan ook nooit zou willen werken 

- KW
@RVV: dat bedoelde ik oa idd.
@TLSR: same here, zoek liever een bedrijf bij wie het niet uitmaakt of ik wel of geen social media heb, laat staan wat er op staat.
@TLSR: same here, zoek liever een bedrijf bij wie het niet uitmaakt of ik wel of geen social media heb, laat staan wat er op staat.
- Richard430
Ik lag zonet even gestrekt op de bank, filmpje te kijken. Toen ging ineens de telefoon, bij mijn neef hadden ze ingebroken. Dus ik even erheen, om te kijken of ik kon helpen.
Blijkt nou, ze hadden in zijn bedrijfspand de normale ingangsdeur voor het publiek geforceerd en geprobeerd een auto te stelen. En wát voor auto!
Er staan een tiental auto's. Waaronder een corvette C5, Bmw 328ci E46 en een Mercedes W116 6.9
En wat hebben de slimmeriken geprobeerd te stelen? Een Suzuki Swift uit 2005, met een defecte koppakking
Die startte dus niet, en zijn ze weer gevlucht. We konden er smakelijk om lachen uiteindelijk.
Blijkt nou, ze hadden in zijn bedrijfspand de normale ingangsdeur voor het publiek geforceerd en geprobeerd een auto te stelen. En wát voor auto!

Er staan een tiental auto's. Waaronder een corvette C5, Bmw 328ci E46 en een Mercedes W116 6.9
En wat hebben de slimmeriken geprobeerd te stelen? Een Suzuki Swift uit 2005, met een defecte koppakking

-
hollands dumbest criminals 

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ook gestolen vannacht/ochtend tussen 01:00 en 12:00 Regio Rotterdam (Oost) / Zevenhuizen:
BMW X6 4.4
96-HKD-7

BMW X6 4.4
96-HKD-7
- Ahmed
Pfff weer een X6 en zelfs een beetje in de buurt van de andere uit dit topic....