De druppel....!! Voorlopig even geen DF :(

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Stéphane

Bericht door Stéphane » 05 apr 2007, 20:54

Echt te treurig voor woorden weer zo'n verhaal. Ik kan mijn auto's ook binnen zetten notabene in een afgesloten parkeergarage, maar de afgelopen weken is er bij diverse buren toch ingebroken door insluipers die meekomen met mensen die de garage inrijden 's nachts. 2 weken geleden bij 5 (!) auto's ingebroken. En we hebben hier particuliere bewaking rondlopen, zelfs dat helpt niet :shock:

Voordeel is dat mijn auto's beiden alarm hebben en dat werkt dan toch schijnbaar wel in een afgesloten garage. Ze pakken er precies de auto's uit zonder alarm. En dan halen ze b.v. 2 pakjes sigaretten uit een auto zoals bij één van mijn buren 2 weken geleden...

sven deutschmann

Bericht door sven deutschmann » 05 apr 2007, 21:39

dit zuigt echt Erik :evil: zou zelf al met een knuppel aan komen rennen denk ik maar idd achteraf misschien nog meer gezeiks erdoor :evil:

Alexanderr

Bericht door Alexanderr » 14 apr 2007, 01:16

Zo'n dingen kan ik écht niet verdragen ..

tweetal maanden geleden meegemaakt: m'n Golf staat langs de kant van de weg geparkeerd, tussen een boom en een geparkeerde Clio. perfect van de baan weg, no prob. Centrum Knokke, één van de duurdere steden in België. Ik blijf overnachten in een appartementje bij m'n vriendin.

Ongeveer rond 1h ga ik slapen en ik word een uurtje later terug wakker door een luide klap en het gegier van banden. Ik besteed er niet veel aandacht aan, maar wanneer ik de volgende ochtend bij m'n wagen aankom ... :evil:

[IMG:640:480]http://i36.photobucket.com/albums/e5/va ... ots895.jpg[/img]
[IMG:640:480]http://i36.photobucket.com/albums/e5/va ... ots901.jpg[/img]

geraakt: voorlicht, voordeur, achterdeur, achterspatbord, velg, achterbumper en zijschort.
Totale herstelkostprijs bij de VW-boer: 3.000€ :evil:

en het toppunt: DIT vond ik bij de wagen.

[IMG:640:480]http://i36.photobucket.com/albums/e5/va ... ots897.jpg[/img]

duidelijk een Porsche 986 of 996 dus ... dadelijk aangifte gedaan, maar nooit iets van teruggehoord sindsdien :evil:

Triestige boel ... respect is soms ver te zoeken

Gijzer

Bericht door Gijzer » 14 apr 2007, 09:23

@Alexanderr,

Direct naar de local Porker boer gaan of ze een gevalletje schade binnen gekregen hebben die dit stukje mist.

Misschien mogelijk om via die weg iets te vinden.

Vuile bastards zijn het. :evil:

Alexanderr

Bericht door Alexanderr » 14 apr 2007, 09:39

Gijs te Kaat schreef:@Alexanderr,

Direct naar de local Porker boer gaan of ze een gevalletje schade binnen gekregen hebben die dit stukje mist.

Misschien mogelijk om via die weg iets te vinden.

Vuile bastards zijn het. :evil:
Thx, heb ik ook gedaan :)
De auto achter me was ook geraakt, iets verderop een paaltje en haagje ook .. die Porsche moet dus redelijk beschadigd geweest zijn. Ik heb alle lokale carrossiers afgelopen, alle Porschedealers in België verwittigd ('t zijn er maar 10), maar gewoon 0,0 resultaat. Waarschijnlijk staat die auto voorlopig ergens in een garagebox totdat de zaak wat bekoeld is .. in elk geval een trieste zaak :(

Erik K.

Bericht door Erik K. » 14 apr 2007, 10:13

Bastards!

Lelijke schade zeg!

Plaats reactie