Dan hadden ze je maar moeten pakken. Eerlijk veroverd.Martijn M schreef:Het meest belachelijke vind ik nog wel dat als je het product jat en je rent keihard naar buiten, dat je niet verplicht bent om het terug te geven omdat je al buiten de winkel bent.
Ik ga dat eens proberen bij Kroymans denk ik.Joël D. schreef:Dan hadden ze je maar moeten pakken. Eerlijk veroverd.Martijn M schreef:Het meest belachelijke vind ik nog wel dat als je het product jat en je rent keihard naar buiten, dat je niet verplicht bent om het terug te geven omdat je al buiten de winkel bent.
Ashley schreef:ik ben jammer genoeg ook slachtoffer geworden van het cjib.
per ongeluk door rood gereden. boete 220,- met daarbij 7,- administratie![]()
dat was dus een heeeeel duur stad middagje.![]()
+1 dus Eeeeeeeeeh?Bram schreef:Eeeeh?
Ashley schreef:foto. eerste flitspaal als je vanuit station in Eindhoven richting Kennedylaan gaat.![]()
maar ja feit is, je mag niet door rood. en, omdat door rood rijden een ''zwaar'' strafbaar feit is, kost deze bon ook 227,-![]()
volgende keer trap ik gewoon hard op me rem en dan maar niet hopen dat diegene achterop klapt. *even afkloppen*
Moet ik ff een brilletje komen kopen om te compenseren David?dvh schreef:http://pleinplus.nl/-/dga-houdt-in-2013 ... oloon-over
Boefjes.
Scheelt mij 150,- netto per maand.
Hoppa!
Thnx VVD