Overhaulin'
- Dennis Cavallino
Dit programma kijk ik ook regelmatig. Het gaat snel genoeg (in tegenstelling tot American Hotrod) om in 1 aflevering een 'restauratie' te volgen. Het is de beste combinatie van Pimp my Ride, American Hotrod, Wheeler Dealers en meer van dat soort programma's. Ze tillen het niveau echt ver boven de rest uit.
Chip Foose is echt multitalented, tekenen, auto's bouwen, detailleren, tunen, ontwerpen, sleutelen, een team opbouwen en aansturen, restaureren, heft/kwast in eigen hand nemen. Die vent lijkt alles wel te kunnen op dit gebied en hij lijkt me erg 'gewoon'. Meer de buurman op de hoek. Erg cool dat je hem hebt kunnen spreken Erick.
Chip Foose is echt multitalented, tekenen, auto's bouwen, detailleren, tunen, ontwerpen, sleutelen, een team opbouwen en aansturen, restaureren, heft/kwast in eigen hand nemen. Die vent lijkt alles wel te kunnen op dit gebied en hij lijkt me erg 'gewoon'. Meer de buurman op de hoek. Erg cool dat je hem hebt kunnen spreken Erick.
- Stéphane
Re: Overhaulin'
Nu en de komende tijd weer meer Overhaulin' op Discovery.
Nogmaals: kijk naar de kwaliteit en zorgvuldigheid waarmee deze mensen hun auto's aanpassen, bewerken, opbouwen en opleveren. Daar kan geen enkel ander programma tegenop. Dit is kwaliteit zoals kwaliteit gedefinieerd wordt. Chip Foose laat gewoon niet toe dat het rommel wordt. Die man begrijpt het echt tenminste.
Respect van mijn zijde voor deze man
Nogmaals: kijk naar de kwaliteit en zorgvuldigheid waarmee deze mensen hun auto's aanpassen, bewerken, opbouwen en opleveren. Daar kan geen enkel ander programma tegenop. Dit is kwaliteit zoals kwaliteit gedefinieerd wordt. Chip Foose laat gewoon niet toe dat het rommel wordt. Die man begrijpt het echt tenminste.
Respect van mijn zijde voor deze man

-
Eh, de uitzendingen zijn alweer een paar weken bezig.... 

- Mathieu
Van de week weer eens Overhaulin gekeken.
Heeft Chip Foose een VW Kever onder handen genomen.
Die maakt echt van een drol nog een fantastisch mooie wagen, ontwerp.
Hebben ze er nog een Supercharger opgeschroefd. Heeft de Beetle toch zomaar 200pk onder de achterklep

Heeft Chip Foose een VW Kever onder handen genomen.
Die maakt echt van een drol nog een fantastisch mooie wagen, ontwerp.
Hebben ze er nog een Supercharger opgeschroefd. Heeft de Beetle toch zomaar 200pk onder de achterklep

- Martijn M
Is gelukkig ook weer een nieuw seizoen! Laatst hadden ze ook echt een hele gave pickup. Kan er geen foto van vinden, wel deze schets:

- Peric
Die aflevering heb ik toevallig ook gezien Martijn.
Wat een oog voor detail hebben ze daar zeg.. Het resusltaat mag er ook zijn!!

Wat een oog voor detail hebben ze daar zeg.. Het resusltaat mag er ook zijn!!
-
Ik neem aan dat die auto's gesponsord worden gemaakt?!
(Door vrienden en familie geld inzamelen, ofzo?!)
- Petrolhead Tom
Dat vraag ik me ook wel eens af. Het kan toch niet alleen uit door een paar kijkcijfers.ErikS schreef:Ik neem aan dat die auto's gesponsord worden gemaakt?!
-
Deze kwaliteit niet nee....
Vind het echt prachtig.
Vind het echt prachtig.
- MartijnGizmo
Een korte Google-zoektocht leert me dat het toch vooral van sponsors komt... De kwaliteit van de auto's schijnt nogal te variëren van dichtbij. Ook moeten de eigenaren de extra waarde van de auto gewoon opgeven als inkomen bij de belastingdienst.
- Macboy
Kan mijn Peugeot daar niet heen?
-
Die peugeot van jou is al goud man.
- ///Joost
De afleveringen worden meestal (altijd?) bij bedrijven opgenomen, die daardoor natuurlijk ook een behoorlijk graantje aan reclame meepikken, gezien de kijkcijfers van Speed Channel. Hier zal wellicht ook veel voor betaald moeten worden.
Er is ook een aantal jaren geleden een aflevering opgenomen bij ons hoofdkantoor in de US. Die gast van wie die auto was, had er enkele maanden later alles weer uitgesloopt, omdat het naar zijn mening niet mooi was. Hoe fokking ondankbaar kun je zijn???
Er is ook een aantal jaren geleden een aflevering opgenomen bij ons hoofdkantoor in de US. Die gast van wie die auto was, had er enkele maanden later alles weer uitgesloopt, omdat het naar zijn mening niet mooi was. Hoe fokking ondankbaar kun je zijn???

Laatst gewijzigd door ///Joost op 03 jan 2013, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- ///Joost
Dubbelpost
- Robin Hartog
Klopt, daarom worden ook veel van die auto's direct te koop gezet. Zag je ook vaak bij Pimp My Ride.MartijnGizmo schreef:Een korte Google-zoektocht leert me dat het toch vooral van sponsors komt... De kwaliteit van de auto's schijnt nogal te variëren van dichtbij. Ook moeten de eigenaren de extra waarde van de auto gewoon opgeven als inkomen bij de belastingdienst.
- InjectTheVenom
Die pickup aflevering heb ik in december gedeeltelijk ook gezien, echt te gek dat ze de serie weer nieuw leven ingeblazen hebben en zo te zien met een verse dosis creativiteit aan de slag gaan. Hopelijk hebben ze van het einde van de vorige serie geleerd, laat de titel nou net in mijn topic op het algemene Opel forum staan dus dat ik zegmaar zelf aan het Overhaulen ben 

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Alles beter dan De grote beurt, dat was echt verschrikkelijk om te kijken!
- RJK
Eric Z schreef:Alles beter dan De grote beurt, dat was echt verschrikkelijk om te kijken!
+1 dat was echt