Hoeveel paginas komen er nog bij in het 135i draadje voor die hem besteld?

Stand nu is 57 paginas folderblaadjes plakken.
Dan neem ik voor het gemak even aan dat jij nog niet gestemd hebt.Luco schreef:Niet helemaal waar Rico, hij heeft het er al even over en is helemaal lyrisch over de auto.
Tot nu toe heeft Macboy op mij iig een betrouwbare indruk gemaakt en dat die ook doet wat die zegt.
Dus ja als die uiteindelijk geen 135i besteld, hoe serieus moet je hem dan nog nemen?
Jaja ook een inkoppertje.
Andre schreef:Iedereen weet toch dat dit het grootste fap forum ter wereld is. Zelfs sex.com is jaloers op al dit fap traffic.
Andre schreef:Iedereen weet toch dat dit het grootste fap forum ter wereld is. Zelfs sex.com is jaloers op al dit fap traffic.
Jullie hebben geen flauw idee wat pesten psychologisch met een mens kan doen. Al die zelfmoordberichten in de krant en niemand heeft daar wat van geleerd. Behalve ik! Daarom zeg ik dat hij binnen 10 pagina's deze prachtige M135i gaat bestellen.ErikS schreef:Lol @ Pol....
Nog nooit zo'n 100% uitslag gezien!
Nu moet macbeuy zeer zeker het tegendeel bewijzen!
Even zien, dan loop je tegen de 70. Ja ok dan zouden je ogen idd redelijk slecht moeten zijn.allen schreef:Jullie hebben geen flauw idee wat pesten psychologisch met een mens kan doen. Al die zelfmoordberichten in de krant en niemand heeft daar wat van geleerd. Behalve ik! Daarom zeg ik dat hij binnen 10 pagina's deze prachtige M135i gaat bestellen.ErikS schreef:Lol @ Pol....
Nog nooit zo'n 100% uitslag gezien!
Nu moet macbeuy zeer zeker het tegendeel bewijzen!
Ja, prachtig zeg ik. Geef me gewoon 34 jaar de tijd om te wennen aan het design. Daarna zal elke lijn kloppen voor me...
Waarom geen FL lease Ilja? Veeeel gunstiger. Geld lenen kost geen ruk (crisisMacboy schreef:Het slaat ook nergens op maar het is wel leuk![]()
Zelf haal ik makkelijk 1:10 met dat ding als de Duitsers dat in de test ook kunnen halen over 4187 km. Met 45.000-50.000km per jaar is dat prima te doen.
Ik wil namelijk meer geld uitgeven aan een auto (anders gaat alles naar de BD) en dan steek ik het liever in de extra brandstofkosten dan in een veel hogere leaseprijs. Een 330d kost namelijk rond €1700 per maand aan lease. De M135i kost rond €1350 per maand in de lease. Dan dus veel liever dat verschil in de brandstof pompen.
Vergeet ook niet dat diesel gewoon duur is in Nederland. Meer belasting. Restwaarde is niet zo heel relevant omdat ik maximaal 2 jaar lease. Ik hou van het karakter van een diesel. Niet vanwege die brandstof kosten want anders zou ik toch ook niet 2 jaar een Golf GTI leasen met 55.000km per jaar !
Ik reken daarbij nu iets minder vanwege mijn Peugeot Rallye.
Hoezo? Mijn ervaring is juist andersom. FL staat er gewoon altijd een bedrag open dat elke maand minder wordt. Wil je er eerder vanaf, dan los je gewoon dat bedrag in en klaar.RVV schreef:FL Lease kom je nooit meer van af.. hangt de dealer/verkoper als een molensteen om je nek. Operational Lease geeft veel meer vrijheid..
Gebruikers op dit forum: JdvPolo en 4 gasten