De eerste data voor Touristenfahrten zijn bekend: TF januari-juli
Eens kijken hoe de rest van het jaar verloopt met de nieuwe regelgeving op de baan tijdens de TF
Zie ik ook wel zitten. Lijkt me ook wat makkelijker om eens een ritje mee te vangen met een wagen. Ik kan nog wel wat tips op de Ring gebruiken.Roy RS schreef:Moeten we niet gewoon eens met een leuke club van DF erheen rijden? Gewoon omdat het kan! Lekker hapje aam het eind van de dag en gaan met die banaan.
Jussi schreef:Zie ik ook wel zitten. Lijkt me ook wat makkelijker om eens een ritje mee te vangen met een wagen. Ik kan nog wel wat tips op de Ring gebruiken.Roy RS schreef:Moeten we niet gewoon eens met een leuke club van DF erheen rijden? Gewoon omdat het kan! Lekker hapje aam het eind van de dag en gaan met die banaan.
Paskal schreef:Wellicht handig om even te wachten met het prikken van een datum tot de openingstijden van de Ring bekend zijn?
Verder wordt het zelfs rondom de Ring met de huidige drukte helaas steeds lastiger om een groep een beetje bij elkaar te houden
Emiel schreef:Treintjes laten aanhaken erheen en afspreken op bepaalde tijd in restaurant klinkt goed.
Ik rijd er niet meer ivm niet verzekerd tijdens TF, maar dagje kijken en rondhangen is prima.
Tipje van de sluier?Macboy schreef:Ik regel het restaurant dan wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten