Millionaire Boy Racers - documentaire

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
duifjes.com

Re: Millionaire Boy Racers - documentaire

Bericht door duifjes.com » 05 jan 2013, 14:56

Ahmed schreef:De klagende snollen kunnen beter hun mond houden, voordat de hele buurt wordt opgekocht... :rolling:

LOL idd mevr meneer u moet verhuizen deze straat is nu van Sjeik Ahmed bin Driftah....zullen ze van opkijken en het zou niet de eerste keer zijn!

martll

Bericht door martll » 05 jan 2013, 14:58

Tja, dit is al jaren een issue onder de bevolking in Zwitserse steden (Lugano, Locarno etc.). Kan het wel waarderen, helemaal de tunnelruns. :df:
Gewoon niet zo zeuren en een ander ook wat gunnen :ga weg:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 05 jan 2013, 15:02

martll schreef:Tja, dit is al jaren een issue onder de bevolking in Zwitserse steden (Lugano, Locarno etc.). Kan het wel waarderen, helemaal de tunnelruns. :df:
Gewoon niet zo zeuren en een ander ook wat gunnen :ga weg:
Het gekke is dat juist die arabieren mij boos aankeken tijdens de tunnelrun! :tooth:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 05 jan 2013, 15:06

Laten we niet vergeten dat de helft niet eens doorheeft dat hun rijgedrag wel eens als asociaal gezien kan worden. Die jongen die op het laatst in beeld is geeft ook aan dat hij de Lambo niet meer gebruikt 's avonds na elf uur omdat hij andere mensen niet tot last wil zijn. Laten die stijve Britten gewoon eerst eens de dialoog aan gaan en vragen of het ook iets minder kan.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 05 jan 2013, 15:20

Gweat Bwittan : Het land van fish & chips en lager en Britse humor en stiff upper lip, maar ook van Top Gear, McLaren, Brabham, Williams, Aston Martin, TVR, Bentley, Lotus/Caterham/Westfield/Radical/Ariel Atom, RR, Mini.

Ik vind het een autoland bij uitstek. En waar 't spul op loopt komt uit Arabië. Beide moeten relaxen imo:)

JP

Bericht door JP » 05 jan 2013, 15:28

Zolang de overlast bij een ander voor de deur is, moet diegene maar niet klagen !

350 Z

Bericht door 350 Z » 05 jan 2013, 16:48

Mensen hier die het niet erg vinden worden pas wakker als hun kind in zo'n drukke winkelstraat met 120km/u per ongeluk aan flarden word gereden door zo'n arabier. Zal wel aan mij liggen maar hun gedrag is gewoonweg aso.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 05 jan 2013, 17:34

350 Z schreef:Mensen hier die het niet erg vinden worden pas wakker als hun kind in zo'n drukke winkelstraat met 120km/u per ongeluk aan flarden word gereden door zo'n arabier.
Daar wordt ook netjes op gewacht. Je gaat die arabieren niet proactief op de kast jagen, daar moet maatschappelijk draagvlak voor komen in de vorm van een dode.
Een beetje zoals onze doodgeschopte scheidsrechter.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 05 jan 2013, 18:46

350 Z schreef:Mensen hier die het niet erg vinden worden pas wakker als hun kind in zo'n drukke winkelstraat met 120km/u per ongeluk aan flarden word gereden door zo'n arabier. Zal wel aan mij liggen maar hun gedrag is gewoonweg aso.
geloof mij, dat doen die jongeren niks... gebeurt hier zo vaak en alles wat ze zeggen is: hij is dood omdat allah dat wou... zo leven ze ook, zij zeggen als allah wilt dat het mijn tijd is, is het mijn tijd.... zij denken niet dat ze het zelf kunnen beinvloeden...

PD power

Bericht door PD power » 05 jan 2013, 19:34

Jeroen K. schreef:
350 Z schreef:Mensen hier die het niet erg vinden worden pas wakker als hun kind in zo'n drukke winkelstraat met 120km/u per ongeluk aan flarden word gereden door zo'n arabier. Zal wel aan mij liggen maar hun gedrag is gewoonweg aso.
geloof mij, dat doen die jongeren niks... gebeurt hier zo vaak en alles wat ze zeggen is: hij is dood omdat allah dat wou... zo leven ze ook, zij zeggen als allah wilt dat het mijn tijd is, is het mijn tijd.... zij denken niet dat ze het zelf kunnen beinvloeden...
Tja, lekker middeleeuws gedachtegoed dan....

Dat ze zich dan zo druk maken over grappen en spotprentjes, is dan toch ook de wil van......... :goodnight:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 05 jan 2013, 19:36

Leuke docu inderdaad. Van mij mogen ze wel wat minder hard door die nauwe straatjes rijden, dat is af en toe flink aso ja. Verder wel grappig dat die ene knakker zegt dat hij dit nu allemaal doet omdat 'ie jong is en als ie straks 27/28 is dat 'ie dan met z'n vrouwtje een leven opbouwt. Nu alles doen waar je zin in hebt zodat je het straks niet meer wilt/hoeft te doen. :)

Die oudjes zijn wel een beetje stijf aan het zeuren imho, maar ze hebben wel een punt qua aso rijgedrag.

Ahmed

Bericht door Ahmed » 05 jan 2013, 21:35

En je eindigt met een Land Cruiser.....alsof dat niets is.... :lol:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 05 jan 2013, 22:12

Ahmed schreef:En je eindigt met een Land Cruiser.....alsof dat niets is.... :lol:
ahmed ff leuk feitje, geziend ie jongen van kuwait kwam, landcruiser is de 1na best verkochte auto hier, best verkochte is de pajero....... is dus echt niets voor hier, beetje als een aygo of een panda in nederland is

Ahmed

Bericht door Ahmed » 05 jan 2013, 22:28

Jeroen K. schreef:
Ahmed schreef:En je eindigt met een Land Cruiser.....alsof dat niets is.... :lol:
ahmed ff leuk feitje, geziend ie jongen van kuwait kwam, landcruiser is de 1na best verkochte auto hier, best verkochte is de pajero....... is dus echt niets voor hier, beetje als een aygo of een panda in nederland is
Dat snap ik heus wel. Ik bedoel de manier waarop ie het zegt, dat vind ik grappig.

Ennuhh de Pajero is zeker niet de best verkochte auto daar. Check je feiten.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 06 jan 2013, 08:53

check je feiten? vriend van mij is de eigenaar van mitsubishi kuwait... die weet echt wel de statistics ;)

Ahmed

Bericht door Ahmed » 06 jan 2013, 12:58

Wij van WC-eend ja.... :lol:

Of die "vriend" is niet zo snugger of hij neemt jou niet serieus. Al sinds Toyota daar ooit is begonnen, domineren ze de top. En niet alleen in Kuwait, maar de gehele GCC. :wink:

http://www.agentschapnl.nl/onderwerp/ko ... al-iv-2012

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 06 jan 2013, 15:42

i stand corrected... my apologies :O

Ahmed

Bericht door Ahmed » 06 jan 2013, 15:55

:thumbup:

Martijn M

Bericht door Martijn M » 06 jan 2013, 16:51

Jeroen K. schreef:check je feiten? vriend van mij is de eigenaar van mitsubishi kuwait... die weet echt wel de statistics ;)
Die vrienden van jou, kennen die jou ook?

Metchu

Bericht door Metchu » 06 jan 2013, 17:11

Ahmed schreef:Wij van WC-eend ja.... :lol:

Of die "vriend" is niet zo snugger of hij neemt jou niet serieus. Al sinds Toyota daar ooit is begonnen, domineren ze de top. En niet alleen in Kuwait, maar de gehele GCC. :wink:

http://www.agentschapnl.nl/onderwerp/ko ... al-iv-2012

Afbeelding

ik zou niet zo snel een " ahmed" uitdagen met feiten over GCC :P

JP

Bericht door JP » 06 jan 2013, 17:31

Metchu schreef: Afbeelding
Dat mag niet. Water ernaast laten vallen en de arm schuin houden, zodat het water er dan overheen vloeit, of de behandelaar laat het water via zijn hand op de wond druppelen;

Afbeelding

zodat de behandelaar direct ook de temperatuur kan voelen van het water dat gebruikt wordt om te koelen...... :angel:

Luc B

Bericht door Luc B » 06 jan 2013, 17:36

Martijn M schreef:
Jeroen K. schreef:check je feiten? vriend van mij is de eigenaar van mitsubishi kuwait... die weet echt wel de statistics ;)
:roflol:

Typische gedachtengang daar altijd. ''ik heb geld, dus ik ben de beste. Zoniet? dan zijn ze jaloers''

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 06 jan 2013, 19:12

Luc B schreef:
Martijn M schreef:
:roflol:

Typische gedachtengang daar altijd. ''ik heb geld, dus ik ben de beste. Zoniet? dan zijn ze jaloers''
das overal zo, degene met het meeste geld hebben, bereiken altijd het meeste in het leven, zo simpel is het (ooit een succesvolle zwerver gezien? )

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 06 jan 2013, 19:15

Nee dat niet maar wel mega succesvolle filantropen. Succes is meer dan geld alleen. Ik hoop dat je ooit op het punt komt dat zelfontplooiing een aanzienlijk deel van je leven gaat beslaan. :thumbup:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 06 jan 2013, 19:20

Tja, als je meer geld hebt gaat dat makkelijker, dus maakt geld je alsnog beter :) in deze wereld is geld alles..

Plaats reactie