Zoek op "specksuppe"....daNpy schreef:Tipje van de sluier?Macboy schreef:Ik regel het restaurant dan wel

Zoek op "specksuppe"....daNpy schreef:Tipje van de sluier?Macboy schreef:Ik regel het restaurant dan wel
+1, zodra ik m'n rijbewijs terug heb wil ik toch wat vaker die kant op gaan!Richardt. schreef:Een keer een dagje met een groepje gelijk gestoorden die kant op lijkt mij ook een prima idee
Idem.Riceaux schreef:+1, zodra ik m'n rijbewijs terug heb wil ik toch wat vaker die kant op gaan!Richardt. schreef:Een keer een dagje met een groepje gelijk gestoorden die kant op lijkt mij ook een prima idee
Rijbewijs ook kwijt?Petrolhead Tom schreef:Idem.Riceaux schreef:+1, zodra ik m'n rijbewijs terug heb wil ik toch wat vaker die kant op gaan!Richardt. schreef:Een keer een dagje met een groepje gelijk gestoorden die kant op lijkt mij ook een prima idee
Haha ik dacht al. Wij 3'en kunnen dan in ieder geval samen die kant op rijden, zitten aardig op dezelfde route volgens mij.Petrolhead Tom schreef:Oh! Hahaha nee ik wilde alleen de post van Richard quoten. Ik heb mijn roze papiertje nog.
Zeker! Ik haak wel aan op de 31.Riceaux schreef:Haha ik dacht al. Wij 3'en kunnen dan in ieder geval samen die kant op rijden, zitten aardig op dezelfde route volgens mij.Petrolhead Tom schreef:Oh! Hahaha nee ik wilde alleen de post van Richard quoten. Ik heb mijn roze papiertje nog.
Komend voorjaar keer een dagje plannen dan? Alleen die kant op is me veel te lang namelijkfrank de jonge schreef:Wil dit jaar eigenlijk ook nog wel een keer ff die kant op
Yep, u roept maarRichardt. schreef:Komend voorjaar keer een dagje plannen dan? Alleen die kant op is me veel te lang namelijkfrank de jonge schreef:Wil dit jaar eigenlijk ook nog wel een keer ff die kant op
Henno heeft er ook vast wel oren naar en er zijn vast ook nog wel anderen die aan willen haken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten