Zie dit topic nu pas.
Hele nette auto hoor Auke. Maar damn die E28...wat een plaatje. Die had ik gehouden...
Ben zelf meer fan van de pre-facelift, maar goed dat is persoonlijk. Ik vind de facelift wat te zacht. Waarschijnlijk heeft BMW de M3 daarom ook maar nooit gefacelift...(?).
Maar doet er verder niks aan af dat je een hele nette hebt. En allemaal goede mods.
Waarvoor moest je eigenlijk een nieuwe LMM? Die gaan toch zelden kapot? Had je een bepaald symptoom waarom die vervangen is?
MartijnGizmo schreef:Mooie upgrade... apart dat je dat hier niet zoveel ziet. Veel verder dan een Marktplaats-xenon-setje in een open reflector knutselen komt men hier meestal niet, terwijl je in de VS fora vol ziet met projector-upgrades etc.
Een andere projector heeft niks te maken met het licht zelf. Ook daar steek je dan een "marktplaats setje" in.
Het licht zelf doet niks onder van origineel xenon als je het mij vraagt. Het is gewoon dat in standaard halogeen projectors de xenon lamp niet lekker in het brandpunt van de reflector zit. Dat is veel meer van invoed dan het model projector.
Al heb je daar natuurlijk ook beter en slechter. Origineel BMW xenon inbouwen is leuk, maar meer voor het OEM gehalte dan wat anders.