spannend moment man!!! bijzondere auto is het geworden... ben nu zoveel nieuwsgieriger geworden naar de 22b!Aram schreef:Yup, hij is echt bijna af nu, tenminste, klaar voor apk.
Mag ik even een open deur intrappen? Door niet te trekken aan een dood paard (K-series) gewoon direct een betrouwbare tor er in en die aansluiten en pas maken. Afbouwen en klaar!allen schreef:Hoe kan iemand toch zoveel sneller klaar zijn met het compleet opnieuw opbouwen van een auto inclusief driemiljoenmiljard custom parts...![]()
Benieuwd naar het eindresultaat Aram!
allen schreef:Zal nog wel even een update neerknallen van de week. Maar dan niet in dit mooie draadje. Want je weet maar nooit of mijn vertragingen besmettelijk zijn voor Aram's project.
Same here, tenminste ik hoop de mijne eind deze week te kunnen makenallen schreef:Zal nog wel even een update neerknallen van de week. Maar dan niet in dit mooie draadje. Want je weet maar nooit of mijn vertragingen besmettelijk zijn voor Aram's project.
Moet je voor de grap eens een specifieke zoektocht op Google doen naar foto's en dan kijken waar ze geplaatst zijn, zo ben ik wat mijn project betreft ook achter een paar grappige feiten gekomen namelijk dat het in Rusland en Frankrijk gevolgd word waarbij Engeland nog buiten beschouwing blijft.Niels schreef:Super!
Jij hebt vast "volgers" van over de hele wereldWat een top project dit.