*Kuch kuch* ook even mn eigen topic een beetje afstoffen.
Na 10 maanden verbouwen eindelijk verhuist in februari
Heb daardoor erg weinig tijd gehad voor DF vorig jaar maar nog wel 2x op Assen kunnen rijden gelukkig.
Rij nog steeds met de Golf cabrio fijne auto niet snel maar ik kom er wel. De Golf heeft wel wat geleden met de verbouwing en daar moet ik wel echt tijd in steken, lijstje tot nu toe:
* Draagarmen voor vervangen
* Raammechanisme lv vervangen
* Grote beurt
* Onder lip vervangen
* Poesten (8 maanden je auto niet wassen is niet bevorderlijk voor de staat van de lak)
* Zomer velgen eronder staat nou nog op het wintersetje
Nog een plaatje van de Golf in winter modus op zijn nieuwe adres
De Honda Civic van mn vriendin heb ik toch verkocht met een respectable km-stand van 318K.
Hij begon toch wat slecht te worden en kreeg een mooie kans om voor weinig een Ford Puma over te nemen
Specs:
* 1.4 16V 90 pk
* 180k gereden motor pas 70K
* ABS
* Airco
* Elektrische ramen
* CV met AB
* OEM 15'' met Vredestein Wintracs
* OEM radio cassette
* OEM roest
hier nog in wintermodus
Heb al wat dingen gekocht om het allemaal weer wat te verbeteren
* OEM 15'' Puma velgen
* Falken ZIEX ZE-912 vind ik persoonlijk een fijne band
* Blauwpunkt radio/cd met montageframe kan ze in ieder geval weer cdtjes daaien
Op de planning staat nog een grote beurt en airco service en wil nog even kijken wat er te doen is aan alle roest.
De gixxer heeft nog een kleine beurt gehad niet echt nodig voor de 1500 km die ik heb gereden vorig jaar
Helaas had ik al een tijdje last van een rammelde distributie ketting bij lage toerentallen. Conclusie spanner is versleten bij 19k kon geen kwaad maar heb hem toch laten vervangen bij de kleine beurt.
Voor mensen die nog een goed onderhoudspunt zoeken voor hun motorfiets en in midden nederland wonen.
Kan ik RM motortechniek in Rhenen aanraden, service en vakmanschap met hoofdletters
2 Juni afspraak bij Hoegee voor nieuwe software ben benieuwd wat dat gaat op leveren :strong:
Rij nu op Pirelli Diablo Supercorsa en bevallen erg goed zowel op de weg als op het circuit. Begin Juni ga ik naar de Ardennen en Luxemburg dus kunnen we weer eens serieus km maken, want eerlijk gezegd heb ik wel eens betere lentes meegemaakt
De zoektocht naar auto's gaat nog steeds door maar geef de motor nu voorrang omdat ik daar toch echt meer DF mee heb. Maar misschien toch binnenkort eens kijken voor een budget propeller hok

kijken of ik wat vind
Ook de zoektocht naar een Daytona 675 SE is nog bezig zij het op een laag pitje pond euro koers is ongunstig en in nederland zijn ze erg overpriced imo als je ze al ziet