Wie koopt er als eerste een E90/E92 M3?
- Daniel
M3 vind ik veel te duur voor wat je krijgt ten opzichte van minder bedeelde broeders. 90k aan een 335i uitgeven vind ik knap als de High Executive handbak 'maar' 59k kost. Dan moet je hem volproppen alle mogelijke opties die de M3 ook niet standaard heeft en vervolgens nog een vermogen uitgeven bij de tuning-boer. De kans dat ik er eentje koop is zeg maar 0. 't is sowieso mijn soort auto niet, het mag van mij wat ingetogener.
- Macboy
-
Ingetogener zeg je, kijk eens naar dat hok met 19" M6 velgen daarbuiten. Komt het woord ingetogen dan als eerste naar boven?Daniel schreef:M3 vind ik veel te duur voor wat je krijgt ten opzichte van minder bedeelde broeders. 90k aan een 335i uitgeven vind ik knap als de High Executive handbak 'maar' 59k kost. Dan moet je hem volproppen alle mogelijke opties die de M3 ook niet standaard heeft en vervolgens nog een vermogen uitgeven bij de tuning-boer. De kans dat ik er eentje koop is zeg maar 0. 't is sowieso mijn soort auto niet, het mag van mij wat ingetogener.

- Daniel
-
Ik weet zeker dat ik mijn huidige TT niet langer rij dan 2 jaar.
Eerst zal de auto (A3) van mijn vrouw vervangen worden en als nog iets overblijft dan mag ik graaien in het varken.
Ik zie dat ik 5 vijanden heb, die me een M3 toewensen..
Helaas voor hun....
Of Audi moet binnen 2 jaar de hele handel hebben overgenomen.
Eerst zal de auto (A3) van mijn vrouw vervangen worden en als nog iets overblijft dan mag ik graaien in het varken.
Ik zie dat ik 5 vijanden heb, die me een M3 toewensen..
Helaas voor hun....
Of Audi moet binnen 2 jaar de hele handel hebben overgenomen.
-