Ideetje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
InjectTheVenom

Re: Re:

Bericht door InjectTheVenom » 26 dec 2012, 12:48

WJ schreef:
InjectTheVenom schreef:
MartijnGizmo schreef:Uit de grote DF-duurzaamheidstest is gebleken dat alleen Caterham, Alfa Romeo en Audi betrouwbaar zijn. Wie had dat gedacht...
... degene die op moet merken dat je het Opel logo uit je straatje weg gelaten hebt :devil: :popcorn: :shithappens:
Stond er wel maar in die 6jaar tijd is het helemaal weggeroest. :nana:

:mrgreen:
FAIL spectaculaire aan jouw kant vanwege de volledig ontbrekende roestverschijnselen op de plekken waar zich normaalgesproken de logo's van mijn Opel zouden moeten bevinden :tooth:

InjectTheVenom

Re: Ideetje

Bericht door InjectTheVenom » 26 dec 2012, 12:49

Ik zie het al jij hebt op school een roemloze onvoldoende voor tekenen gehad :mrgreen:
MartijnGizmo schreef:Afbeelding

EmielS60

Bericht door EmielS60 » 26 dec 2012, 12:54

InjectTheVenom schreef: Doe mij er eentje voor de op Pebble Beach geïntroduceerde Gen 5 Viper Launch Edition in 1:18 van Maisto :blink:
InjectTheVenom schreef:Ik kan maar beter verder werken (lees: tekenen) aan mijn custom VMAX Evo 310 logo dat gebaseerd is op een oud Chevrolet 396 logo en ook het Opel teken er op een bijzonder originele manier in verwerkt heeft :ken ik jou:
InjectTheVenom schreef:... degene die op moet merken dat je het Opel logo uit je straatje weg gelaten hebt :devil: :popcorn: :shithappens:
InjectTheVenom schreef:FAIL spectaculaire aan jouw kant vanwege de volledig ontbrekende roestverschijnselen op de plekken waar zich normaalgesproken de logo's van mijn Opel zouden moeten bevinden :tooth:
InjectTheVenom schreef:Ik zie het al jij hebt op school een roemloze onvoldoende voor tekenen gehad :mrgreen:
Afbeelding

Niet een beetje te vroeg met dronken posten? :lol:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Re: Re:

Bericht door smiley » 26 dec 2012, 13:18

WJ schreef:Stond er wel maar in die 6jaar tijd is het helemaal weggeroest. :nana:
Afbeelding

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 26 dec 2012, 13:37

EmielS60 schreef:Niet een beetje te vroeg met dronken posten? :lol:
Waarom? Ik heb mijn allerbeste momenten de dag na een avondje doorzakken (de vrijdag op een dozijn Budweisers doorhangen en de andere dag met puur incidentele oefening een 2e plek op een voor mij volledig onbekend kartingtrack weten te veroveren PLUS vasthouden) en heb een bijzonder goede alcohol tolerantie.

Het waren gisteravond slechts 3 Heinekens bij het kersteten :peace:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 26 dec 2012, 14:28

3 Heinekens is dan ook ongeveer gelijk aan een dozijn Budweisers.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 26 dec 2012, 14:31

MartijnGizmo schreef:3 Heinekens is dan ook ongeveer gelijk aan een dozijn Budweisers.
Fan van flauwe humor zeker :blabla:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 26 dec 2012, 14:34

Fan van flauw bier zeker :blabla:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 26 dec 2012, 14:44

MartijnGizmo schreef:Fan van flauw bier zeker :blabla:
Dat jij dat nou vindt :tooth: .... ik had geen keuze het is altijd ons huisbier geweest omdat m'n pa bij de Heineken brouwerij in Zoeterwoude werkte tot we verhuisden en ik het prachtig vond om na schooltijd hem op te komen halen van zijn werk :P Hij merkte trouwens op dat hij de Heinekens van gisteravond beter vond smaken als voorheen dusja.

Plaats reactie