Hoes in de garage, of toch maar niet?
-
Re: Hoes in de garage, of toch maar niet?
Nadeel van een hoes is dat je hem continu moet wassen alvorens je de hoes aanbrengt. Doe je dit niet dan beschadig je je lak. Ook al is de hoes van stof.
- Roy RS
hmm, dat je engelse spelling niet al te best is...?Metchu schreef:ik las de titel in het engels... wat zegt dat over mij?

- InjectTheVenom
Beetje te veel R&B muziek op staanMetchu schreef:ik las de titel in het engels... wat zegt dat over mij?

- InjectTheVenom
Mij is altijd geleerd dat een onverwarmde garage of carpoort zonder hoes het beste voor de auto is om hem in een goede conditie te houden, een hoes krijg je idd mogelijk krassen of vochtproblemen mee terwijl je hem net zo makkelijk met lucht even afblaast en vervolgens poetst wat je met of zonder hoes zeer waarschijnlijk toch al zou doen.
Wil je toch perse een vuil afwerende oplossing hebben dan moet je zoals Luco aangeeft een hoes van ademende stof nemen, de goedkoopste manier is dan een laken of een verzameling zachte doeken (dit laatste heb ik zelf een keer met eigen ogen gezien bij iemand).
Wil je toch perse een vuil afwerende oplossing hebben dan moet je zoals Luco aangeeft een hoes van ademende stof nemen, de goedkoopste manier is dan een laken of een verzameling zachte doeken (dit laatste heb ik zelf een keer met eigen ogen gezien bij iemand).
-
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik heb de auto in een stalling staan, vorstvrij. Heb er een stretch binnenhoes omheen gedaan. Volgens de specs ademend en geschikt voor in schuren, onverwarmde garages, etc.
Is dit nu wel of niet goed?
Is dit nu wel of niet goed?
-
Hoe lang staat de wagen onder de hoes???
Voor mijn werk ben ik strakjes weer 7 weken op pad. De M5 staat gewoon zonder hoes in de garagebox. Wat zou het voordeel van een hoes zijn???
Ikzelf zet de wagen altijd gepoetst weg, dus stof en andere zaken waaien er wel af tijdens het eerste ritje. Ik zie dus eigenlijk geen voordeel voor een hoes IN een garage maar misschien zie ik iets over het hoofd....
Groeten,
Eric
Voor mijn werk ben ik strakjes weer 7 weken op pad. De M5 staat gewoon zonder hoes in de garagebox. Wat zou het voordeel van een hoes zijn???
Ikzelf zet de wagen altijd gepoetst weg, dus stof en andere zaken waaien er wel af tijdens het eerste ritje. Ik zie dus eigenlijk geen voordeel voor een hoes IN een garage maar misschien zie ik iets over het hoofd....
Groeten,
Eric
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik doe het idd tegen het stof maar dan meer tegen stof op de cabriokap, hij staat er meerdere maanden. En het is geen garage maar een grote open hal, een stalling dus. Staat tussen de campers en een paar auto's.