Europäer sind nicht für unsere Menschen wichtig
- dvh
Europäer sind nicht für unsere Menschen wichtig
http://www.nu.nl/economie/3008515/china ... autos.html
Nou.. Daar heb je het dan. We stellen geen reet meer voor.
Afgedaan.
Niet interessant meer.
Geen doelgroep meer.
Creditwaardig ? LOL !
Waarom worden Duitse auto's steeds lelijker ? Omdat ze Chinees moeten lijken. Daarom!
Waarom worden Duitse auto's steeds hoekiger ? Omdat ze Amerikaans moeten lijken. Daarom!
Face it, we doen niet meer mee. We hebben onze kansen vergooit.
Wil je een betere toekomst voor je kinderen ? Verhuis naar China of take a chance in Amerika.
Hier gaat het niet meer gebeuren.
Fijne Zondag verder.
Nou.. Daar heb je het dan. We stellen geen reet meer voor.
Afgedaan.
Niet interessant meer.
Geen doelgroep meer.
Creditwaardig ? LOL !
Waarom worden Duitse auto's steeds lelijker ? Omdat ze Chinees moeten lijken. Daarom!
Waarom worden Duitse auto's steeds hoekiger ? Omdat ze Amerikaans moeten lijken. Daarom!
Face it, we doen niet meer mee. We hebben onze kansen vergooit.
Wil je een betere toekomst voor je kinderen ? Verhuis naar China of take a chance in Amerika.
Hier gaat het niet meer gebeuren.
Fijne Zondag verder.
-
Re: Europäer sind nicht für unsere Menschen wichtig
Lol, lekker dramatisch 

-
- GTRene
zat er idd wel aan te komen het wat logische gevolg...
doch bied wellicht op termijn weer wat kansen voor de op kleine schaal bouwende sport auto makers? (als ze de regels wat versoepelen)
en ach, voor mij persoonlijk maken mij de nwe auto's niet zoveel meer uit, zit zo goed als helemaal in de klassiekers te kijken op auto websites en verkoop sites.
wel graag met wat moderne input, dat dan wel doch grotendeels de looks behouden en wat karakter/styling simplesse?
doch bied wellicht op termijn weer wat kansen voor de op kleine schaal bouwende sport auto makers? (als ze de regels wat versoepelen)
en ach, voor mij persoonlijk maken mij de nwe auto's niet zoveel meer uit, zit zo goed als helemaal in de klassiekers te kijken op auto websites en verkoop sites.
wel graag met wat moderne input, dat dan wel doch grotendeels de looks behouden en wat karakter/styling simplesse?

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Idem in de high end Zwitserse horlogemarkt. Chïna/Azië grootste afzetmarkt.
Allemaal de schuld van de schouder-ophaal-chinees babi pangang style
Allemaal de schuld van de schouder-ophaal-chinees babi pangang style

-
OnlineWJ
Is toch gewoon logisch? Is goed voor ons, enorme afzetmarkt. Er wonen in azie zo'n 6x zoveel mensen als in onze kleine europa (China en India is alleen al 2,5miljard, Europa maar 500m), is niet onze ondergang, daar moeten we op inspelen.
-
-
Nou ik moet het allemaal nog zien. Massa stampen kunnen ze in China wel, maar dan ben je er nog niet volgens mij.