excuses
-
Welnee Wim, gewoon blijven doen, er lopen hier al genoeg schapen rond die alleen maar mee "blerrehhh"
Gewoon je mening geven en diegene die dat niet kunnen verdragen lezen er toch fijn over heen
If you alway's follow, you'll never lead....
[img:800:600]http://img99.imageshack.us/img99/3456/schaaplu3.jpg[/img]
Gewoon je mening geven en diegene die dat niet kunnen verdragen lezen er toch fijn over heen

If you alway's follow, you'll never lead....
[img:800:600]http://img99.imageshack.us/img99/3456/schaaplu3.jpg[/img]
- Sjaak Langendoen
-
Thanks all......
Als ik m nu rond zie huppelen en alle ondeugd uit zie halen denk ik echt van...mankeert ie wel wat...
Maarja..tot de volgende aanval....
Maar goed..aanstaande vrijdag een mri met narcose...dan kijken of t allemaal wel op de juiste plek zit in zn bolletje..of dat er iets zit wat er niet hoort...

Als ik m nu rond zie huppelen en alle ondeugd uit zie halen denk ik echt van...mankeert ie wel wat...
Maarja..tot de volgende aanval....
Maar goed..aanstaande vrijdag een mri met narcose...dan kijken of t allemaal wel op de juiste plek zit in zn bolletje..of dat er iets zit wat er niet hoort...

- Dennis Cavallino
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
Oja...die heeft het harder nodig dan ik...Rico v Velzen schreef:Sterkte Wim natuurlijk ook voor je vrouw.
Hehehe..om het verhaal nog leuk te maken..de kleine heeft wederom koorts...dit door de oorontsteking..we moesten al naar de kno arts..maar werd uitgesteld door t neurologisch onderzoek...dan toch maar eerder naar de kno arts ben ik bang...want dit is al de 4e oorontsteking in 3mnd...
Hoe zat het ook alweer met 7 goede en 7 slechte...

-
Even een update...
Tot dusverre geven alle onderzoeken nog geen resultaat..
We hebben ondertussen nog een film gemaakt van zijn aanval en deze ook weer ingeleverd bij de neuroloog...
Laatst nog een telefonisch gesprek gehad met de neuroloog...die zei dat de afdeling clynisch gentica was vergeten om het bloed op te sturen voor dna onderzoek..
Dus dat gaat weer een paar mnd duren...wel gaf de neuroloog aan dat er grote kans bestaat dat het middels dna is aan te tonen..en dat dit ook met medicijnen is tegen te gaan.....
Leuke bijkomstigheid...mijn vrouw heeft nu een aandoening waardoor haar afweersysteem in actie komt om niks...geeft overal pijnlijke plekken en rare vlekken e.d.
Gelukkig breng ik enigsinds evenwicht in huis...ik mankeer nooit wat...(afkloppend)..
Mvg
Tot dusverre geven alle onderzoeken nog geen resultaat..
We hebben ondertussen nog een film gemaakt van zijn aanval en deze ook weer ingeleverd bij de neuroloog...
Laatst nog een telefonisch gesprek gehad met de neuroloog...die zei dat de afdeling clynisch gentica was vergeten om het bloed op te sturen voor dna onderzoek..

Dus dat gaat weer een paar mnd duren...wel gaf de neuroloog aan dat er grote kans bestaat dat het middels dna is aan te tonen..en dat dit ook met medicijnen is tegen te gaan.....
Leuke bijkomstigheid...mijn vrouw heeft nu een aandoening waardoor haar afweersysteem in actie komt om niks...geeft overal pijnlijke plekken en rare vlekken e.d.
Gelukkig breng ik enigsinds evenwicht in huis...ik mankeer nooit wat...(afkloppend)..
Mvg
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino