Ja soms ging je van de ene sportauto in een slome sloeb, dat was dan een inruiler voor weinig kon ik weer met geld op zak iets sportiefs zoeken

anders werd de hobby te duur, moest dus soms afzien zoal zo'n vierkante eerste type Panda...met die camping stoelen, tjonge was er een keer mee richting Amstedam gereden, wel zuinig maar zere rug en hoofd daarna haha in een week verkocht en 1000,-gulden destijds winst :twisted: dus ach...
En en uitleg voor al die auto's aaaaaaaaaaaahhh lol veel te veel werk de verhalen komen mu nu al boven als ik de lijst weer zie
Begon ooit met de lijst na een paar jaar rijbewijs en m'n pa bewaarde de vrijwaringen voor mij, de meesten dus mis een paar auto's helaas, en vandaaruit hield ik het zo goed mogelijk bij, van sommige begin auto's heb ik foto's maar zeker van de laatste 15 jaar ofzo van elke auto maakte ik een paar foto's en van speciale meerdere..
En ja de Z3 M coupe is echt de beste van allemaal, de beste all rounder dan, sommige hadden een iets ruigere inborst en sommige een betere stroomlijn den dus makkeliker boven 200kmu en weer sommigen een verrassing en sommige echt prut haha je leert er wel van auto's te waarderen die goed tijden of goed zitten of goed aanvoelen en of schakelen sturen en boven 200 en veiligheid qua gevoel en of ik kan er alles mee en mede van dat al weet ik van wat ik ken dat de Z3 m coupe voor mij gewoon top zijn tot nu toe...heb nog wat andere toekomstige bolides op mijn lijstje maar die zijn nog te nieuw en te duur en kan geen grote verliezen/kosten dragen dus ff geduld hebben

en tjonge wat is de brandstof duur geworden, BP Ultimate al over de 1.50euro das al meer dan 3.30 gulden :o gelukkig kan de Hartge 1 op 9 halen op de snelweg tussen 120 en 150 ofzo maar wie rijd dat continu, dus gemiddeld 1 op 5 a 6 zit ik per tank...hakt er best in, maar dan heb je ook wat dat wel.