Busje formaat transit
-
ErikS
Busje formaat transit
Gezocht voor starter;
Liefst een transit.
Budget 3500 excl btw.
Lastige zoektocht kwam ik achter........
Wat vinden jullie van de volgende?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
Liefst een transit.
Budget 3500 excl btw.
Lastige zoektocht kwam ik achter........
Wat vinden jullie van de volgende?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
- Snipe
Re: Busje formaat transit
Goede advertentietekst vooral.
"Let op van de gemeente geweest en zoals u weet ambtenaren werken weinig dus maar 70.000 km en van binnen als nieuw !!"
"Let op van de gemeente geweest en zoals u weet ambtenaren werken weinig dus maar 70.000 km en van binnen als nieuw !!"
- Robertdj
Bij ons op de zaak reden/rijden ze met Transit bussen, een paar zijn vervangen door transporters, zou 's kunnen vragen of er wat beschikbaar is/komt. Er staat sowieso een verlengde/verhoogde, maar die is al wat ouder.
-
ErikS
Tja..... Rijden weinig bedoelt ie denk ik....Snipe schreef:Goede advertentietekst vooral.
Dan nog, hij is niet duur.......
- Roy RS
ik denk dat ie gewoon bedoelt wat ie zegt, ze werken weinig die ambtenaren en dus is het busje nog als nieuw. Ze verkopen ook wel eens van die bureau sets:
"nieuw in doos, model 1999"
"nieuw in doos, model 1999"
-
NSXRS
Transit is prijs/kwaliteit imho de beste allround bestelbus. Is weliswaar wat minder "personenwagen" gevoel dan bijv een VW T5, maar is ruimer, minder storingsgevoelig en veel meer value for money en rijdt bovendien zelfs bijna sportief
Bovendien in DC versie voor de passagiers één van meest luxe en ruimste zittende busjes (vergeleken met standaard lengte bestelwagens van andere merken)
Je wilt alleen de versie vanaf 2001 (daarvoor zijn de diesels echte vrachtwagens, hoop herrie /geen vaart en bovendien veel roest problemen).
Vanaf 2001 zijn het zeer goede auto's, ik zou persoonlijk de versies met minder dan 100 PK mijden, want die zijn zooooo traag.
De enige typische kwalen die ik ken zijn versleten voorwiellagers (vaak al rond de 70K Km) en kromme voorschijven, verder probleemloze auto's en ik zal iedereen aanraden er naar te kijken als je een bestelbus zoekt. Ik heb er al vele jaren ééntje naast de speelauto's voor spullen vervoeren en ben er al diverse keren mee naar de wintersport geweest, 150 op de cruise op de autobahn geen probleem en dan verbruik gewoon 1:10
Heb nu alweer 7 jaar mijn 4e Transit, en nog steeds ideaal ding met 125PK, licht getuned tot 140Pk DC meest luxe (cool edition) versie
Je wilt alleen de versie vanaf 2001 (daarvoor zijn de diesels echte vrachtwagens, hoop herrie /geen vaart en bovendien veel roest problemen).
Vanaf 2001 zijn het zeer goede auto's, ik zou persoonlijk de versies met minder dan 100 PK mijden, want die zijn zooooo traag.
De enige typische kwalen die ik ken zijn versleten voorwiellagers (vaak al rond de 70K Km) en kromme voorschijven, verder probleemloze auto's en ik zal iedereen aanraden er naar te kijken als je een bestelbus zoekt. Ik heb er al vele jaren ééntje naast de speelauto's voor spullen vervoeren en ben er al diverse keren mee naar de wintersport geweest, 150 op de cruise op de autobahn geen probleem en dan verbruik gewoon 1:10
Heb nu alweer 7 jaar mijn 4e Transit, en nog steeds ideaal ding met 125PK, licht getuned tot 140Pk DC meest luxe (cool edition) versie
Laatst gewijzigd door NSXRS op 17 jan 2013, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robertdj
Zo'n Cool Edition met dc heeft mijn pa ook lang gehad, fijne auto op wintersport. Helaas kapte de versnellingsbak er na 2 ton mee, verder nooit gekke dingen.
-
erwin20vt
Keer een belletje of mail naar Lenferink in Almelo doen? hebben altijd zeer grote voorraad bedrijfsauto`s
-
ErikS
Zal't checken, thnx!erwin20vt schreef:Keer een belletje of mail naar Lenferink in Almelo doen? hebben altijd zeer grote voorraad bedrijfsauto`s
@nsxrs, minder dan 100 pk geen probleem... Daily is ook een 116, haha.....
Opzich is die rode wel een goede keuze, dus?
- Richard430
Daar heb ik ooit eens een auto gekocht. Best aardige man wel, eenmanszaakje bij huis is het. Doet niet echt moeilijk in ieder geval, auto's die er stonden leken mij ook eerlijk.ErikS schreef:Tja..... Rijden weinig bedoelt ie denk ik....Snipe schreef:Goede advertentietekst vooral.
Dan nog, hij is niet duur.......
-
NSXRS
Laat ik het zo zeggen: ik heb een 2001 2.0 tdi (iets van 85Pk meen ik) gehad en heb die na 3 maanden weer opgeruimd, het gebrek aan acceleratie was een permanente ergernis! Wanneer ik op provinciale 80Km weg achter een sukkelaar zat die 65 reed, dan kwam ik er met incidenteel tegenliggers gewoon niet langs, inhalen duurde te lang om safe te kunnen doen en dan zat ik me er km's lang achter te verbijten. Met de huidige 140Pk versie schiet ik er in dergelijke gevallen zo langs. Ook zwaardere aanhanger wil je niet slepen met de zwakste versie, maar ja, is maar wat je er mee wilt.. Geef je daar niet om, dan zal de rode vermoedelijk geen slechte keuze zijnErikS schreef:Zal't checken, thnx!erwin20vt schreef:Keer een belletje of mail naar Lenferink in Almelo doen? hebben altijd zeer grote voorraad bedrijfsauto`s
@nsxrs, minder dan 100 pk geen probleem... Daily is ook een 116, haha.....
Opzich is die rode wel een goede keuze, dus?
-
ErikS
Die rode transit is gekocht. Super nette bus!
Elk jaar beurt @ dealer gehad..... Sloom? Ja!
Elk jaar beurt @ dealer gehad..... Sloom? Ja!
- Petrolhead Tom
Tof ding! 
-
NSXRS
Veel plezier ermee