Mooie documentaire over de jongens uit het Midden Oosten die naar Europa (Londen) komen om te spelen tijdens de zomermaanden met hun auto's.

dat dacht ik ook.ErikS schreef:Snap de lol niet> Huur een circuit af, als je dat toch kan betalen!
Dat is niet het punt Erik.ErikS schreef:Snap de lol niet> Huur een circuit af, als je dat toch kan betalen!
Laat ze eens volgas langs je winkel rijden, en hun geld alleen bij Schaap&Citroen uitgeven en niet bij Specsavers !dvh schreef:Ik krijg jeuk van die stoffige Britten.
Betreft de Arabs. Ze komen beleefd over, spenderen een hoop geld in Londen en maken wat lol.
Big deal.
Zolang ze netjes rijden niks aan de hand, toch?Ik zag gistermiddag hier door 't centrum 'n 1990(?) Corsa met 2 jongens gassen met zo'n sportuitlaat etc.
Daar ben ik eigenlijk ook wel wat klaar mee....
Klopt. Maar ik zei : Gassen.ErikS schreef:Zolang ze netjes rijden niks aan de hand, toch?Ik zag gistermiddag hier door 't centrum 'n 1990(?) Corsa met 2 jongens gassen met zo'n sportuitlaat etc.
Daar ben ik eigenlijk ook wel wat klaar mee....
Dat viel mij dus ook op.indobesar schreef:Dat is niet het punt Erik.ErikS schreef:Snap de lol niet> Huur een circuit af, als je dat toch kan betalen!
Het om de sociale en culturele verschillen. De laatste paar minuten van de docu zijn veelzeggend....
"Give me London, I give you Kuwait".
De buurtbewoners zijn overigens oud zeur. Letterlijk en figuurlijk. Spreek iemand aan, zodat gedrag kan veranderen. Erg kinderlijk om alleen te klagen, maar geen actie te nemen.
daar draaid het totaal niet om, dan gaan ze naar bahrain ofzo (doen ze hier allemaa) ze nemen ze juist mee om lekker op te vallen en anderen hun ogen uit te steken. Ik snap de lol wel, ik doe precies het zelfde. Ik haal persoonlijk meer lol uit het hard door een stad knallen en hoofden laten draaien dan die paar rondjes over het circuit knallen, en het kost ook nog is een stuk minder in de long run (banden, onderhoud, benzine).... daarnaast geeft dit een veel grotere adrenaline kick als je dit door de stad doet om toch op te vallen bij de politie maar dat ze eigenlijk wel achter je aan komen maar alleen waarschuwen of wat dan ook... gewoon beetje uitlokken, soms gaat het fout en krijg je wel de boete. Soms gaat het goed en krijg je leuke reacties van ze met een waarschuwing.ErikS schreef:Snap de lol niet> Huur een circuit af, als je dat toch kan betalen!
Ruik je 'wrap' handel?!JWD schreef:Heerlijk die Engelsen, brieven naar de ambassade van Quatar sturen maar de 'schurken' zelf aanspreken doen ze niet.
Ik zou graag hun overlastgevende Arabieren ruilen tegen onze overlastgevende NL Arabieren, kijken hoe ze dan reageren.
Haha, ach een wrapje, een uitlaatje, ze zijn er niet vies vanErikS schreef:Ruik je 'wrap' handel?!JWD schreef:Heerlijk die Engelsen, brieven naar de ambassade van Quatar sturen maar de 'schurken' zelf aanspreken doen ze niet.
Ik zou graag hun overlastgevende Arabieren ruilen tegen onze overlastgevende NL Arabieren, kijken hoe ze dan reageren.
AmenJWD schreef:Haha, ach een wrapje, een uitlaatje, ze zijn er niet vies vanErikS schreef:Ruik je 'wrap' handel?!JWD schreef:Heerlijk die Engelsen, brieven naar de ambassade van Quatar sturen maar de 'schurken' zelf aanspreken doen ze niet.
Ik zou graag hun overlastgevende Arabieren ruilen tegen onze overlastgevende NL Arabieren, kijken hoe ze dan reageren..
Daarnaast zie ik als autoliefhebber liever een zooi exoten dan de zoveelste walmende 190D of andere aftandse Arabische Diesel.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Bokkepoot, Gijzert, liquidpopcorn, wackywim en 15 gasten