FAIL spectaculaire aan jouw kant vanwege de volledig ontbrekende roestverschijnselen op de plekken waar zich normaalgesproken de logo's van mijn Opel zouden moeten bevindenWJ schreef:Stond er wel maar in die 6jaar tijd is het helemaal weggeroest.InjectTheVenom schreef:... degene die op moet merken dat je het Opel logo uit je straatje weg gelaten hebtMartijnGizmo schreef:Uit de grote DF-duurzaamheidstest is gebleken dat alleen Caterham, Alfa Romeo en Audi betrouwbaar zijn. Wie had dat gedacht...![]()
![]()
![]()
Ideetje
- InjectTheVenom
Re: Re:
- InjectTheVenom
Re: Ideetje
Ik zie het al jij hebt op school een roemloze onvoldoende voor tekenen gehad
MartijnGizmo schreef:
- EmielS60
InjectTheVenom schreef: Doe mij er eentje voor de op Pebble Beach geïntroduceerde Gen 5 Viper Launch Edition in 1:18 van Maisto
InjectTheVenom schreef:Ik kan maar beter verder werken (lees: tekenen) aan mijn custom VMAX Evo 310 logo dat gebaseerd is op een oud Chevrolet 396 logo en ook het Opel teken er op een bijzonder originele manier in verwerkt heeft
InjectTheVenom schreef:... degene die op moet merken dat je het Opel logo uit je straatje weg gelaten hebt![]()
![]()
InjectTheVenom schreef:FAIL spectaculaire aan jouw kant vanwege de volledig ontbrekende roestverschijnselen op de plekken waar zich normaalgesproken de logo's van mijn Opel zouden moeten bevinden
InjectTheVenom schreef:Ik zie het al jij hebt op school een roemloze onvoldoende voor tekenen gehad![]()
Niet een beetje te vroeg met dronken posten?
- InjectTheVenom
Waarom? Ik heb mijn allerbeste momenten de dag na een avondje doorzakken (de vrijdag op een dozijn Budweisers doorhangen en de andere dag met puur incidentele oefening een 2e plek op een voor mij volledig onbekend kartingtrack weten te veroveren PLUS vasthouden) en heb een bijzonder goede alcohol tolerantie.EmielS60 schreef:Niet een beetje te vroeg met dronken posten?
Het waren gisteravond slechts 3 Heinekens bij het kersteten
- MartijnGizmo
3 Heinekens is dan ook ongeveer gelijk aan een dozijn Budweisers.
- InjectTheVenom
Fan van flauwe humor zekerMartijnGizmo schreef:3 Heinekens is dan ook ongeveer gelijk aan een dozijn Budweisers.

- MartijnGizmo
Fan van flauw bier zeker 

- InjectTheVenom
Dat jij dat nou vindtMartijnGizmo schreef:Fan van flauw bier zeker