Last minute mini meet
-
Last minute mini meet
Vanavond (woensdag 11 april) om 19:30 heb ik samen met Hans (Mini Cooper S Works GP) afgesproken voor een mini meet.
De locatie is dus Beek in het Forepark (industrieterein Den Haag bij prins claus plein). Plan is om wat door de tunnels bij Leidschendam te gaan toeren.
Voor de liefhebbers dus die op deze mooie woensdagavond nog geen plannen hebben, 19:30 bij Beek (tuner) in Forepark.
De locatie is dus Beek in het Forepark (industrieterein Den Haag bij prins claus plein). Plan is om wat door de tunnels bij Leidschendam te gaan toeren.
Voor de liefhebbers dus die op deze mooie woensdagavond nog geen plannen hebben, 19:30 bij Beek (tuner) in Forepark.
- Dennis Cavallino
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Was ff leuk.. best snel zo'n Golf GTI met 270pk
en wat een gaaf ding die speedster van maik, grote velgen onder de Leon.. 8)
Het was gaaf & gezellig, lekker bakkie gedaan met grote verhalen bij van der valk in wassenaar.. vaker doen!
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/9869.jpg[/img]
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/9871.jpg[/img]

Het was gaaf & gezellig, lekker bakkie gedaan met grote verhalen bij van der valk in wassenaar.. vaker doen!

[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/9869.jpg[/img]
[img:534:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/58/9871.jpg[/img]
- Tristan
-
Was echt een wereldmini!
Overigens erg leuk om er even bij te zijn! 8)
Meegereden met de Speedy van Maik, zodat ik het beste van het geluid kon genieten. Zo'n nieuwe spruitstuk op de Works van Hans geeft je dan een hoop plezier, wat een geluid!
Overigens wel slim van Hans om pas later te vertellen dat we 3 keer langs het politiebureau reden...
Overigens erg leuk om er even bij te zijn! 8)
Meegereden met de Speedy van Maik, zodat ik het beste van het geluid kon genieten. Zo'n nieuwe spruitstuk op de Works van Hans geeft je dan een hoop plezier, wat een geluid!
Overigens wel slim van Hans om pas later te vertellen dat we 3 keer langs het politiebureau reden...

Laatst gewijzigd door CRZ op 12 apr 2007, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat een vette Mini blijft dat toch. Zoals hierboven al gezegd nog verdomd snel ook, met een gruwelijke sound.
Met mijn GTI scheelde het echt niets kwa snelheid. Mooie sprint gedaan tegen Hans en daar zat heel weinig tussen. Had wel verwacht dat die Mini hard zou lopen, maar zo hard stond ik wel van te kijken.
Met mijn GTI scheelde het echt niets kwa snelheid. Mooie sprint gedaan tegen Hans en daar zat heel weinig tussen. Had wel verwacht dat die Mini hard zou lopen, maar zo hard stond ik wel van te kijken.
- Maik
Hans, geef jij nog even je adresgegevens door voor de rekening van de oorarts?
Lekker heftig geluidje in de GP 8)
Het was jammer dat ik die 100kg spiermassa van Lennard bij me in de auto had, anders was ik jullie natuurlijk al met halfgas voorbij geschoten, nu bleef ik met driekwart nog aardig bij
Vaker dit soort geintjes doen ben ik voor, alleen niet dan elke woensdag 3keer door de tunnels, want dan staan "ze" wel een keer op ons te wachten aan het einde

Lekker heftig geluidje in de GP 8)
Het was jammer dat ik die 100kg spiermassa van Lennard bij me in de auto had, anders was ik jullie natuurlijk al met halfgas voorbij geschoten, nu bleef ik met driekwart nog aardig bij

Vaker dit soort geintjes doen ben ik voor, alleen niet dan elke woensdag 3keer door de tunnels, want dan staan "ze" wel een keer op ons te wachten aan het einde

-
Je moet wat meer bukken, denk namelijk dat het eerder aan die windvangers ligt die op de zijkant van je hoofd flapperen.... Ik zorgde alleen maar voor meer grip in het bochtje...Maik schreef: Het was jammer dat ik die 100kg spiermassa van Lennard bij me in de auto had, anders was ik jullie natuurlijk al met halfgas voorbij geschoten, nu bleef ik met driekwart nog aardig bij![]()

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
- Edwin van der Velden
- Dennis Cavallino
- Edwin van der Velden