Dan zul je toch eerst moeten spuitenLuco schreef:Als ze maar sliktfrank de jonge schreef:Ze moet ook niet praten.

Wat was ook alweer je leeftijd, meneer Luco?
Dus, ja, dat gaat niet meer, je bent er te oud voor geworden.

Dan zul je toch eerst moeten spuitenLuco schreef:Als ze maar sliktfrank de jonge schreef:Ze moet ook niet praten.
Jij moet wel wat gewend zijn in dat TwentePetrolhead Tom schreef:Ze zat zondag avond bij spuiten en slikken en ik vond haar helemaal te gek! Totdat ze begon te praten.
Ik ben zeker wel wat gewend. Begrijp me niet verkeerd ik zal haar het bed niet uittrappen maar als dat bed op 1900 kilometer hier vandaan staat en mevrouw is voornemens die hele 1900 kilometer lange reis te gaan praten dan bedank ik voor de "eer".Kasteel schreef:Jij moet wel wat gewend zijn in dat TwentePetrolhead Tom schreef:Ze zat zondag avond bij spuiten en slikken en ik vond haar helemaal te gek! Totdat ze begon te praten..
*btw ze had me volledige aandacht toen ze zei dat ze bi was, maar dat er toch wel volledig uitgeneukt was*
Ja maar miss hoeft het niet perse in de MicraPetrolhead Tom schreef:Ik ben zeker wel wat gewend. Begrijp me niet verkeerd ik zal haar het bed niet uittrappen maar als dat bed op 1900 kilometer hier vandaan staat en mevrouw is voornemens die hele 1900 kilometer lange reis te gaan praten dan bedank ik voor de "eer".Kasteel schreef:Jij moet wel wat gewend zijn in dat TwentePetrolhead Tom schreef:Ze zat zondag avond bij spuiten en slikken en ik vond haar helemaal te gek! Totdat ze begon te praten..
*btw ze had me volledige aandacht toen ze zei dat ze bi was, maar dat er toch wel volledig uitgeneukt was*
En de dempers? Geen JRZ upgrade?Robin schreef:OK, nu even hoe ik na 'n week tegen de 1M aankijk in de praktijk.
-4 personen passen erin. Geen 5.
-Handzamer in binnenstad.
-Gordel moet je even achter je reiken ivm 2 deurs.
-Niet aan knopjes van electr stoelverstelling zitten prutsen(memory) want dan zit je klem.
-Verbruik valt 100% mee tov E90 M3 en is wat hoger dan 335i, maar niet wereldschokkend.
-Besturing is zwaar. Ik zeg niet te.
-Besturing is hydraulisch, beter wordt dat niet inderdaad.
-Chassis is hard. Ik zeg niet te.
-Radio en DAB ontvangst icm Apps is prima, dit itt 335i.
-Interieurgeluid dik in orde ook bij 80 of 120 of 200.
-Stoelen zitten uitmuntend.
-Kofferruimte is niet zijn sterkste punt, maar valt mee.
-Buiten de iDrive minder knoppenstress dan F30/F10.
Waarom moet dat? Ding is stabiel ook bij 240 ofzo.Ruben schreef:En de dempers? Geen JRZ upgrade?Robin schreef:OK, nu even hoe ik na 'n week tegen de 1M aankijk in de praktijk.
-Niet aan knopjes van electr stoelverstelling zitten prutsen(memory) want dan zit je klem.
-Verbruik valt 100% mee tov E90 M3 en is wat hoger dan 335i, maar niet wereldschokkend.
Niks moet natuurlijk maar meerdere mensen hebben commentaar gehad op het "stuiterige" van de standaard setup en daarnaast is affabriek het vaak toch een compromis en kunnen aftermarket dempers een mooi verschil maken. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.Robin schreef:Waarom moet dat? Ding is stabiel ook bij 240 ofzo.Ruben schreef:En de dempers? Geen JRZ upgrade?Robin schreef:OK, nu even hoe ik na 'n week tegen de 1M aankijk in de praktijk.
kan jij wel zeggen maar dat weet ik zo nog niet...Robin schreef: Ding is stabiel ook bij 240 ofzo.
Dat las ik van Romo/Macboy(?) dat die van Romo niet zo stabiel zou zijn.(?) Nu weet ik dat 'n kortere wielbasis(1M) dat met zich meebrengt tov een E9x M3 bijvoorbeeld.frank de jonge schreef:Zou niet best zijn als dat ding bij 240 niet stabiel was
Dat middelste vrouwtje, met d'r strakke middeltje, is geen hangbuikzwijntje. Poe hé.Robin schreef:Ik versta d'r geen bamibal van, maar doe lekker mee ontopic:
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, GRzep, Jan Terwolde, Marc Sierra, mark123, Sabberjoch, TomTomm, TurboClouseau, Will F. en 1 gast