2013 Mercedes E63 AMG
- Niels
- Auto: Prius+
Re: 2013 Mercedes E63 AMG
Bruut, doe mij de station maar en hopen dat ie klinkt als een SLS...... gisteren in Duitsland werd ik ingehaald door zo'n ding 

- GTRene
de station hangt idd wat op z'n kont...wellicht is dat standaard zo en als je hem start dat het niveau bijregelt??
het lijkt zelfs of de achterwielen kleiner zijn dan voor...maar dat zal wel optisch bedrog zijn.
van de 2 zou ik ook de witte station kiezen, wat een bak

het lijkt zelfs of de achterwielen kleiner zijn dan voor...maar dat zal wel optisch bedrog zijn.
van de 2 zou ik ook de witte station kiezen, wat een bak

- Sperdy
Lekkere gezinsbak die witte hierboven. Onzinnige auto, volstrekt overbodig produkt. Veeeeel te duur hok natuurlijk. Mijn Skoda Superb Greenline voldoet ook, is 20x goedkoper, 15 x zuiniger en misschien nog wel ruimer ook
Maar als je wél in een veeeel te dure gezinsbaffer wilt rijden die 300+ kan, onder de 4 sec. op de 100 moet zitten, blaffende eindpijpers moet hebben, gewoon omdat het allemaal ontzettend lekker en leuk is, dan is dit wel hét apparaat. Wat een fantastisch ordinair zigeuner ding. Waarom vind ik dit soort bakken veel leuker - qua imago - dan die vreselijke Audi en BMW gladjurken, yuk ...
Hopelijk is de sound er nog een beetje van die 6.3V8 liter blok. Dit is turbo, hopelijk niet al te saai. MAar ik denk dat Merc. daar wel aan gedacht heeft
Maar als je wél in een veeeel te dure gezinsbaffer wilt rijden die 300+ kan, onder de 4 sec. op de 100 moet zitten, blaffende eindpijpers moet hebben, gewoon omdat het allemaal ontzettend lekker en leuk is, dan is dit wel hét apparaat. Wat een fantastisch ordinair zigeuner ding. Waarom vind ik dit soort bakken veel leuker - qua imago - dan die vreselijke Audi en BMW gladjurken, yuk ...
Hopelijk is de sound er nog een beetje van die 6.3V8 liter blok. Dit is turbo, hopelijk niet al te saai. MAar ik denk dat Merc. daar wel aan gedacht heeft

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ik kan je verzekeren, de V8 Biturbo klinkt heerlijk.
Maaruh, jouw Superb rijdt 1:75?
Maaruh, jouw Superb rijdt 1:75?

- Sperdy
ja, zo ongeveer welJoël D. schreef:Maaruh, jouw Superb rijdt 1:75?

- tomgtr
Geweldig ding, probleem is, in de business uitvoering natuurlijk helemaal top. Zoals Shakes zegt, lekker Ferrari's opduwen. Maar Ferdi heeft ook helemaal gelijk, ultieme zigeuner bak, maar dan wel in de meest ordinaire uitvoering. In business trim raak je dat ding dus nooit meer kwijt.
- RudolfNW
Haha, dat is het mooie van Mercedes.
Heel fout kan bij Mercedes weer wel. Dan is het wel weer gaaf.
Gewoon doen...
Heel fout kan bij Mercedes weer wel. Dan is het wel weer gaaf.
Gewoon doen...
- Erik K.