Ik kreeg dus weer bevestigd, dat het vermogen tegen valt.
Nu kan dat inderdaad aan de verwachtingen liggen.......maar ik heb nog niemand die er een flink stukje in gestuurd en gedrift heeft, horen zeggen dat het meer dan voldoende is. Maar goed daar hebben we al voldoende over gezegd.
Wat mij pas echt tegenvalt is de zitpositie.
Als ik een bad hairday heb, 3x in de week ongeveer, zitten mijn haren (op mijn hoofd) tegen het dak aan.
Bloed irritant. En dat met een stoel waarvan de zitting door enig beunwerk, echt geen cm lager te krijgen is, de zitting staat al bijna op de bodem....hier is met een kuip ook weinig meer te winnen. Daarbij wilde ik ook steeds het stuur dichterbij halen ---> no go. Ik ben 191cm niet echt bizar lang ofzo.
Als je aan de compressorkit gaat, kun je er ook een andere bandenmaat dan de standaard fietsbanden op gooien (oog wil ook wat) en trek je hem ook op 225/40/18 wel in de drift. Volgens mij moet die Innovate kit ca 300Nm/300pk leveren met volledig behoud van vermogenscurve, die loopt alleen wat stijler. En dan wordt het opeens wel heel erg gaaf. Als je alleen al naar de prijs kijkt. Voor 7 ruggen zit die kit er we afgesteld en wel op, nog 3 ruggen voor fatsoenlijke remmen, 2 ruggen voor een onderstel en 3 ruggen voor gesmeede wielen met goed rubber. Kost wat heb je ook echt wat.
40k is hij ECHT niet waard, daarvoor zitten er teveel nadelen aan vind IK