Petrolhead Tom schreef:WTF! Is dat "fluffen" eigenlijk? Ik durf het niet te googlen.![]()
LOL

Petrolhead Tom schreef:WTF! Is dat "fluffen" eigenlijk? Ik durf het niet te googlen.![]()
Nee rebel krijgt op allerlei vunzige matrassen allerlei dingen in zijn bek gestoptAndre schreef:Luco jij kan nog op een gesponserd matras liggen uithuilen rebel niet.
Bram, dan heeft Reneult het beter geregeld, 39 euro voor een servicepas, daarna, gratis lampen vervangen, controles en apk keuring, en nog wat dingen.Bram schreef:Zeg, ik ben meer overstuur van die 5 tientjes die ik moest lappen voor 2 nieuwe lampies dan die hele Rebel hoor![]()
Of is hij veel belangrijker?
Gieren bij VW johLuco schreef:Bram, dan heeft Reneult het beter geregeld, 39 euro voor een servicepas, daarna, gratis lampen vervangen, controles en apk keuring, en nog wat dingen.Bram schreef:Zeg, ik ben meer overstuur van die 5 tientjes die ik moest lappen voor 2 nieuwe lampies dan die hele Rebel hoor![]()
Of is hij veel belangrijker?
Laat dit een waarschuwing voor je zijn. Heb het nooit openbaar gemaakt hoe ziek jouw geest eigenlijk is maar als ik je zo hoor dan denk ik dat je vergeten ben dat ik al je berichten nog bewaar. Dus begin alsjeblieft niet over de Ring.Rebel schreef:Je hebt me al eens eerder een mes in de rug gestoken, ondanks ik uiterst gastvrij tegen jou en je vrienden was op de Ring. Achteraf zonde van de benzine. Sterker nog ik liet je zelfs rijden in 'n splinternieuwe auto. Maar ook dat was een wijze les.
Juist.Shakes schreef:*ieder topic of DF eindigt tegenwoordig hetzelfde* yawn.......
Je hebt niet diep genoeg gestoken Macboy, jammer.Macboy schreef:Rebel ik heb toch uitgelegd een goedkope zakelijke auto met een snelle prive auto of een snelle zakenauto met een klein prive scheurbakkie. Volgens mij snapt iedereen die keuze behalve jij ? Wat je gelukkig wel snapt is dat je normaal moet doen. Je laatste paar posts laten zien dat je het weer begrijpt. Maar goed anders kan je je punten ook niet maken natuurlijk want daar trap ik niet in.
Laat dit een waarschuwing voor je zijn. Heb het nooit openbaar gemaakt hoe ziek jouw geest eigenlijk is maar als ik je zo hoor dan denk ik dat je vergeten ben dat ik al je berichten nog bewaar.Rebel schreef:Je hebt me al eens eerder een mes in de rug gestoken, ondanks ik uiterst gastvrij tegen jou en je vrienden was op de Ring. Achteraf zonde van de benzine. Sterker nog ik liet je zelfs rijden in 'n splinternieuwe auto. Maar ook dat was een wijze les.
Ik heb een audi tostiijzer, onverwoestbaar zolang die maar rechtuit brandt.RVV schreef:Godver.. Dit kan mijn tosti ijzer niet bijbenen. Luco hoe zit het thuis met jouw tosti
Snel Rico Fluffen Rebel.Rebel schreef:Typerend, kat in het nauw en dan komen de dreigementen....
Gebruikers op dit forum: CRZ en 22 gasten