Ga lekker oude topics afstoffen...
- MartijnGizmo
Ga lekker oude topics afstoffen...
In plaats van naar de meubelboulevard te gaan.

- InjectTheVenom
Re: Ga lekker oude topics afstoffen...
Ik heb er al een paar gedaan onlangs, nu is het de beurt aan anderen 

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- JP
Tweede kerstdag moet normaal toch de schoonmoeder afgestoft worden?
- Joopieboy
JP schreef:Tweede kerstdag moet normaal toch de schoonmoeder afgestoft worden?

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- markk
Ik heb heerlijk de BoxsterS afgestoft. Hardtop eraf en naar Amsterdam / mn vader gereden. Even wat regen meegepikt maar dat was niet noemenswaardig.
Pa zat al met smart te wachten in de rolstoel want hij had begrepen dat ik met 'em naar zn huis zou rijden. Was niet de bedoeling maar het was prima weer en 25 min. lopen. In zn huis bakkie gedaan met het gezin en toen weer terug naar het revalidatie huis gewandeld. Tussendoor bij bakker croissantjes gekocht en gegeten. Pa straalde weer voor het eerst helemaal. Frisse lucht doet een mens goed.
Vervolgens weer de 6-cylinder boxer de sporen gegeven op koud en soms nat wegdek. Heerlijk fris om met dit weer een beetje open te rijden, driften, etc.
Topmiddag...en straks naar goede vrienden...
Mark.
Pa zat al met smart te wachten in de rolstoel want hij had begrepen dat ik met 'em naar zn huis zou rijden. Was niet de bedoeling maar het was prima weer en 25 min. lopen. In zn huis bakkie gedaan met het gezin en toen weer terug naar het revalidatie huis gewandeld. Tussendoor bij bakker croissantjes gekocht en gegeten. Pa straalde weer voor het eerst helemaal. Frisse lucht doet een mens goed.
Vervolgens weer de 6-cylinder boxer de sporen gegeven op koud en soms nat wegdek. Heerlijk fris om met dit weer een beetje open te rijden, driften, etc.
Topmiddag...en straks naar goede vrienden...
Mark.
- MartijnGizmo
Hopelijk kan je pa snel weer eens een keer mee met open dak.
Niks mis met een potje kerst-gummen... Gisteren met het Coopertje een A4 Avant op lopen duwen (volgens kentekencheck een 2.0TDI met Multitronic), heerlijk. Jammer alleen dat meneer Audi zich daardoor tot een roekeloze inhaalactie liet verleiden, toen ben ik maar afgehaakt.
Niks mis met een potje kerst-gummen... Gisteren met het Coopertje een A4 Avant op lopen duwen (volgens kentekencheck een 2.0TDI met Multitronic), heerlijk. Jammer alleen dat meneer Audi zich daardoor tot een roekeloze inhaalactie liet verleiden, toen ben ik maar afgehaakt.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat wil je hier nu mee zeggen dan?
MartijnGizmo schreef:Gisteren met het Coopertje een A4 Avant op lopen duwen (volgens kentekencheck een 2.0TDI met Multitronic), heerlijk. Jammer alleen dat meneer Audi zich daardoor tot een roekeloze inhaalactie liet verleiden, toen ben ik maar afgehaakt.
- Snipe
Mooi verhaal, Mark - goed om te lezen!