Paul z'n hele 'broodkruimelcriminaliteit' lag lang en breed op internet.Riceaux schreef:Vraag me af wat voor werk die gast doet? Krijg een beetje een Paul gevoel bij hem.
Gestolen!
-
Re: Gestolen!
Volgens mij had je al geoordeeld...
- Riceaux
Neehoor. Dat eerste is een oprechte vraag. En dat 2de een voorgevoel. Is heel wat anders dan een oordeel. Oordelen zonder bewijzen doe ik niet aan.allen schreef:Volgens mij had je al geoordeeld...
Paul z'n hele 'broodkruimelcriminaliteit' lag lang en breed op internet.Riceaux schreef:Vraag me af wat voor werk die gast doet? Krijg een beetje een Paul gevoel bij hem.

- Roy RS
Ik hoop iig dat als mijn auto ooit gepikt wordt, wat ik niet hoop en wat ook niet handig/ logisch is, en ik ben er zo ziek van dat ik niet als eerste eraan denk om dat hier te melden, dat jullie mij dan niet meteen als witte boorden crimineel wegzetten...
Ik kan namelijk legio redenen bedenken om wél alle vorderingen te melden en elke dag te posten, maar niét te melden als ie gestolen is.
1. Het is veel leuker om leuke dingen te melden
2. Als de auto teruggevonden wordt, wat bij mij en deze R34 redelijk aannemelijk is tov een rs6, dan heb ik liever niet dat heel de wereld en daarmee potentiele toekomstige kopers, weten dat hij ooit gestolen is geweest. Dan zegt men makkelijk "oh das die gejat is geweest, die hoef ik niet.
Natuurlijk kan het het terugvinden wel vergemakkelijken, maar als een auto gestolen is en hij wordt vlot terug gevonden dan krijg je hem terug, das mooi, tenzij ze er een highjack, ramkraak of hoge snelheids achtervolging mee gedaan hebben. Wellicht denkt hij, ik hoef mijn afgematte R34 niet terug, ik had een perfect exemplaar, laat de politie maar hun werk doen en dan zien we wel verder.
Weet ik veel, maar om dit te roepen en dat te rechtvaardigen omdat ze het op andere fora overtypen vind ik niet zo sjiek.
Ik kan namelijk legio redenen bedenken om wél alle vorderingen te melden en elke dag te posten, maar niét te melden als ie gestolen is.
1. Het is veel leuker om leuke dingen te melden
2. Als de auto teruggevonden wordt, wat bij mij en deze R34 redelijk aannemelijk is tov een rs6, dan heb ik liever niet dat heel de wereld en daarmee potentiele toekomstige kopers, weten dat hij ooit gestolen is geweest. Dan zegt men makkelijk "oh das die gejat is geweest, die hoef ik niet.
Natuurlijk kan het het terugvinden wel vergemakkelijken, maar als een auto gestolen is en hij wordt vlot terug gevonden dan krijg je hem terug, das mooi, tenzij ze er een highjack, ramkraak of hoge snelheids achtervolging mee gedaan hebben. Wellicht denkt hij, ik hoef mijn afgematte R34 niet terug, ik had een perfect exemplaar, laat de politie maar hun werk doen en dan zien we wel verder.
Weet ik veel, maar om dit te roepen en dat te rechtvaardigen omdat ze het op andere fora overtypen vind ik niet zo sjiek.
- RVV
Dus als je iets niet gelijk op facebook zet ben je op voorhand verdacht
Ik zet nog geen 1% van de dingen die ik dagelijks in mijn leven mee maak hoe klein of groot dan ook op facebook.
facebook begint echt griezelig te worden op deze manier. Heb je geen facebook account of post je te weinig (non) relevante informatie op facebook dan heb je op zijn minst wat te verbergen of ben je verdacht bezig. Het is nog erger dan Big Brother is watching you.. we zijn ondertussen allemaal de rol van een Big Brother gaan aannemen

Ik zet nog geen 1% van de dingen die ik dagelijks in mijn leven mee maak hoe klein of groot dan ook op facebook.
facebook begint echt griezelig te worden op deze manier. Heb je geen facebook account of post je te weinig (non) relevante informatie op facebook dan heb je op zijn minst wat te verbergen of ben je verdacht bezig. Het is nog erger dan Big Brother is watching you.. we zijn ondertussen allemaal de rol van een Big Brother gaan aannemen

- Roy RS
daarom heb ik dus geen facebook, ik was me er niet bewust van dat een forum ook gevaarlijk zijn kan...
- Riceaux
Las op een ander forum dat hij van de verzekering nog niet eens genoeg geld terug krijgt om een standaard R34 terug te kopen. Dus om het verzekeringsgeld zal het 'm zeker niet gaan.Natuurlijk kan het het terugvinden wel vergemakkelijken, maar als een auto gestolen is en hij wordt vlot terug gevonden dan krijg je hem terug, das mooi, tenzij ze er een highjack, ramkraak of hoge snelheids achtervolging mee gedaan hebben. Wellicht denkt hij, ik hoef mijn afgematte R34 niet terug, ik had een perfect exemplaar, laat de politie maar hun werk doen en dan zien we wel verder.
En @Allen: dat Paul gevoel was m'n eerste gevoel wat ik erbij had. Heb even wat rondgekeken op internet en het lijkt erop dat hij met StreetGasm een winstgevende club heeft opgezet. Dus sorry voor m'n eerste gevoel.

En @Maurice: Als je hier meeleest, sterkte met de afhandeling! En erg zonde van toch wel 1 van de mooiste Skyline's van NL!
- ///Joost
Roy RS schreef:daarom heb ik dus geen facebook.

- JoostSchouten
Ik ben met je eens dat het soms te gek voor woorden is wat verwacht wordt van wat je allemaal op FB 'moet' posten.RVV schreef:Dus als je iets niet gelijk op facebook zet ben je op voorhand verdacht![]()
Maar in dit geval kun je juist gebruik maken van je grote online netwerk om zoiets zo snel mogelijk te verspreiden.
-
OnlineLuco
Ja of om de eerste dag al commentaar te krijgen dat je hem expres hebt laten stelen omdat het al de tweede exclusieve auto is die wordt gejat. Want op verspreiden heb je dus geen invloed meer, kijk naar projectx.JoostSchouten schreef:Ik ben met je eens dat het soms te gek voor woorden is wat verwacht wordt van wat je allemaal op FB 'moet' posten.RVV schreef:Dus als je iets niet gelijk op facebook zet ben je op voorhand verdacht![]()
Maar in dit geval kun je juist gebruik maken van je grote online netwerk om zoiets zo snel mogelijk te verspreiden.
Dus je kan het nooit goed doen in dit soort gevallen.
- RVV
Als ik het goed begrijp is die auto nu voor de 2e keer gestolen. Als het mijn auto zou zijn geweest, dan zou ik denken sterf er maar mee, mot dat ding niet meer terug. Alle ellende wat ze er mee kunnen uithalen.
-
OnlineLuco
Nee paar jaar geleden is zijn supra gestolen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik heb ook geen FB

///Joost schreef:Roy RS schreef:daarom heb ik dus geen facebook.Ik ook niet! Goh, dat ik nog ooit iemand anders zou tegenkomen zeg.
- 2000USA
Same, nooit aan begonnen, en steeds minder zin in gekregen met alle privacy-issues/beursflop etc.Arthur schreef:Ik heb ook geen FB
///Joost schreef:Roy RS schreef:daarom heb ik dus geen facebook.Ik ook niet! Goh, dat ik nog ooit iemand anders zou tegenkomen zeg.
- Hugo Bos
Wordt het een verzameltopic of zwartmaaktopic?
Anyway, vannacht van de oprit in Zoetermeer gestolen:

- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Wou hem net hier posten Hugo.Hugo Bos schreef:Wordt het een verzameltopic of zwartmaaktopic?
-
Hugo Bos schreef:Wordt het een verzameltopic of zwartmaaktopic?
Deze auto is waarschijnlijk gewoon (en terecht) weg gesleept door parkeer beheer, stond n.l. op een "Landrover Only Parking".
Dat is ook vragen om.................natuurlijk.

- Tim N
Vannacht? Wordt bij daglicht wel teruggebracht 

- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Riceaux schreef: Las op een ander forum dat hij van de verzekering nog niet eens genoeg geld terug krijgt om een standaard R34 terug te kopen. Dus om het verzekeringsgeld zal het 'm zeker niet gaan.
Vergeet niet de opbrengst van de losse onderdelen he.
Maar het laat melden blijft een raar iets vind ik, zou het zelf gelijk kenbaar maken, voor het zelfde geld heeft iemand het ding net zien rijden ofzo.
- Tristan
http://www.l1.nl/video/roermond-auto-ui ... QkiAPJXsylAhmed schreef:
Datum: tussen 12 en 16 januari
Plaats: Amsterdam Rivierenbuurt
Opmerkingen: stond op 18inch winterbanden
http://www.l1.nl/112/204347-mogelijk-vl ... QkiFvJXsym
Zou kunnen....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zetten die kloothommels die auto onder/voor de 1e verdieping van zo'n flatje... Daar had meer kunnen gebeuren
Zou hem kunnen zijn, twijfel over de velgen?

Zou hem kunnen zijn, twijfel over de velgen?
- Ahmed
De auto stond op winterwielen toen ie gestolen werd.
Twijfel alleen over de kleur, lijkt donkergrijs in de video, maar dat kan door de felle verlichting komen....?
Twijfel alleen over de kleur, lijkt donkergrijs in de video, maar dat kan door de felle verlichting komen....?
- Hugo Bos
Of omdat hij in de fik heeft gestaan?
-
"Like" for when you've got f*ck all to say..
Verder is NL een redelijk wantrouwend landje, krijg ik het idee. Waarom ook niet, wat is tegenwoordig nog simpel, voor iedereen te begrijpen, betrouwbaar en eerlijk?
Verder is NL een redelijk wantrouwend landje, krijg ik het idee. Waarom ook niet, wat is tegenwoordig nog simpel, voor iedereen te begrijpen, betrouwbaar en eerlijk?

- ///Joost
Que?TLRS schreef:"Like" for when you've got f*ck all to say..
- GTRene
belde mij ook nog iemand op...kon de naam niet onthouden met dat lastige geheugen en snelheid, doch die melde wat ik wist van die Porsche wat in het wegenbelastingvrije draadje staat, zo'n Porsche toen op MP met een aparte naam en heel veel power.
ik antwoordde nee (na ff opzoeken van om het te herinneren)
hoezo, ik dacht straks dacht die persoon dat ik de eigenaar ben ofzo, hij had het over GTRene e.d.? anyways dat was het niet, bleek dat die onlangs is gestolen en hij denk de boel aan het onderzoeken is ofzo? in elk geval vreemd telefoontje, hij vroeg of ik meer van die auto wist want de advertentie was al van MP afgehaald en kon hij niet inzien...en idd foto's ook hier weg en dus link naar MP werkte ook niet.
Nu ging hij dus naar MP vragen of ze de advertentie nog ergens hebben.
er wordt dus nogal wat of gestolen of netjes 'ontvreemd' dat ding stond namelijk getaxeerd voor iets van 75.000,-euro of iets in die geest (weet niet meer precies)
ik antwoordde nee (na ff opzoeken van om het te herinneren)
hoezo, ik dacht straks dacht die persoon dat ik de eigenaar ben ofzo, hij had het over GTRene e.d.? anyways dat was het niet, bleek dat die onlangs is gestolen en hij denk de boel aan het onderzoeken is ofzo? in elk geval vreemd telefoontje, hij vroeg of ik meer van die auto wist want de advertentie was al van MP afgehaald en kon hij niet inzien...en idd foto's ook hier weg en dus link naar MP werkte ook niet.
Nu ging hij dus naar MP vragen of ze de advertentie nog ergens hebben.
er wordt dus nogal wat of gestolen of netjes 'ontvreemd' dat ding stond namelijk getaxeerd voor iets van 75.000,-euro of iets in die geest (weet niet meer precies)