Datum: 22-01-2013
Plaats: Callantsoog
Ben ik een keer behulpzaam, is het nog niet goed......Roy RS schreef:ahmed, zijn dat bekentenissen? (hele flauwe grappen modus off)
Neen, staan los van elkaar.Arthur schreef:Er zijn nu al 3 auto's gestolen? Allemaal zelfde eigenaar?
Dit heeft de eigenaar op FB staan. Ik snap niet waarom je dat soort dingen niet direct deelt? Pakkans is de eerste 12 uur na diefstal het grootste.Afgelopen dagen een onbegrijpelijke hel! Mijn skyline voor de deur nog gvd overdag weggehaald!!! Inmiddels zijn er diverse fotos verspreid en zijn er vreselijk veel mensen die uitkijken naar mijn auto.
De auto is niet alleen mijn alles maar is ook het visitekaartje van mijn bedrijf.
Voorlopig ben ik er even helemaal klaar mee en er gaat zeker geen unieke custom car meer voor terugkomen daar mensen daar klaarblijkelijk toch niet met hun pesttengels vanaf kunnen blijven!
Mensen die nu het lef hebben onnozele dingen te gaan schrijven. ... laat dit beter gewoon uit je hoofd.
Iemand die echt relevante info heeft laat dit aub wel weten direct!
De reden waarom ik zzo afwezig en stil ben de afgelopen dagen lijkt me dus logisch nu.
De vinder zal een beloning krijgen.
Tristan schreef:RS4 of RS6 worden veelal gebruikt bij overvallen.
Dus die zul je over een tijdje ergens uitgebrand op een parkeerterrein zien staan.
En hoe komt de dealer dan bij m'n computer bij problemen? Serieuze vraag overigens, gezien ik zelf een diefstalgevoelig vaghok schijn te hebben.Marc RS4 schreef:Tristan schreef:RS4 of RS6 worden veelal gebruikt bij overvallen.
Dus die zul je over een tijdje ergens uitgebrand op een parkeerterrein zien staan.
Terwijl "simpel"je OBD poort verwijderen de kans op weghalen enorm verkleint...
Ik denk dat Marc verplaatsen bedoelt...?allen schreef:En hoe komt de dealer dan bij m'n computer bij problemen? Serieuze vraag overigens, gezien ik zelf een diefstalgevoelig vaghok schijn te hebben.Marc RS4 schreef:Tristan schreef:RS4 of RS6 worden veelal gebruikt bij overvallen.
Terwijl "simpel"je OBD poort verwijderen de kans op weghalen enorm verkleint...
Ja het is allemaal een beetje vreemd...Petrolhead Tom schreef:Die diefstal van die R34 stinkt.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten