De reden is dat ik het niet droog houd....

Dat is de eigenaar jadvh schreef:Die zonnegod in het zwarte truitje zal het flink warm hebben na het ritje in de Veyron.
Het was freaking koud buiten zondag !
Maar vergis ik me nu, dacht dat je auto een achterklep-mod had ondergaan ?
Want na je 50e is je leven voorbij ofzo??Jeroen K. schreef:HAHA DVH, als ik een oud iemand erin zit denken denk ik, wtf waarom zou ik hem dan nog willen?
op gegroeid in de ME hea, hier worden die autos gekocht of om mee te showen en dames te regelen, of volle polle mee te straat racenWJ schreef:Lekker sturen in een mooie sportwagen met een nog mooier geluid is van alle leeftijden. Daar hoef je ook niet elke keer volle pot voor te gaan..
en lol @ opvallen comment.
edit; ps. er is trouwens nog genoeg van dat oude tuig dat flink weet door te rammen. hehe
Heerlijk die gedachtegang van jou Jeroen, ik lach me de ballen uit m'n boxershort.op gegroeid in de ME hea, hier worden die autos gekocht of om mee te showen en dames te regelen, of volle polle mee te straat racen en zoals rashood zij in die documentair, als we een vrouw hebben gaan de autos weg want heb je hem niet meer nodig en ga je voor een familie... Ik deel precies die gedachte
Jeroen K. schreef:op gegroeid in de ME hea, hier worden die autos gekocht of om mee te showen en dames te regelen, of volle polle mee te straat racenWJ schreef:Lekker sturen in een mooie sportwagen met een nog mooier geluid is van alle leeftijden. Daar hoef je ook niet elke keer volle pot voor te gaan..
en lol @ opvallen comment.
edit; ps. er is trouwens nog genoeg van dat oude tuig dat flink weet door te rammen. heheen zoals rashood zij in die documentair, als we een vrouw hebben gaan de autos weg want heb je hem niet meer nodig en ga je voor een familie... Ik deel precies die gedachte
prima tochRiceaux schreef:Heerlijk die gedachtegang van jou Jeroen, ik lach me de ballen uit m'n boxershort.op gegroeid in de ME hea, hier worden die autos gekocht of om mee te showen en dames te regelen, of volle polle mee te straat racen en zoals rashood zij in die documentair, als we een vrouw hebben gaan de autos weg want heb je hem niet meer nodig en ga je voor een familie... Ik deel precies die gedachte
Robertdj schreef:Dus exoten zijn rijdende reclame borden om oildiggers aan te trekken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten