Shakes schreef:Die uit de BBQ tuin Bram?

Shakes schreef:Die uit de BBQ tuin Bram?
Jeroen K. schreef:de planning was om er 1 op de kofferbak te doen (voorkan) 1tje op de motorkap (achterkant naar achteren kijken) en 1tje in het interieur hangen tussen de 2 stoelen in....
had het over de camera's..Tim N schreef:Een doos kroketten moet toch voldoende zijn?
Jeroen K. schreef:de planning was om er 1 op de kofferbak te doen (voorkan) 1tje op de motorkap (achterkant naar achteren kijken) en 1tje in het interieur hangen tussen de 2 stoelen in....
Silly meJeroen K. schreef: had het over de camera's..
dan zijn er toch 2 in deze kleur in de zandbak, die van Jeroen heeft geen CS remmen
Als je die 2003 blauwe met een prijs van 6600 bedoelt, is een leguna seca blauwe... is veel lichter dus wel degelijk verschilPjV schreef:dan zijn er toch 2 in deze kleur in de zandbak, die van Jeroen heeft geen CS remmen
Ik vind Jeroen K. anders een geschikte kerel. Hij neemt het 'virtuele DF' leven niet zo serieus. Ik mag zijn grappen en grollen wel.Riceaux schreef:Als ik het zo lees ben jij een beetje de buurt pauper Jeroen?(just kidding)
Ik denk dat als je je ervaringen wat minder patserig brengt, je een stuk meer positief commentaar krijgt.
Daarmee kan je laten zien dat je groeit als persoon en krijg je ook een stuk meer waardering op dit forum.
Dus kom maar op met de filmpjes en foto's en mooie verhalen over de meest exotische automobielen!
die zitten in me maag.. heb ze vandaag opgegeten, helaas heb ik niet meer met hem afkunnen spreken... beetje vreemd dat hij in ene nergens meer te spotten is met de auto... en ook niet meer op appjes reageert, ik doe mijn best! ik kan niet meer bieden momenteel dan ik gedaan heb...dvh schreef:Waar blijven die kroketten ?!
Dit was 2012?26 en 27 januari is het weer tijd voor de jaarlijkse Gulf Run. Dit is een jaarlijks georganiseerd evenement waarvan ze vanuit Kuwait naar Bahrain circuit gaan. Dit is gewoon een weekend lang rijden, rijden en nog eens rijden. Progamma:
January 26/27 -2012 – Gulfrun7 at the Bahrain International Circuit
Day 1 – January 26th
10.00-12.30pm – Inner Circuit and Outer Circuit Practice and Race (simultaneous)
12.30-1.30pm – Lunch
1.30-4.45pm – Inner Circuit and Outer Circuit Pracitce Race (simultaneous)
5.00-7.00pm – Karting Race
Day 2 – January 27th
10.00-12.30pm – GP Circuit Practice
12.30-1.30pm – Lunch
1.30-4.45pm – GP Circuit Race
5.00-7.00pm – Quartermile Drag Race
klopt, maar het progamma blijft hetzelfde elk jaar en op dezelfde dagen elk jaar, geeft een beetje een voorbeeld hoe de dagen ingedeeld worden.Riceaux schreef:Dit was 2012?26 en 27 januari is het weer tijd voor de jaarlijkse Gulf Run. Dit is een jaarlijks georganiseerd evenement waarvan ze vanuit Kuwait naar Bahrain circuit gaan. Dit is gewoon een weekend lang rijden, rijden en nog eens rijden. Progamma:
January 26/27 -2012 – Gulfrun7 at the Bahrain International Circuit
Day 1 – January 26th
10.00-12.30pm – Inner Circuit and Outer Circuit Practice and Race (simultaneous)
12.30-1.30pm – Lunch
1.30-4.45pm – Inner Circuit and Outer Circuit Pracitce Race (simultaneous)
5.00-7.00pm – Karting Race
Day 2 – January 27th
10.00-12.30pm – GP Circuit Practice
12.30-1.30pm – Lunch
1.30-4.45pm – GP Circuit Race
5.00-7.00pm – Quartermile Drag Race
Dit jaar is de GulfRun8.
Geen foto's van die 3 evo's naast de nieuwe m6?
Lijkt me toch ook een tunerHelaas was de auto waar ik het meest op gehoopt had (de HPF E46 M3 van de man waar ik mijn M3 van kocht) niet aanwezig.
LP1500-4 en Ford GT please!waarschijnlijk ga ik vanmiddag weer terug, dus kan ik op request meer fotos maken van bepaalde autos
toch niet van de evo's?Riceaux schreef:LP1500-4 en Ford GT please!waarschijnlijk ga ik vanmiddag weer terug, dus kan ik op request meer fotos maken van bepaalde autos
Heb ondertussen al meer foto's gezien van de Evo's. Als je nou even een goede kwaliteit foto maakt van de Ford GT heb ik een nieuwe achtergrond! Bedankt alvast!toch niet van de evo's?
de LP word moeilijk gezien hij omringt is met allemaal van die linten, kon 1 foto maken zonder omdat ze hem gingen schoonmaken, en kan dus helemaal geen foto van de motor maken helaas... :/ ik zal mn best gaan doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast