Alternatief Audi oliedruksensor
- Ar
- Auto: Prius
Alternatief Audi oliedruksensor
Het olielampje van de Audi A2 1.2 tdi brandt en ik denk dat de sensor kapot is. Een nieuwe kost iets meer dan 190 euro. Veel te duur.
Een alternatief heb ik niet kunnen vinden. Iemand die dat wel weet?
Een alternatief heb ik niet kunnen vinden. Iemand die dat wel weet?
- Joopieboy
Re: Alternatief Audi oliedruksensor
Voor de gein al eens op ebay rondgesnuffeld? Als je weet wat je nodig hebt (onderdeelnummer) dan kun je vaak redelijk goedkoop wel wat spullen vinden. Succes!
- Ar
Ja, maar niet gevonden. Genoeg voorde 1.4tdi,maar niet de 1.2tdi. 198 euro is niet onoverkomelijk, maar ik vind de prijsstelling niet kloppen.
- Niall
Probeer anders www.hsautoparts.nl die kunnen meestal oem onderdelen voor een lagere prijs dan de dealer
- Niall
Was het onderdeel nr 038919081K of 1J0907660B want die worden in veel verschillende vw voertuigen gebruikt.
- Ar
Geen idee. Hij is nog niet los geweest 

- Petrolhead Tom
koop een BMW!

-
welk lampje brand? oliedruk of olieniveau?
oliedruk lampje zou ik geen meter meer rijden tot ik zeker weet dat de oliedruk goed is.
olieniveau lampje, gaan branden? heb je hem in eerste instantie bij moeten vullen of was het gewoon goed?
in het service klepje zit nl een schakelaar, als deze niet goed werkt weet de boordcomputer niet dat er bijgevuld is en blijft het lampje branden.
oliedruk lampje zou ik geen meter meer rijden tot ik zeker weet dat de oliedruk goed is.
olieniveau lampje, gaan branden? heb je hem in eerste instantie bij moeten vullen of was het gewoon goed?
in het service klepje zit nl een schakelaar, als deze niet goed werkt weet de boordcomputer niet dat er bijgevuld is en blijft het lampje branden.
- Ar
Niveau. Ik had het niet goed omschreven.
Ik was er nog niet aan toegekomen. Het brandt al 20k km.
Ik heb na aankoop moeten bijvullen en het komt in dat geval overeen met wat je beschrijft. Wat bedoel je met service klepje?
@Niall
Dank je voor de tip.
Ik was er nog niet aan toegekomen. Het brandt al 20k km.
Ik heb na aankoop moeten bijvullen en het komt in dat geval overeen met wat je beschrijft. Wat bedoel je met service klepje?
@Niall
Dank je voor de tip.
-
http://www.hoffmancarparts.com/about
Misschien dat het hier wat goedkoper is, veel VAG onderdelen veel goedkoper dan de dealer.
Misschien dat het hier wat goedkoper is, veel VAG onderdelen veel goedkoper dan de dealer.